Nanshy - Kabuki Black Makeup Brush - Pędzel do pudru .

By | 11:54 42 comments

Nanshy - Kabuki Black Makeup Brush - Pędzel do pudru .


Black Kabuki Makeup Brush marki Nanshy. Pędzel do nakładania pudru. Sprawdzi się do aplikacji kosmetyków sypkich i prasowanych. Syntetyczne włosie, z którego został wykonany nie odkształca się i nie wypada. Można wykorzystać go również przy konturowaniu twarzy, za pomocą różu lub brązera. Niewielki rozmiar idealnie leży w dłoni i nadaje się do torebki, by wykonać poprawki w ciągu dnia. Nawet w najmniej doświadczonych rękach pozwoli osiągnąć rewelacyjne efekty. Przez swój krótki trzonek jest łatwy w przechowywaniu oraz bardzo poręczny.


Pędzel firmy Nanshy jest pierwszym produktem tej firmy, który przyszło mi poznać. 

Powiem szczerze, że sam wygląd pędzla i przede wszystkim to "włosie" mega przykuło mój wzrok. 

Co ciekawe nazwa kabuki pochodzi od nazwy japońskiego teatru, gdzie królował mocny makijaż. 


Włosie jest mięciutki , nie kuje, możemy za jego pomocą nakładać puder zarówno okrężnymi ruchami jak i go wklepywać. Długie włosie sprawia, że produkt nie zostaje tylko na czubku pędzla, ale wciska się w głąb.  Sam pędzel dzięki krótkiemu trzonkowi fajnie leży w dłoni i się z niej nie wyślizguje co dla mnie jest bardzo ważną kwestią. Włosie podczas używania lekko się odkształca, ale po jakimś czasie wraca na swoje miejsce. 


Jestem bardzo zadowolona z tego pędzla i zostaje on ze mną na dłużej :) 

Znacie ten pędzel ? używacie innych produktów Nanshy ?


Nanshy



PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

42 komentarze:

  1. Chętnie bym go przetestowała ❤️ ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Typowy pędzel do podkładów mineralnych... generalnie do produktów sypkich. Mam jeden taki w swojej małej kolekcji, ale innej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Z tej firmy posiadam tylko pędzelek do linera (precise bent eyeliner) i jest ok :) takich małych kabuki nie mam, wolę długie trzonki.

    OdpowiedzUsuń
  4. Z tej firmy nie mam ani jednego pędzla.

    OdpowiedzUsuń
  5. uwielbiam pędzle kabuki, mam już 4 choć żadnego tej marki

    OdpowiedzUsuń
  6. Wygląd faktycznie ma fajniutki :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie mam jeszcze pędzli tej marki, ale ogólnie kabuki posiadam :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nigdy wcześniej nie miałam pędzli tej marki,ale wszystko przede mną :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tej marki. Kabuki mam z innej i swietnie sie sprawdza:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Taki pędzelek musze sobie kiedyś sprawdzić

    OdpowiedzUsuń
  11. Osobiście mam totalnego fioła na punkcie pędzli i zdecydowanie muszę ten wypróbować ! *.*

    OdpowiedzUsuń
  12. Od dawna mi się marzy że tylko wreszcie mieć w swoim posiadaniu :p

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam żadnego produktu tej firmy, ale muszę przyznać, że nazwa "Kabuki" przyciąga uwagę :D Szczególnie dla fanów kultury japońskiej :D

    OdpowiedzUsuń
  14. nie znam tego pędzla ani firmy jednak mam kabuki w domu z lily lolo :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Z tej firmy nie posiadam żadnego pędzla, ale może się to zmieni ;-)

    OdpowiedzUsuń
  16. Zaciekawił mnie ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie znam tej firmy, ale pędzel wygląda na porządnie wykonany, a kabuki rewelacyjnie się sprawdza w podróży bo nie zajmuje dużo miejsca w kosmetyczce

    OdpowiedzUsuń
  18. Mam zestaw do oczu z Nanshy i bardzo lubię :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Ja mam pędzle różnych marek. Ogólnie tego typu zbitych pędzli używam właśnie do pudru.

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie miałam nic od nanshy ale ciekawy pędzel. Na pewno pokusiłabym się o taki :>

    OdpowiedzUsuń
  21. fajnie, że jesteś zadowolona, nie miałam takiego jeszcze, ale jakoś nie potrzebuje

    OdpowiedzUsuń
  22. Fajny :) Ja do pudru mam ogromny pędzel z Donegala :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tych pędzlach, muszę je w końcu mieć!

    OdpowiedzUsuń
  24. Światnie się prezentuje ten pędzel :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie słyszałam o tej marce, ale myślę, że się skuszę i kupię:)

    OdpowiedzUsuń
  26. Już patrząc na niego wiem, że sprawdza się świetnie - chciałabym go mieć.

    OdpowiedzUsuń
  27. Markę widzimy po raz pierwszy :) Super się prezentuje, jednak mamy już swoje ulubience! :)

    OdpowiedzUsuń
  28. nie znam się na pędzlach, ale już sam wygląd sprawia, że mam wrażenie, że włosie jest mega mięciutkie, a sam pędzel sprawdza się super. :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Muszę w końcu kupić sobie porządny pędzelek kabuki, ten wygląda bardzo fajnie

    OdpowiedzUsuń
  30. Mam jeden pędzel kabuki konkurencyjnej marki i uważam, ze to fajny rodzaj pędzelka. Długie gęste włosie, do tego krótki trzonek, który ułatwia manewry :D

    OdpowiedzUsuń
  31. uwielbiam takie pędzelki, mam kilka sztuk ale nadal szukam ideału

    OdpowiedzUsuń
  32. jaki on malutki, ale dobrze, że Ci służy.

    OdpowiedzUsuń
  33. nie miałam nigdy pędzla kabuki :D

    OdpowiedzUsuń
  34. Wygląda na mięciutki :) Ja nie mam jeszcze żadnego pędzla kabuki. Muszę sobie go chyba sprawić :)

    OdpowiedzUsuń
  35. Mi w mojej kolekcji brakuje właśnie porządnego kabuki. Przyjrzę się mu bliżej.

    OdpowiedzUsuń
  36. Wygląda bardzo fajnie, ale ja stawiam na pudry prasowane i gąbeczki do nich.

    OdpowiedzUsuń
  37. Bardzo ciekawy produkt :)
    Ja posiadam wszystkie pędzle z dłuższym "trzymankiem", takiego jeszcze nie mam :)
    Kiss!

    OdpowiedzUsuń
  38. Słyszałam że jest bardzo dobry , mam go na liście zakupów !:D

    OdpowiedzUsuń
  39. Z chęcią bym go przetestowała, bo kusisz opisem.

    OdpowiedzUsuń
  40. Nie znam tej firmy i tego pędzla, jednak mam świadomość, że podstawą dobrego makijażu są odpowiednie przyrządy, czyli pędzle, szczotki...

    OdpowiedzUsuń
  41. Przydał by mi się taki pędzel na wyjazdy, więc zapewne go zakupię.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)