Harmonia zmysłowego zapachu i delikatna pielęgnacja przy użyciu perełek.

By | 12:21 46 comments


Cztery Pory Roku, perełki do kąpieli dłoni i paznokci.

 Moje dłonie jak i paznokcie szczególnie zimą potrzebują szczególnej dbałości. Dlatego też bardzo się cieszę, że miałam okazje zresztą po raz pierwszy używać perełek do kąpieli dłoni i paznokci.


Perełki zamknięte są w kartonowym pudełku na którym znajdziemy wszystkie informacje na ich temat. Po otwarciu naszym oczom ukazuje się mały, poręczny plastikowy słoiczek z zakrętką.


Po odkręceniu widzimy małe kuleczki oraz czujemy przepiękny zapach trudno mi go opisać ja czuje jakby słodkie kwiaty. 


Pół nakrętki perełek wsypujemy do miseczki z ciepłą wodą ( ok 1 l ) pozostawiamy do całkowitego rozpuszczenia następnie zanurzamy dłonie. Optymalny czas kąpieli wynosi ok 10 minut. Opakowanie przy optymalnym użyciu wystarczy na 15 zabiegów. Podczas kąpieli czujemy mega relaks i cudowny unoszący się w powietrzu zapach. Po zabiegu moje dłonie są zmiękczone i wygładzone. Dodatkowe zabieg zapewnia dość dobre nawilżenie. Miałam okazję pierwszy raz stosować tego typu produkt i na pewno nie będzie to ostatni raz wręcz przeciwnie bardzo go polubiłam i zostaje ze mną na dłużej.



Znacie te perełki ? lubicie takie zabiegi ?





PODPIS

Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Nigdy nie używałam takich perełek. Kąpiel z nimi na pewno byłaby czymś przyjemnym, a przy okazji może i moje paznokcie stałyby się mocniejsze. Zaciekawił mnie ten kosmetyk i na pewno będę chciała te perełki wypróbować.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja bardzo lubię dbać o dłonie. A perełek jeszcze nie używałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie mam, a powinnam! :D
    Super recenzja, kiss!

    OdpowiedzUsuń
  4. fajna sprawa, jeszcze nie miałam perełek do paznokci, zazwyczaj do stóp stosowałam

    OdpowiedzUsuń
  5. Pierwszy raz czytam o takich perełkach. Myślałam, że są one do zwykłej kąpieli, a tu taka niespodzianka ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. O kurka, chcę :) Lubię takie umilacze :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Markę kojarzę tylko z kremów do rąk, ale te perełki są urocze :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie słyszałam wcześniej o takich perełkach, chętnie bym zamoczyła dłonie w nich

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale świetne :D Nie slyszałam o nich wcześniej :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Tych akurat nie mam, ale mam perełki do stóp z Delii i są super. Do dłoni też chętnie bym wypróbowała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nigdy nie używałam takiego produkty, ale prezentuje się fajnie :3 Te perełki są urocze ^^

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo lubię te marke i chętnie poznam perełki

    OdpowiedzUsuń
  13. Ojej ale ślicznie wyglądają ❤ już ze względu na wygląd chętnie zakupię ;-)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie wiedziałam że mają takie perełki :) chętnie kiedyś wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Produkty tej firmy uwielbiamy! :) Mamy od nich 3 kremy i jesteśmy z nich mega zadowolone! Ten produkt również musimy mieć

    OdpowiedzUsuń
  16. Nie używałam jeszcze tych perełek, a prezentują się ślicznie :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie wyglądają ! Znam markę i sobię ją chwalę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Nigdy nie używam takiego czegoś ale to idealne rozwiązanie dla mnie! Mam bardzo suche dłonie a nie lubię ich kremowac ewentualnie na noc. Właśnie od 2 dni za mną chodzi myśl że muszę kupić jakieś maseczki do dłoni i stóp aby je nawilzyc. Zastanowię się nad tymi perełkami! Buziaki

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie używałam jeszcze czegoś takiego, ale za to lubię dbać o paznokcie i ręce :)

