Jak ożywić wnętrze domu i mieszkania.

By | 10:13 13 comments

Dom czy też mieszkanie to dla dla każdego człowiek jego azyl, miejsce w którym czuję się cudownie. To także miejsce , które urządzamy według Naszego gustu. Jednym podoba się "to" innym całkiem co innego. Jednak to my we własnym domu mamy czuć się dobrze i to Nam ma się on podobać.

Co odmieni Nasze wnętrze ?

  • ściany w kolorach , które lubimy
  • rośliny
  • dodatki czasami , choć jeden mały dodatek potrafi zdziałać efekt łał
  • lampiony 
  • świeczki
  • ładne oświetlenie
  • podkładki

Czym ożywić ściany ?

  • grafiki
  • plakaty
  • naklejki
  • obrazy
Jakie obrazy by ożywić swoje wnętrze ja wybrałam ? Ja postawiłam na 2 piękne obrazy w których znajduje się grafika na szkle. 

Fotoobraz Tryptyk szklany 5-częściowy Jezioro molo :


Cudny piękny obraz podzielony na 5 części. Ślicznie prezentuje się na ścianie i wprowadza powiew świeżości. Obraz daje fajny efekt przestrzeni, aż chce się wejść na to molo. Obraz można zawiesić według własnej interpretacji. Wzbudza zachwyt u każdego kto wchodzi do pokoju.





Szklany zegar ścienny Morze Bałtyckie:

Nie ma jak patrzyć na zegar na którym znajdują się ukochane fale oraz morze. Dzięki takiemu zgarowi mamy jakby 2 w 1 i zegar i obraz. Prezentuje się naprawdę pięknie i fajnie zdobi ścianę.






Oba obrazy dodają fajnego efektu wnętrzu. Super ożywią każdą nawet najsmutniejszą ścianę. Dodatkowo jeżeli martwicie się, że te obrazy się szklane i zwyczajnie się potłuczą podczas transportu nie ma się czym martwić. Przesyłka jest tak profesjonalnie spakowana , że nawet najgorsza firma kurierska nie da rady uszkodzić tych dziej sztuki. Polecam Wam właśnie w ten sposób ożywić swoje ściany.
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Bardzo Lubię zmieniać aranżację swojego domu dzięki plakatom.

    OdpowiedzUsuń
  2. Na prawdę wygląda to ślicznie. :) Lubię właśnie jak takie małe akcenty nadają koloru pomieszczeniom. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ale ładne propozycje :)

    OdpowiedzUsuń
  4. fajne są te obrazy :) ja miałam nieco większy remont bo wymieniałam balustrady stalowe przy schodach i cyklinowałam parkiet, ale jakieś ciekawe dodatki też by się przydały :)

    OdpowiedzUsuń
  5. na ściany można dać też różne okleiny, wystarczy posmarować klejem ścianę, przytrzymać je chwilę i gotowe :) może to być okleina ceglana czerwona czy biała, a na zewnątrz deska elewacyjna elastyczna i miękka wyglądająca jak lite drewno :)

    OdpowiedzUsuń
  6. warto też zmienić coś drobnego w meblach i wyposażeniu np. bateria ze stali -> bateria miedziana w kuchni, gałki przy szafkach -> kolorowe uchwyty :)

    OdpowiedzUsuń
  7. polecam zainwestować w rośliny, nie tylko ładnie się prezentują ale mogą też np. oczyszczać powietrze, no i to naturalna ozdobna :) zwykłe bratki i doniczki plastikowe kupi się za 10 zł, a efekt jest :D

    OdpowiedzUsuń
  8. tak skutecznie robiłam metamorfozę wnętrza, że potem miałam więcej sprzątania niż samego remontu ;) okazało się, że usuwanie rys na szkle, przesadzanie gigantycznych fikusów, czy podnoszenie skrzydła drzwiowego które nieco opadło i zamiatało o podłogę nie jest zadaniem dla amatora ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. ja w tym roku postawiłam na naturalne materiały. rozeta drewniana, lniane obrusy, różne rośliny. znudziły mi się nowoczesne wnętrza i postanowiłam wrócić do klasyki

    OdpowiedzUsuń
  10. zawsze mam zapas różnych dekoracji w mieszkaniu, które zmieniam na różne pory roku, czy na różne okazje np. Sylwester czy Boże Narodzenie :) zwykle dekorowałam salon i trochę sypialnie oraz jadalnię, w tym roku na promocjach nakupiłam akcesoria łazienkowe ze stali nierdzewnej i dodatki kuchenne z bambusa :D

    OdpowiedzUsuń
  11. Dodatki przyczyniają się do tego, że mieszkanie nabiera klimatu i chętniej w nim przebywamy.

    OdpowiedzUsuń
  12. jak chce się szybko coś odmienić to takie dekoracje ścienne czy tekstylne są najlepsze. można też pokusić się o drobne remontowe zmiany np. zmienić blaty w kuchni, listwy MDF w salonie, czy lustro w łazience

    OdpowiedzUsuń
  13. dodanie koloru zawsze zrobi swoje :D mogą to być ozdobne poduchy na kanapie w salonie(lub kocyk/narzuta), białe/czarne szafki łazienkowe, puchaty dywan do sypialni, czy lampa dla dziecka :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)