BIO Babalscy i ich pyszne produkty.

By | 10:38 17 comments


 BioBabalscy
Rolnictwo ekologiczne to nasza pasja już od wielu lat. Naszą specjalnością stał się makaron ekologiczny w wielu odmianach oraz produkty zbożowe (np. mąka, otręby, płatki czy kawa). Większość naszych produktów przygotowywanych jest na bazie dawnych, obfitujących w prozdrowotne składniki i doskonale nadających się do ekologicznej uprawy, gatunków zbóż takich jak: orkisz, płaskurka i samopsza.



Mąka z samopszy BIO typ 1850 0,5 kg


Ekologiczna mąka z Samopszy - Mąka ze starej odmiany pszenicy Samopszy to nowość na rynku Bio. Samopsza to najstarszy gatunek pszenicy - jej wiek szacowany jest na ok. 9000 lat. Jest to odmiana dzika, uważa się ją za roślinę leczniczą. 
Samopsza obfituje w białko, które ma bardzo korzystny skład, zawiera bowiem niewystępujące w pszenicy aminokwasy - fenyloalaninę, tyrozynę, metioninę, izoleucynę - są to aminokwasy egzogenne, czyli takie których organizm nie jest w stanie wytworzyć samodzielnie. Aminokwasy te wpływaja korzystnie na pracę układu nerwowego.
Ponadto mąka z samopszy zawiera mikro- i makroelementy - magnez, żelazo, cynk, mangan.



Kasza orkiszowa średnia BIO 0,5kg


Ekologiczna kasza orkiszowa średnia – produkowana z ziarna orkiszu, który pozytywnie wpływa na równowagę w naszym organizmie. Kasza orkiszowa średnia idealnie skomponuje się z wszelkiego rodzaju sosami, daniami wegetariańskimi, doskonała również jako dodatek do zup.
Produkty orkiszowe obniżają poziom cholesterolu we krwi, wzmacniają nasz organizm, dodają energii, dlatego zalecany jest przy wszelkiego rodzaju przemęczeniach, przy alergii oraz przy schorzeniach wątroby i nerek. Orkisz zapobiega też tworzeniu się kamieni w woreczku żółciowym.


Do wytworzenia tego produktu użyto ziarna orkiszu odmiany Schwabenkorn, odmiana polecana w diecie Świętej Hildegardy.


Kasza z Samopszy BIO 0,5 kg


Kasza z Samopszy jest najnowszym produktem w naszej ofercie. Jest to czyste połamane ziarno bez żadnych dodatków. Kasza ma świetny smak i jest bogata w wartości odżywcze. 
Samopsza to najstarszy gatunek pszenicy - jej wiek szacowany jest na ok. 9000 lat. Jest to odmiana dzika, uważa się ją za roślinę leczniczą. Prawdopodobnie najbardziej wartościowy produkt w naszej ofercie!
Samopsza ma dużo bardziej przyjazny dla człowieka skład aminokwasowy, niż inne gatunki pszenicy. Zawarty w niej gluten najprawdopodobniej nie jest uczulający. Ziarno to dopiero zaczyna wchodzić na rynek BIO ale już cieszy się ogromnym zainteresowaniem i uznaniem. Ma doskonały smak i przede wszystkim jest bardzo zdrowa. 

Otręby owsiane BIO 250g


Ekologiczne otręby owsiane to łuska ziarna owsa, bogata w błonnik, który przyspiesza przesuwanie się treści pokarmowych w jelitach.
Produkty owsiane są doskonałym źródłem energii, działa znakomicie na serce, reguluje poziom cukru we krwi (polecane są więc osobom chorym na cukrzycę). Owies jest też pomocny pry zapaleniu skóry, działa też przeciwnowotworowo. 

Dwie łyżki otrąb pokrywają jedną trzecią zapotrzebowania dziennego na błonnik i obniżają ryzyko zachorowania na raka jelit.


Makaron razowy orkiszowy świderki BIO 400g


Ekologiczny makaron orkiszowy razowy Świderki produkowany z mąki orkiszowej razowej Typ 1850, bez dodatku jaj i soli, bogaty w błonnik pokarmowy. Produkty orkiszowe obniżają poziom cholesterolu we krwi, wzmacniają nasz organizm, dodają energii, dlatego zalecany jest przy wszelkiego rodzaju przemęczeniach, przy alergii oraz przy schorzeniach wątroby i nerek. Orkisz zapobiega też tworzeniu się kamieni w woreczku żółciowym.
Makaron ten najlepiej smakuje jako dodatek do sosów, dań mięsnych, sałatek.


Do wytworzenia tego produktu użyto ziarna orkiszu odmiany Schwabenkorn, odmiana polecana w diecie Świętej Hildegardy.



Wszystkie przedstawione produkty były dla mnie zupełną nowością. Jednak każdy z nich okazał się być  jadalny :) zdrowy :) i pyszny :) Najbardziej w tym wydaniu smakowały mi kasze, które urzekły mnie nie tylko swoim pysznym smakiem, ale także swoim wyglądem. Makaron mimo, iż ciemny jest naprawdę pycha, a mąka sprawiła że moje wypieki były udane. Ogólnie był to mój 1 raz z tego typu produktami, ale na pewno nie ostatni. Fajnie jest zjeść coś innego niż zwykle i poczuć że ma się w ustach coś wartościowego. Znacie te produkty ? jeśli nie koniecznie nadróbcie tą stratę bo wato. 



BioBabalscy




PODPIS
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Czytałam o samopszy... kusi mnie jak nie wiem co. Póki co nie widziałam jej stacjonarnie, tylko to powstrzymuje mnie przed zakupami.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobrze wiedzieć, idealne produkty do moich fit deserków :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Same pyszności tu widzę :) Smacznie i zdrowo :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Mąka 1850 ?? Chyba takiej nigdy nie miałam, kaszę samopszy mam na uwadze bo nigdy nie jadłam.

    OdpowiedzUsuń
  5. często sięgam po bio produkty spożywcze

    OdpowiedzUsuń
  6. Kasze i makarony razowe to u mnie podstawa :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Zapraszamy serdecznie do zapoznania się z naszą misją i produktami. Żadna dziedzina nauki nie ma takiego wpływu na zdrowie czlowieka jak rolnictwo. Pamiętajcie :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobre aby sobie wzbogacic zdrową diete :)

    Zapraszam http://ispossiblee.blogspot.com/2017/10/modnie-do-spania.html

    OdpowiedzUsuń
  9. Słyszałam, widziałam , kupowałam, dobra firma...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wydaje mi się, że w smaku takie bio produkty są lepsze.
    Naprawdę świetne propozycje.
    Zdecydowanie - do przetestowania :)
    Pozdrawiam ciepło :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Świetny wybór, muszę przejrzeć moje zapasy :P

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie smakołyki :) zdrowe i dobre :D Firmy nie znam :(

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie dość że na prawdę wygląda to fajnie, to do tego jest zdrowe samo w sobie. Czas coś zdziałać i zakupić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Faktycznie, bardzo fajne i zdrowe produkty!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)