Zadbajmy o Nasze gardło.

By | 10:41 15 comments






ANTISEPTIC spray 35ml


Antyseptyczny spray do ust i gardła z cynkiem

 

- Ochrona śluzówki,

- Nawilżenie,

- Regeneracja,

 

Składniki czynne preparatu (cynk, chlorhexydyna) wykazują skuteczne działanie antyseptyczne. Spray, powlekając błonę śluzową jamy ustnej i gardła ochronnym filmem, stanowi skuteczną ochronę przed bakteriami oraz drobnoustrojami, jednocześnie nawilżając i regenerując śluzówkę.

 

Ingredients: Aqua, Zinc Gluconate, Glucose syrup, Chlorhexidine Digluconate, Menthol.


 

Sposób użycia: Umieścić aplikator w ustach, nacisnąć i rozpylić 1-2 dawki jednorazowo kilka razy dziennie. Aplikator nadaje się do użycia tylko dla jednej osoby.




Mała poręczna buteleczka z atomizerem ,  dzięki któremu aplikacja produktu jest mega prosta. Jeżeli chcemy zadbać o Nasze gardło, potrzebujemy nawilżenia lub jesteśmy chorzy i potrzebujemy wspomóc się jakimś specyfikiem to ten spray będzie idealnym. Produkt w składzie posiada cynk, który posiada właściwości antyseptyczne. 





Nowszy post Starszy post Strona główna

15 komentarzy:

  1. Stosuję go i dobrze się u mnie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwszy raz spotykam się z tym produktem, ale muszę przyznać, że brzmi ciekawie i chętnie go wypróbuję. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie kojarzę tego sprayu, ale muszę zapisać sobie jego nazwę w razie w, chodź mam nadzieję że choroba mnie nie dopadnie!

    OdpowiedzUsuń
  4. Szkoda, że jest tu syrop glukozowy. Teraz wszędzie dodają ten cukier.

    OdpowiedzUsuń
  5. Nie widziałam go jeszcze, ale chętnie wypróbuję, bo lubię stosować spraye, a nie miałam jeszcze skutecznego na tyle, aby kupować go regularnie.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja najbardziej lubię taki spray ziołowy, ale tego jeszcze nie miałam przyjemności (lub nieprzyjemności, skoro boli gardło?) stosować.

    OdpowiedzUsuń
  7. Tego typu spraye uważam że zawsze szybciej działają niż syrop czy witaminy. O tym spray jeszcze nie słyszałam.

    OdpowiedzUsuń
  8. u mnie w domu taki spray to niezbędnik w apteczce, nie muszę go używać często, ale dobrze jak jest

    OdpowiedzUsuń
  9. Ja zawsze zimą mam problem z chrypką. Moje gardło bardzo łatwo zaziębić i jest od razu problem. Dlatego taki spray bardzo by mi pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  10. Nigdy nie widziałam tego produktu. Ale często mam problemy z chrypką, więc byłby dla mnie idealny.

    OdpowiedzUsuń
  11. Problemy z gardłem to dla mnie norma w sezonie jesienno-zimowym. Taki spray zawsze przydaje się w domu, ponieważ można zareagować od razu i uniknąć infekcji.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nigdy nie słyszałam o tym sprayu. Może kiedyś zaopatrzę się w ten produkt.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie słyszałam o nim, ogólnie używam spray do gardła przy przeziębieniu

    OdpowiedzUsuń
  14. prosty skład, takie lubię :) chlorheksydyna dobrze robi na dziąsła, jest obecna w pastach do zębów, cynk też ok. ja odkąd zaczęłam stosować żel aloesowy do picia to zauważyłam, że nie tylko trawienie mi się poprawiło (po to kupiłam aloes), ale też nie muszę brać tabletek na wysuszone i podrażnione gardło :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)