Peruka czy jednak nie ?

By | 09:14 12 comments



Jeszcze nie tak dawno peruka to był gadżet , który służył Nam podczas zabawy , sylwestra czy też wieczoru panieńskiego. Kiedy popatrzymy na peruki , które gościły na rynku jakiś czas temu zobaczymy ogromną różnicę. Te które były kiedyś od razu na pierwszy rzut oka odsłaniały , że na głowie nie znajdują się naturalne włosy lecz peruka. Teraz z biegiem czasu peruki są tak dostosowane i mają taki piękny wygląd , że bardzo trudno jest zauważyć iż ktoś ma perukę a nie swoje włosy. 

Jakie peruki wigs można odnaleźć na rynku ? 



UniWigs tutaj możemy wybrać perukę jaką sobie tylko wymarzymy jedyne co nas ogranicza to wyobraźnia i finanse.




Synthetic wigs to syntetyczne peruki , które pięknie i mega naturalnie się prezentują.



Fashion wigs tutaj znajdziemy peruki dla osób , które lubią długie włosy.




Peruka to fajny sposób na zmianę wizerunku oraz szansa by zaskoczyć znajomych swoim wyglądem.



Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Swego czasu nosiłam peruki. Może kiedyś do nich wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie peruki to świetny pomysł, gdy chcemy zmienić kolor włosów a nie wiemy czy będziemy dobrze wyglądać to fajnie kupić coś takiego :D

    OdpowiedzUsuń
  3. To fajny pomysł, tylko jak dla mnie skzoda, że taki drogi. Nie stać mnie aby wydać kilka stówek :/

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja się kiedyś zastanawialm na zakupem peruki lubie czasem zmieniac moj wizerunku

    OdpowiedzUsuń
  5. Wszystko zależy od tego, czy wygląda naturalnie. Moja znajoma nosi, ale wygląda jakby miała sztuczny twór na głowie - nie lubię tego.

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi peruki kojarzą się obecnie jednoznacznie z akcją rack'n'roll, ale cóż... jest to pozytywne skojarzenie :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Jeszcze nie miałam okazji nosić peruki. Myślę, że to fajny pomysł na szybką, nieinwazyjną zmianę wizerunku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Peruki to świetny sposób na krótką zmianę wizerunku, np. na jakąś sesję zdjęciową, czy na imprezę. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. jakoś nie jestem przekonana, ale ja nawet czapki nie noszę to może dlatego ;-)

    OdpowiedzUsuń
  10. Wiadomo jak peruka jest potrzebna to oczywiście powinna być. Ale inaczej to nie chciałabym nosić peruki

    OdpowiedzUsuń
  11. Mam w domu trzy sztuki ale zakładałam je tylko raz do zdjęć makijaży na Instagram. Gdybym robiła więcej takich zdjęć, to pewnie zakładałabym je częściej, a tak leżą i się kurzą.

    OdpowiedzUsuń
  12. Od pewnego czasu myślę o peruce z jakimś niesamowitym kolorem. Może cukierkowy róż? Albo błękit niczym laguna? Dzięki takiemu gadżetowi żaden cosplay nie będzie mi straszny!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)