Skoncentrowane serum udoskonalające 'Perfekcyjna Skóra' czy aby na pewno ?

By | 09:27 46 comments



Skoncentrowane serum udoskonalające 'Perfekcyjna Skóra'



Serum ma zadanie poprawić jakość skóry, w tym korygować przebarwienia, wygładzać, nawilżać i redukować zaczerwienienia.



Sam producent obiecuje Nam :

Serum przeznaczone dla młodych kobiet chcących zadbać o swoją skórę w przyszłości, ale wciąż borykających się z niedoskonałościami, nierówną teksturą i rozszerzonymi porami. Polecane osobom zestresowanym, zmęczonym, prowadzącym niezdrowy tryb życia, który odbija się na wyglądzie ich cery.
Dzięki cząsteczce LR 2412, serum dokonuje transformacji wyglądu skóry i udoskonala ją. Wnikając, dostarcza składniki i sprawia, że pory stają się praktycznie niedostrzegalne, koloryt wyrównany a skóra gładka w dotyku. Nawilża i wygładza. Zawiera kompleks łagodzący podrażnienia (inulinę).




Składniki aktywne:
- LR2412 - udoskonalająca skórę molekuła, która działa na jej wszystkich poziomach, aby widocznie poprawić wygląd skóry
- LHA - koryguje przebarwienia i wygładza powierzchnię skóry.



Po nałożeniu serum czujemy typowy alkoholowy zapach no niestety dla mnie nie jest on przyjemny.



Bardzo przyjemna formuła która szybko się wchłania i w ogóle się nie klei to na pewno duży plus tego produktu , stosowałam go na dzień pod makijaż i na noc. Bardzo wygodne opakowanie - higieniczne, dozuje odpowiednią ilość serum, raczej nie osadza się na ściankach i można wykorzystać do końca.



Miałam nadzieję, że to serum po za fajnym flakonikiem , świetnym natychmiastowym wchłanianiem "zaoferuje" mi coś więcej . Niestety podczas jego używania nie zauważyłam żadnych efektów. Po prostu jest bo jest ale nie działa na nic. Dlatego ja temu serum mówię NIE. 



Znacie to serum ?  Lubicie ?

---------------------------------------------------------------------------------------

Przypominam o konkursie :) 

A teraz niespodzianka dla Was :) 

Możecie w niej wygrać :



 


Wystarczy, że jesteście publicznymi obserwatorami bloga TODOARMO oraz w  komentarzu 
odpowiecie na pytanie : 


"Jakie dowolne miejsce na świecie chcielibyście zobaczyć - i dlaczego"


Zgłoszenia wysyłamy : 




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

46 komentarzy:

  1. Nie znam tego produktu, faktycznie opakowanie bardzo ładne- skoro nie działa to się na nie skuszę:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Opakowanie ładne.. instagramowe. Skład.. cóż nieciekawy. Nie dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. dostałam go do testowania niestety nie używam bo dostałąm okropnego uczulenia od niego

    OdpowiedzUsuń
  4. Wizualnie prezentuje się ładnie. Szkoda, że z działania nie jesteś zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  5. nie miałam nigdy tego serum, a zastanawiałam się czy by go nie kupić. Teraz wiem, że to kasa wyrzucona w błoto :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam, ale brzmi zachęcająco.
    Fajnie, ze jest przeznaczone dla młodych kobiet - coś dla mnie. :D

    OdpowiedzUsuń
  7. Jako młoda kobietka używam i nie ukrywam bardzo przydatne :) Pozdrawiam !

    OdpowiedzUsuń
  8. Serum nie znam ale z tej lini miałam krem do twarzy i byłam bardzo zadowolona z jego działania

    OdpowiedzUsuń
  9. Nie znam tego serum, al często jest tak, że te mniej znane kosmetyki lepiej się sprawdzają niż te znanych firm. Przynajmniej ja czasami tak mam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że się nie sprawdziło, bo wyglądem kusi :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tego serum, ale mam spory zapas tego typu kosmetykow:)

    OdpowiedzUsuń
  12. Opakowanie świetne, szkoda że działanie kiepskie :/

    OdpowiedzUsuń
  13. Szkoda, że to taki bubel - myślałam o jego zakupie, ale po Twojej recenzji tego nie zrobię - uratowałaś mój portfel :)

    OdpowiedzUsuń
  14. za bardzo nie znam produktów loreal, bo za każdym razem jak sięgnę po jakiś produkt to mnie uczula, wiec juz odpuściłam testowanie kosmetyków tej firmy.

