Wielozadaniowa maść żywokostowa.

By | 10:36 12 comments





Maść Żywokostowa 


Działanie maści jest związane z naturalnymi właściwościami żywokostu lekarskiego i arniki górskiej stosowanych od lat do pielęgnacji skóry podrażnionej oraz leczniczej wody mineralnej: wodorowęglanowo-chlorkowo- sodowej, bromkowo – jodkowo- borowej. Składniki te przyspieszają proces regeneracji naskórka oraz zmniejszają opuchnięcia wywołane różnymi czynnikami zewnętrznymi. Maść dobrze się wchłania, a naturalna allantoina i prowitamina B5 dodatkowa nawilża i odżywia skórę.

Sposób użycia:

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia.
 

Ingredients / Składniki ( INCI):Aqua,Propylene Glycol, Symphytum Officinale Extract, Petrolatum, Glycerin, Paraffinum Liquidum, Arnica Montana Extract, Polyglyceryl-3-Methylglucose Distearate, Stearyl Alkohol, Cetyl Ricinoleate, Carbomer, Triethanolamine, Caprylic/Capric Triglyceride, Allantoin, Panthenol, Cyclopentasiloxane, Cyclohexasiloxane, Ethylexyl Stearate, Phenoxyethanol.


Ta maść ma naprawdę wiele zastosowań. Na pewno przyda się w domu gdzie są dzieci i gdzie pojawia się wiele otarć i stłuczeń. Posiada bardzo delikatny i przyjemny zapach. Bardzo szybko się wchłania pozostawiając gładką skórę bez tłustej warstwy. Ten produkt na pewno będzie niezastąpiony w każdym domu szczególnie latem. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Nigdy nie miałam maści żywokostowej, ale skoro sprawdzają się przy otarciach i stłuczeniach, to koniecznie muszę się w nią zaopatrzyć. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubie tego typu maści zawsze rewelacyjnie się sprawdzają. Tej jednak jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  3. Myślę, że na moje wiecznie puchnące łydki to byłaby idealna maść. No i wszelkie stłuczenia byłyby teraz mniej tkliwe jakbym ją używała.

    OdpowiedzUsuń
  4. O takiej maści chyba wcześniej nie słyszałam. Gorvita w swojej ofercie ma wiele ciekawych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  5. to maść dla mnie ostatnio mam tak otarte kostki, ze to szok! sam wygląd opakowania mi się podoba, trochę jak z westernu ;-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie słyszałam wcześniej o tej maści, ale muszę polecić ją mojej siostrze, bo jej córka często ma wiele stłuczeń na nogach :/

    OdpowiedzUsuń
  7. Nie miałam okazji stosować takiej maści, jednak kiedyś wypróbuję bo zainteresował mnie ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  8. O tej maści jeszcze nie słyszałam, ale zapamiętam sobie jej nazwę. Może kiedyś się przyda ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Przyznam, że o takiej maści jeszcze nigdy nie słyszałam. Na pewno warto wypróbować jak sprawdzi się w danej sytuacji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Tej maści akurat nie znam i nigdy o niej nie slyszałam. Bardzo ciekawy produkt.

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie znam tej maści, ale miałam inną z tej serii i podczas wakacji w górach okazała się niesamowicie przydatna.

    OdpowiedzUsuń
  12. a gdzie taką maść można kupić bo jestem zainteresowana? w drogeriach ich nie widywałam, patrzyłam nawet w eko sklepie i nic, czy może internetowy sklep zielarski coś takiego ma?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)