Maść końska i jej właściwości.

By | 10:33 13 comments









Końska Maść 


Bioaktywne wyciągi z ziół i mikroelementy z wody leczniczej.


Końska Maść to preparat opracowany według sprawdzonej receptury, zawierający ponad 20 aktywnych ekstraktów i olejków roślinnych, m.in. żywokostu, arniki, kasztanowca, boswelli, kory wierzby, jałowca, ginkgo biloba, aloesu, lawendy, nagietka, szałwi, olejku pichtowego, eukaliptusowego i tymiankowego. Polecana do wcierań i masaży po wysiłku, przemęczeniu i tzw. uczuciu zimna.

Ingredients / Składniki ( INCI):  Aqua, Propylene Glycol, Glycerin, Arnica Montana Extract, Symphytum Officinale Extract, Polisorbate 20, Capsicum Annuum Extract, Castanea Sativa  Extract,Carbomer, Triethanolamine,Olive Oil Peg – 7 Esters, Panthenol, Allantoin, Phenoxyethanol, Salix Alba Bark Extract, Ruta Graveolens Extract, Juniperus Virginiania Extract, Boswellia Serrata Extract, Ginkgo Biloba Extract,  Calendula Officinalis Extract, Lavandula Angustifolia Extract, Aloe Barbadensis Extract, Plantago Major Extract,  Camphor, Sucinum Extract, Thymus Vulgaris Oil, Albies Alba Oil, Menthol, Eucalyptus Globulus Oil.


Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie, lub w zależności od potrzeb, wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia.

Maść końska rozgrzewająca jest nie zastąpiona podczas każdego bólu mięśni czy też kręgosłupa. Lekki masaż z jej użyciem potrafi zdziałać cuda i wywołać oczekiwane uczucie ulgi.  Maść jest koloru czerwonego jednak nie brudzi ubrań. Fajnie się wchłania i ma specyficzny "śmierdzący" zapach . Produkt godny polecenia. 

-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wybór prezentu dla mężczyzny nie zawsze jest taki prosty jakbyśmy tego chcieli , jednak fajną alternatywą na prezent mogą okazać się bransoletki męskie ze stali chirurgicznej .

Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. moja mama stosowałą maść końską i polecała mi ją :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Maść końska jest idealna na ból mięśni. Słyszałam też, że sprawdza się na porost włosów jako wcierka, ale nigdy nie testowałam jej w ten sposób. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. O mascinkknskiejnslyszalam wiel pozytywnych opinii. U mnie w domu zawsze jest ona w apteczce

    OdpowiedzUsuń
  4. Sporo osób chwali sobie taką maść, jednak ja jeszcze nigdy jej nie stosowałam. W sumie tylko dlatego, że nie do końca wiem na co działa. Dzięki za ten wpis, rozwiewa moje wątpliwości.

    OdpowiedzUsuń
  5. Pamiętam, że u mojej babci w domu taka maść była obowiązkowym przedmiotem w apteczce. Teraz jakoś ludzie odchodzą od takich sposobów na ból, a szkoda, bo są skuteczne.

    OdpowiedzUsuń
  6. stosowałam bardzo dawno temu, ale u moich teściów jest to niezbędnik w domowej apteczce

    OdpowiedzUsuń
  7. Moi rodzice używają takiej końskiej maści, ale chyba było inne opakowanie. Ta maść jest świetna, bardzo skuteczna. Rodzice byli nią zachwyceni :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Chyba muszę spróbować, bo ostatnio mam bóle kręgosłupa, bo siedzę przy komputerze na e-lekcjach.

    OdpowiedzUsuń
  9. U mojej mamy i cioci ta maść jest w pogotowiu, gdzieś w szafce ;) Podobno genialna.

    OdpowiedzUsuń
  10. Przyznam, że zawsze tego typu produkty wybieram najpierw pod względem zapachu (musi być ziołowy lub neutralny), a potem dopiero pod względem przydatności.

    OdpowiedzUsuń
  11. Wiele dobrego słyszałam o tej maści od mojej babci. Ale nie używałam jej jeszcze.

    OdpowiedzUsuń
  12. Nie miałam pojęcia, że ta firma ma w ofercie także tę maść. Jest po prostu niezawodna.

    OdpowiedzUsuń
  13. próbowałam tej maści na przewlekłe bóle mięśni i stawów, nie była zła, doraźnie się sprawdza, ale przy silnym bólu z naturalnych rzeczy lepiej mi się sprawdził olejek cbd 20% lub wyższe stężenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)