Arnika i bursztyn, czyli żel idealny.

By | 16:10 33 comments



Żel z arniką i bursztynem 200 ml Gorvita


Wskazania i właściwości:

Działanie żelu jest związane z naturalnymi właściwościami arniki górskiej i ekstraktu z bursztynu stosowanych od lat m.in. w medycynie ludowej. Poprawia krążenie w ściankach naczyń włosowatych dlatego polecany jest szczególnie do pielęgnacji skóry podrażnionej. Naturalne ekstrakty ziołowe zawarte w składzie przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają sińce i opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Łagodzi podrażnienia po ukąszeniach owadów. Żel dobrze się wchłania, nie pozostawia tłustej warstwy jednocześnie nawilża i uelastycznia skórę (panthenol i alantoina). Polecany dla każdego rodzaju cery przez cały rok.
Składniki pochodzenia naturalnego. Przebadany dermatologicznie.
Produkt nie testowany na zwierzętach. Notyfikowany w CPNP.


 Sposób użycia:

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, wmasowując żel w skórę aż do wchłonięcia.

Skład:

Składniki INCI: Aqua, Propylene Glycol, Arnica Montana Extract, Succinum Extract, Glycerin, Carbomer, Triethanolamine, Paraffinum Liquidum, Ethylexyl Stearate, Caprylic/Capric Triglyceride, Polyglyceryl- 3 - Methylglucose Distearate, Allantoin, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, DMDM Hydantoin.

Opakowanie: 200 ml


Żel w poręcznej tubce z fajną grafiką i zamknięciem na klik. Lekka, aczkolwiek gęsta konsystencja żelu, sprawia, że żel nie spływa i bardzo szybko się wchłania w skórę. Żel jest koloru perłowego. Chwilę po nałożeniu zostawia warstwę ochronną , ale nie jest to tłusta warstwa znana z innych produktów. Żel nie brudzi ubrań. Zapach dość przyjemny dla nosa lekko kwiatowy. Żel świetnie sprawdza się przy siniakach, otarciach, ukąszeniach i innych skórnych dolegliwościach, jeśli chcemy przyspieszyć proces regeneracji skóry i ukoić podrażnienia to powinniśmy się w niego zaopatrzyć. Preparat będzie bardzo przydatny jeżeli mamy w domu dzieci moje dzieciaki wiecznie przynoszą jakieś siniaki i odrapania i po zastosowaniu tego żelu skóra szybko dochodzi do siebie. Ze względu na swój skład, żel zalecany jest również dla osób starszych przy bólach reumatycznych, opuchnięciach, dolegliwościach stawowych, może być też stosowany przy bólach mięśniowych i kontuzjach. Żel ten będzie pomocny przy wielu dolegliwościach zarówno dla tych starszych jak i mniejszych dlatego uważam, że warto go mieć w domu. 


Znacie ten żel ? używacie takich żeli ?






PODPIS




Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. W domu zawsze mam jakiś żel z arnika idealny na siniaki i cienie pod oczami:)

    OdpowiedzUsuń
  2. O cos dla mnie. Musze sobie sprawić

    OdpowiedzUsuń
  3. Widzę, że Gorvita ma bogatą ofertę żeli :) Nie miałam go :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Na moje siniaki by się przydał, ciągle gdzieś potrafię się uderzyć:/

    OdpowiedzUsuń
  5. Gorvita ma fajne produkty ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. na wiele bolączek widzę jest

    OdpowiedzUsuń
  7. czytalam wiele dobrego o tym zelu

    OdpowiedzUsuń
  8. Pierwdzy raz slysze o tym zelu. Na wszelkie podrażnienia ukaszenia i suchosc skory uzywalam dotad masci arnikowej ktora byla wspaniala. W ten zelik tez sie musze zaopatrzyc. Dziekuje

    OdpowiedzUsuń
  9. Jak mówisz, że idealny to koniecznie muszę spróbować :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mogłabym się na nim skusić, pewnie by mi się dobrze sprawdził, więc może kiedyś się skuszę :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Chyba by mi się przydał :-)

    OdpowiedzUsuń
  12. U mnie w domu nigdy nic takiego nie było.. więc i ja nie używam tego typu specyfików. Może pora się nimi zainteresować..

    OdpowiedzUsuń
  13. Mam kilka takich produktów, które po prostu zawsze muszę mieć w domu. Tego żelu nie mam, ale widzę, że warto mieć.

    OdpowiedzUsuń
  14. Powiem Ci że nie raz już czytałam o nim i jestem mocno zaciekawiona jego działaniem

    OdpowiedzUsuń
  15. Nie używałam nic co by miało w składzie arnik, ale z bursztynem owszem i byłam zadowolona ;>

    OdpowiedzUsuń
  16. Z żeli tej marki miałam tylko taki z kasztanowcem. Ten z arniką i bursztynem na pewno sobie sprawię.

    OdpowiedzUsuń
  17. Słyszałam o nim wcześniej już , że bardzo dobrze działa.

    OdpowiedzUsuń
  18. Firmę bardzo lubie ale akurat tego żelu nie miałam :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Znam żele tej marki i uwielbiam aloesowy, przypuszczam że ten sprawdził by się u mojej babci na bóle reumatyczne przez zawartość bursztynu w składzie

    OdpowiedzUsuń
  20. nIe znam tego żelu, ale mnie do niego zachęciłaś :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie miałam okazji go używać, ale zachęca działaniem :)

    OdpowiedzUsuń
  22. działanie brzmi obiecująco, myślę, że sprawdziłby się u mojej babci.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie miałam okazji używać, ani żelu ani nic tej marki ;/

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię ten żel. Jest niezawodny na wszelkiego rodzaju wakacyjne wycieczki.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz go widzę, ale wydaje się być ciekawy :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Nigdy o nim nie słyszałam, ale różnego rodzaju produkty z arniką zawsze się u mnie świetnie sprawdzały, więc może się na niego skuszę. Jeśli pomoże na moje bóle mięśni po treningach, to będę ci wdzięczna przez długi czas, bo nic na mnie nie działa. Jestem tylko ciekawa jaka jest jego cena, nie dokładna, bo wiem, że w różnych "sklepach" będzie trochę inna.
    Zapraszam także do mnie na pierwszy post po długiej przerwie.
    http://akilegna-kib.blogspot.com/2018/03/new-beginning.html

    OdpowiedzUsuń
  27. Pierwszy raz słyszę o tym kosmetyku, do tej pory używałam aloesu na wszelkie podrażnienia, ale widzę że skład ma zwięzły i przystępny.

    OdpowiedzUsuń
  28. Też zawsze muszę mieć w domu coś z arniką na siniaki ;)

    OdpowiedzUsuń
  29. Przydałby mi się taki żel, u mnie o siniaki bardzo łatwo. Duży plus za skład.

    OdpowiedzUsuń
  30. Nie używałam jeszcze takiego żelu, choć przydałby mi się na siniaki.

    OdpowiedzUsuń
  31. Znam ten żel ale U siebie mam maść z arniki i jest to moje must have. Na otarcia czy siniaki arnika jest świetna.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)