    OdpowiedzUsuń
  15. Wygląd tego produkty bardzo zachęca do wypróbowania, więc szkoda, że poza tym, w akcji tak się nie sprawdza. Zapach pewnie przeszkadzałby również mi.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam i to serum, i krem z tej serii. Oba produkty były wielkimi niewypałami.

    OdpowiedzUsuń
  17. nie znam tego serum, szkoda, że się nie sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  18. Taki ładny flakonik a takie słabe działanie... szkoda. Zapach zresztą od razu by mnie odrzucił, pewnie ma alko wysoko w składzie.

    OdpowiedzUsuń
  19. Mam to serum i fakt szalu to nie robi

    OdpowiedzUsuń
  20. szkoda, że ten kosmetyk nie przyniósł lepszych a przede wszystkim widocznych efektów. opakowanie rzeczywiście ładne

    OdpowiedzUsuń
  21. Opakowanie mnie przekonuję bo lubię róż. Jestem ciekawa jakby u mnie się sprawdziło :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Miałam to serum i faktycznie cudów nie ma z nim.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie znam tego produktu, ale raczej po niego nie sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Hmm, ja chcę wypróbować niebieską, nawilżającą wersję, chociaż po tym wpisie, to nie wiem czy warto

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja z marką Loreal niekoniecznie się lubie. Rzadko sięgam po ich produkty.

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajnie wygląda, szkoda że brak efektu.

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie jedyny produkt tej firmy jaki używam to fluid, a tak to nie jestem przekonana używania właśnie takich serum czy kremów - wydaje mi się, że nie polubią się z moją skórą. :D Szkoda, że się nie sprawdził, ale może komuś innemu jest w stanie pomóc. :D

    OdpowiedzUsuń
  28. Powiem ci że ostatnio się zastanawiałam nad nim miałam go Szczerze powiedziawszy kupować natomiast Cieszę się że tego nie zrobiłam :)

    OdpowiedzUsuń
  29. Używałam kiedyś kremu z tej serii i jest bardzo dobry, tego serum nie używałam nawet już nie pamiętam dlaczego, ale lubię markę LOREAL i często używam.;-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Nigdy nie używałam takiego serum, ale na pewno po nie sięgnę. Zarówno ja, jak i moja mama mamy problemy z zaczerwienieniami, więc na pewno nam się przyda :)

    OdpowiedzUsuń
  31. Też nie znam tego kosmetyku.
    I też podoba mi się urocze opakowanie.

    OdpowiedzUsuń
  32. Ten kosmetyk nie jest dla mnie, ze względu zapachu alkoholu na początku.

    OdpowiedzUsuń
  33. Myslalam ze okaze sie lepsze :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Jednak nie dla nas :) Ale recenzja jak zwykle szczera! Bardzo to cenimy

    OdpowiedzUsuń
  35. Miałam to serum w zestawie z kremem na dzień, ale oddałam znajomej bo nie byłam ciekawa ;)

    OdpowiedzUsuń
  36. nie znam tego serum i w zasadzie nawet jakiegokolwiek innego. Jakoś nie interesują mnie tego typu produkty.

    OdpowiedzUsuń
  37. Szkoda, że u Ciebie się nie sprawdza, ja go nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  38. Szkoda, że się nie sprawdza to serum u Ciebie :( Wydaje mi się, że już kilka negatywnych opinii na jego temat czytałam.

    OdpowiedzUsuń
  39. Słabo jak tak się sprawdza, chodź opakowanie mnie troszkę kusi :D

    OdpowiedzUsuń
  40. Niestety nie znam, ale ładne ma opakowanie.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)