Trwała pomadka do ust od Ingrid Cosmetics.

By | 08:33 38 comments
 


Ingrid, Wonder Matt, pomadka matowa nr 312, 4 g

Pomadka do ust z serii Wonder Matt marki Ingrid zapewnia intensywny kolor oraz matowe wykończenie makijażu przez cały dzień.



Nowa formuła z chroni usta przed wysuszeniem. Lekka, kremowa konsystencja zapewnia idealną aplikację, a najwyższej jakości pigmenty gwarantują makijaż z efektem long- lasting.

Ja prezentuje  nr 312 a pomadki dostępne są aż w 9 odcieniach, więc każdy wybierze coś dla siebie.



Samo opakowanie pomadki jest bardzo fajne i ładne, niby czarne tło z logo firmy, ale zdecydowanie to wystarcza w przypadku tej pomadki. 



Pomadka jest w kolorze fioletowym mimo, iż nie przepadam za pomadkami zdecydowanie wolę błyszczyki to ta przypadła mi do gustu pewnie głównie dla tego, że jest mega trwała. Utrzymuje się na ustach naprawdę długo i nie przeszkadza w tym nawet picie czy jedzenie po jej nałożeniu. 



Pomadka jest typowo matowa niektórym ten efekt może przeszkadzać mi bardzo się podoba. Przed nałożeniem pomadki radzę nawilżyć usta np. kremem, gdyż inaczej możemy czuć dyskomfort suchych ust. Ogólnie pomadka bardzo mi się podoba duży plus za pigmentacje , wielki plus za trwałość na ustach i malutki minus za wysuszanie ust, ale można temu zaradzić. 

Tak prezentuje się na moich ustach :


Podoba się Wam ta pomadka ? znacie inne jej odcienie ?









PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

38 komentarzy:

  1. Chętnie bym ją wypróbowała, ma bardzo fajne to opakowanie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ładnie się prezentuje I ma fajny kolor, nie mam chyba żadnej pomadki tej marki.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie znam tej pomadki, ten kolor jest zupełnie nie dla mnie, ale mogłabym wypróbować inne odcienie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie znam ich, kolor też nie moj. Nie lubie takich chlodnych odcieni :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie znam tych pomadek. Odcień nie jest do końca mój, ale trzeba przyznać, ze jest bardzo oryginalny :D

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardzo lubię te kolory - mam tą pomadkę - jest super,

    OdpowiedzUsuń
  7. Piękny odcień , lubię takie mocne kolory na ustach

    OdpowiedzUsuń
  8. Piękny ma kolorek, lubię takie odcienie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Kolor bardzo ładny, ale zdecydowanie wolę błyszczyki.

    OdpowiedzUsuń
  10. Matowe pomadki są moimi ulubionymi, a te kolorek super :>

    OdpowiedzUsuń
  11. szkoda,że wysusza usta, bardzo nie lubię tego w pomadkach

    OdpowiedzUsuń
  12. Markę znamy :) Troszkę szkoda, że nie sprawdziła się w 100%. Do nas sam kolor nie przemawiał :/

    OdpowiedzUsuń
  13. matowe pomadki mają to do siebie, że wysuszają, mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak pięknie na ustach wygląda :)

    OdpowiedzUsuń
  15. ładne zdjęcia, lubię szalone kolory ale ten podchodzi pod siny więc nie dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  16. troszkę jak dla mnie jest zbyt blada, natomiast jej wykończenie bardzo mi się podoba :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. zapomniałam dodać że większość matowych pomadek wysusza usta :P

      Usuń
  17. Opakowanie wygląda bardzo fajnie, ale kolorek niestety nie dla mnie. Poszukam jakiejś czerwieni.

    OdpowiedzUsuń
  18. Nie jest to kolor dla mnie, lubię bardziej naturalne odcienie

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo lubie takie kolorki <3

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2018/03/gray-mint-mint.html

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie nie mój kolor, ale ładnie na ustach prezentuje się.

    OdpowiedzUsuń
  21. Ja bardzo lubię pomadki matowe. A kolor twojej jest śliczny, trochę dal odważnych :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Odcień nie dla mnie, ale tych pomadek z Ingrid jestem ogólnie ciekawa. Myślę, że wkrótce sięgnę po jakiś kolor.

    OdpowiedzUsuń
  23. Lubie matowe delikatne kolory. a Ingrid rzeczywiście ma fajne pomady :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomadka jest w moim ulubionum odcieniu A więc chętnie bym ja przetestowała :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Kocham taki kolor <3 Obłędny jest :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Kolor tej pomadki jest obłędny <3

    OdpowiedzUsuń
  27. Kolor jest naprawdę śliczny ;-)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja mam ta pomadkę w innym odcieniu i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  29. Ciekawa pomadka, ale kompletnie nie mój kolor, muszę obejrzeć pozostałe dostępne kolory

    OdpowiedzUsuń
  30. Ja nie przepadam za pomadkami :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Podoba mi sie kolor tej pomadki :) jak najbardziej dla mnie ^^

    Pozdrawiam ciepło :)
    https://zzyciaawzietee.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  32. Genialny kolor :) Miałam tą pomadę w odcieni czerwieni i bardzo mi się podobała :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Powiem szczerze, że nigdy nie używałam pomadek od Ingrid, ale ta prezentuje się ciekawie. Ma bardzo ładny kolor i dobrze wygląda na ustach.Wybrałabym dla siebie ciut jaśniejszy odcień. Bardzo zaintrygowała mnie ta pomadka.

    OdpowiedzUsuń
  34. Ma ładny kolor, ale skoro wysusza usta to jest nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  35. Świetna pomadka. Ogólnie to nie mój odcień ale bardzo mi się podoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)