Na co zwrócić uwagę urządzając kuchnię ?

By | 09:14 19 comments



Sercem domu za zazwyczaj bywa kuchnia. To tutaj spędzamy bardzo dużo czasu, tworzymy pyszne i smaczne potrawy , ale też niejednokrotnie przyjmujemy gości. Coraz częściej stawia się na otwarte kuchnie. Co za tym idzie każdy ją widzi i podziwia. 

Jakie elementy są ważne w kuchni ?

  • dobre rozmieszczenie szafek
  • niezawodny sprzęt kuchenny
  • dobrze zaplanowany blat kuchenny
  • dobre oświetlenie
Szafki .

Jeżeli chodzi o szafki są zwolennicy półek oraz szuflad. Warto przemyśleć co dla Nas będzie bardziej praktyczne w kuchni.

Sprzęt.

Większość fachowców radzi by dobierać sprzęt jednej marki. Jednak oczywiście wybór należy do Nas jednak pamiętajmy, że dobrze by było gdyby taki sprzęt posłużył Nam dłuższy czas dlatego nie oszczędzajmy na nim.

Blat kuchenny.

Miejscem przygotowywania potraw jest blat, warto by było na nim dostatecznie dużo miejsca a Nasze stanowisko pracy było dobrze oświetlone zagwarantuje Nam to np. NowaLed


Oświetlenie .

Warto pamiętać by zadbać o to by kuchnia była dobrze oświetlona. Szczególnie w okresie w którym aktualnie się znajdujemy bardzo szybko robi się ciemno , więc warto zadbać o to by podczas przygotowywania potraw widoczność w kuchni była dobra. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Cenne porady. Ja w przyszłym roku planuję remont kuchni.

    OdpowiedzUsuń
  2. Dużo szafek to obowiązek w kuchniach, u mnie jest mało i trzeba cisnąć wszystko haha :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Sama mam oświetlenie z Nowaled i naprawdę również jestem bardzo zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  5. Dla mnie kuchnia ma być funkcjonalna, bardzo lubię gotować dlatego wszystkk musze mieć pod ręką

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam ten etap za sobą. Najważniejsze dla mnie było to,by była funkcjonalna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Od czasu do czasu podziwiam kuchnie na przykład w Ikei i myślę sobie, że kiedyś chciałabym mieć taką katalogową :) Póki co rządzą stare, bo prawie stuletnie szafki, tylko od czasu do czasu poddawane konserwacji.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mnie się marzy duża kuchnia w starym stylu. Jednak na nią jeszcze trochę będę musiała poczekać ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. To prawda, że w kuchni spędzamy najwięcej czasu. Dla mnie ważne jest, aby w tym miejscu było dużo szafek i szuflad, tak żebym mogła wszystko pomieścić. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. mój mąż nie rozumie mojej koncepcji kuchni. Ja bym chciała białą, w babcinym stylu, on nowoczesną, jeszcze nie mam pomysłu jak to połączyć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Napewno najważniejsze jest rozłożenie mebli i sprzętu. Sądzę, że i małą kuchnie można super urzedzic.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja kuchnia jest bardzo mała w związku z tym moje meble są zrobione praktycznie od podłogi do sufitu. I tak brakuje mi miejsca, ale jak się nie ma co się lubi, to się lubi to co ma :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Ja projektując kuchnię zapomniałam o takiej niby drobnostce jak oświetlenie. I potem plułam sobie w brodę, bo musiałam montować je później - nie dało się pracować tyłem do światła.

    OdpowiedzUsuń
  14. Jak dla mnie oświetlenie jest bardzo ważne, w kuchni i całym domu.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja w mojej kuchni za dużo nie wymyślę jest Tak malutka.

    OdpowiedzUsuń
  16. zdecydowanie pojemne szafki to podstawa, bo sprzęt i jedzenie musi się gdzieś zmieścić ;) u mnie dominują ciemne barwy w kuchni (brązowe laminowane panele podłogowe i kafle) do tego jaśniejsze meble i blaty

    OdpowiedzUsuń
  17. Brakuje mi tutaj informacji o dodatkach, bo jednak w kuchni potrafimy spędzić sporą ilość czasu, dobre oświetlenie to jednak faktycznie ważna rzecz.

    OdpowiedzUsuń
  18. W kuchni nie spędzam za dużo czasu, ale funkcjonalność i oświetlenie mają dla mnie znaczenie. Właściwie lubię dobre światło w każdym pomieszczeniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. też polecam zamontowanie oświetlenia nad blatami, to bardzo funkcjonalne :) podobają mi się też zlewozmywaki podblatowe granitowe lub marmurowe i obrotowe półki w szafkach narożnych :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)