    OdpowiedzUsuń
  20. ooo ale fajne! nigdy o tym nie słyszałam! :)

    OdpowiedzUsuń
  21. po Twoim wpisie ja chcę takie perełki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Nigdy jeszcze o takich perełkach nie słyszałem, ale wydają się być rewelacyjne. Jestem ciekaw ich zapachu

    OdpowiedzUsuń
  23. Te perelki to chyba prawdziwa perelka - bo slysze o takim produkcie po raz pierwszy. Jestem.mooocno zafascynowana i chetnie przetestuje

    OdpowiedzUsuń
  24. W sumie całkiem ciekawe i nowe dla mnie :)

    Zapraszam https://ispossiblee.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  25. Zaciekawily mnie te perelki :)

    OdpowiedzUsuń
  26. jak te perełki ładnie wyglądają :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Czego to nie wymyślą! Pierwszy raz na oczy widzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Moja mama kocha kosmetyki marki 4pory roku. Osobiście nie używałam, ale chyba się skuszę ☺

    Mój blog, zapraszam cieplutko >>> normalbutdidnot.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń
  29. Nie używałam wcześniej takich perełek, ale brzmi ciekawie.
    Zostawiam obserwację i przesyłam buziaki, https://kolorowazuzita.blogspot.com :*

    OdpowiedzUsuń
  30. Bardzo lubię tego typu zabiegi na dłonie. Rok temu dostałam Box od Farmony i tam znalazłam coś takiego. Fajnie zmiekcza dłonie i pięknie pachnie więc z chęcią wypróbuję to cudo.

    OdpowiedzUsuń
  31. Już sama nazwa zachęca do zakupu :D Ogólnie rzadko testuję takie produkty, bo nie mam wanny, nad czym mocno ubolewam ;(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A po co Ci do tych perełek wanna ? wystarczy mała miseczka :)

      Usuń
  32. Jej, wyglądają prześlicznie..mam wielką ochotę przetestować! :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Te perełki wyglądają tak słodko i uroczo, na pewno pachną obłędnie, mogłabym je zjeść gdyby nie to że nie są jadalne :D szkoda że są tylko do dłoni i paznokci, bo bym się nimi cała natarła :)
    rewelacyjna recenzja!
    pozdrawiam cieplutko myszko :*

    OdpowiedzUsuń
  34. Daj znać to Ci pomogę. Mój szablon wystarczy ściągnąć, rozpakować i wgrać ;). Gdyby kolorystyka nie odpowiadała to można ją zmienić w html - pomogę ;)

    OdpowiedzUsuń
  35. Nigdy nie używałam tego produktu, ale wygląda prześlicznie i skoro do tego jeszcze tak działa ;) MÓJ BLOG

    OdpowiedzUsuń
  36. Pierwszy raz je widzę i chętnie je wypróbuję :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Pierwszy raz coś takiego widzę, ale wyglądają świetnie <3. Nie pogardziłabym.

    OdpowiedzUsuń
  38. Pierwszy raz słyszę o tych perełkach, jestem ich bardzo ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  39. Pierwszy raz widzę te perełki, ale bardzo chętnie bym je użyła do kąpieli :)

    OdpowiedzUsuń
  40. Jaki świetny produkt. Aż żałuję, że nigdzie się jeszcze z nim nie spotkałam, bo chętnie bym kupiła.

    OdpowiedzUsuń
  41. Pierwszy raz widzę takie cudeńka, z checia je kupię i wypróbuję.

    OdpowiedzUsuń
  42. Nie słyszałam wcześniej o tych perełkach. Chętnie je wypróbuję jak gdzieś spotkam, bo prezentują się naprawdę super, a jak do tego fajnie działają to już w ogóle :)

    OdpowiedzUsuń
  43. P9erwszy raz spotykam się z tym produktem. Chętnie wyprobowała bym te perełki u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  44. Lubię perełki do kąpieli, więc z chęcią ich zakupię.

    OdpowiedzUsuń
  45. Czy można je stosować w okresie ciąży?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)