Tworzenie stron www.

By | 17:38 8 comments


Jeżeli prowadzimy firmę to posiadanie strony internetowej jest obowiązkową rzeczą . Dzisiejsze czasy jakie na spotkały pokazują Nam , że choć może jeszcze nie dawno zapieraliśmy się , że strona internetowa jest nie potrzebna to w gruncie rzeczy okazuje się iż jest ona niezbędna. 

Teraz szczególnie kiedy dużo osób więcej czasu spędza w domu , wiele siedzi na kwarantannie a jeszcze inni tak po prostu dbając o swoje zdrowie nie wychodzą to internet jest miejsce w którym spędzamy dużo czasu i w którym szukamy wielu informacji , ale także sklepów internetowych w których możemy zrobić zakupy. Takie zakupy zostaną Nam dostarczone pod same drzwi. 

Zalety dobrze stworzonej strony internetowej ?

  • popularność firmy
  • nowi klienci 
  • możliwość pokazanie asortymentu firmy

Darmowa strona internetowa ?

Taka strona oczywiście posiada jedną z ważnych cech jaką jest cena  jej stworzenie jest zupełnie darmowe. Przy jej projektowaniu nie musimy być geniuszami i w łatwy sposób sobie z tym poradzimy. Jednak musimy korzystać z gotowych szablonów co nie zawsze może okazać się dla Nas korzystne. Często też takie darmowe strony wiążą się z masą wyświetlanych i niechcianych reklam. Jeżeli jednak Nasza strona ma być tylko stroną informacyjną , nie musi mega przyciągać odbiorców to jak najbardziej taka darmowa strona będzie dobrą decyzją.


Jednak jeżeli decydujemy się na tworzenie stron www , które są  profesjonalne , przyciągają wzrok i co najważniejsze będą oryginalne  to wtedy warto tworzenie takiej strony poświęcić specjalistą. Oni na pewno stworzą taką stronę jaką sobie życzymy a do tego w fachowy i rzetelny sposób doradzą Nam w jej prowadzeniu. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

8 komentarzy:

  1. Na razie nie planuję przechodzić na własną domenę, a innej 'firmy' nie mam :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo przydatny wpis, w prawdzie na razie sama nie planuję zakładać swojej strony WWW, ale nigdy nie wiadomo, kiedy takie informacje się człowiekowi przydadzą. Dla mnie kwestie takich stron WWW to czarna magia, tworzyliśmy coś w gimnazjum czy liceum, ale nie kumam tego, w ogóle :)

    Pozdrawiam Cię serdecznie,
    Melka blogerka

    OdpowiedzUsuń
  3. lepiej jest zatrudnić do tego fachowca, bo samodzielnie tworzone strony na prostych szablonach nie są tak responsywne i estetyczne. brat zakładał sklep z odzieżą gastronomiczną i żałował że od razu nie poszedł do fachowca, bo tak się sam namęczył a strona nie zachęcała do kupowania

    OdpowiedzUsuń
  4. mam niestety złe doświadczenia z samodzielnym zakładaniem strony. wszystko było gotowe, tylko potem zalałam laptopa i myślałam że pracę szlag trafił :( odzyskiwanie danych było wybawieniem bo odzyskałam wszystkie dokumenty i zdjęcia, ale komp do naprawy się nie nadawał, kupiłam nowy

    OdpowiedzUsuń
  5. ja też jak zakładałam swoją stronkę to współpracowałam z agencją digital, bo sama nie mam żadnego talentu jeśli chodzi o techniczne sprawy

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)