To będzie naprawdę mocny REWANŻ.

By | 19:41 3 comments




Jakiś czas temu miałam okazję czytać
"Zagrywkę" Kasi Nowakowskiej . Dziś przychodzę do Was z recenzją kolejnego tomu pod tytułem : "Rewanż". Jak potoczą się losy bohaterów ? Czy autorka dużo namieszała w ich życiu ?


 Zanim jednak przeczytacie moją opinię , zostawiam Was z opisem, który pochodzi ze strony wydawnictwa:


Jacob kolejny raz złamał Abi serce, a wszystko zepsuło się w najmniej odpowiedniej chwili. Jednak wspólna przeszłość tych dwojga nie daje o sobie zapomnieć. Łączy ich zbyt wiele wspomnień. Wiąże też świat NBA, który oboje mocno kochają, ale którego też nienawidzą.

Abigail musi iść naprzód. Zraniona kobieta postanawia się odegrać.

Jacob tonie we własnych błędach i zgubnym ego, a to wszystko
ściąga go coraz bardziej w dół.

Czy pojawienie się w grze nowego mężczyzny sprawi,
że Jacob zawalczy o Abi?

A może romans, który zaczął się od oszustwa, okaże się czymś więcej?

Czy w świecie, w którym wszyscy grają nieczysto, jest szansa
na prawdziwą miłość?

To będzie naprawdę mocny rewanż.


 Tytułowa bohaterka Abigail dorasta i podejmuje ważną decyzję , którą jest totalna metamorfoza jej dotychczasowego życia. Postanawia zmienić w nim ile się tylko da. Swoje zmiany rozpoczyna od remontu swojego apartamentu . Nie mieszka w nim już sama wprowadził się do niej jej brat Daniel. Mieszkanie stara się tak urządzić by były w nim wszelkie udogodnienia dla osób niepełnosprawnych, gdyż jej brat po wypadku porusza się na wózku. Dziewczyna świetnie dogaduje się z bratem i jest bardzo szczęśliwa , że ma go pod swoim dachem, cieszy się również z odzyskanego spokoju w jej życiu.



Kiedy pewnego dnia udaje jej się wyciągnąć brata na miasto wszystko się zmienia a dotychczasowy spokój tryska jak bańka mydlana. W apartamencie gwiazdy pop Abi spotyka nikogo innego jak Jacoba Huntsmana. Czas kiedy to dziewczyna nie widziała się ze swoją miłością pozwolił jej na uspokojenie się , jednak pojawienie się chłopaka na jej drodze powoduje , że wszystko do niej wraca ze zdwojoną siłą. Dodatkowo Jacob jest umówiony na randkę , co mocno boli Abi. 

Dotychczas kobieta była prezeską klubu i w związku z sytuacją przez ostatni czas starała się nie pojawiać na treningach jednak nie może tego ciągnąć w nieskończoność. Rozważa możliwość odejścia z klubu. Jednak sama nie wie do końca czy to dobra decyzja.


Mio, iż Abi bardzo kocha brata to czuję się niekomfortowo we własnym domu. Od czasu kiedy Daniel pogodził się z przyjacielem Jacob jest częstym bywalcem w apartamencie Abi. Czy to , że chłopak pojawia się w jej domu coś zmieni między tą dwójką ? Czy dawne uczucie odżyje ?

Abi mimo , iż bardzo kocha Jacoba to chyba nie do końca wyobraża sobie z nim życie. Dodatkowo żeby nie było nudy w książce pojawia się nowy bohater Conrad. To postać mężczyzny o którym marzy każda kobieta. Sympatyczny , troskliwy i przystojny. Kogo wybierze Abi ? Tego Wam nie zdradzę by nie psuć Wam fabuły książki. 

W książce po za ciekawą historią poruszony został temat uzależnień oraz traumy z dzieciństwa , która sprawiła wiele przykrości drugiej osobie. 


Podsumowując Kasia kolejny raz sprawiła , że wzięłam tę książkę do ręki i musiałam ją przeczytać od A do Z jak najszybciej , gdyż każda kolejna kartka wciągała mnie jeszcze bardziej. Jednak co ciekawe Kasia pisze w taki sposób , że choć w mojej głowie pojawiają się przypuszczenia , że dana akcja rozwinie się tak czy tak , to i tak autorka wymyśli całkiem co innego - nieprzewidzialnego. Książkę czytało mi się mega przyjemnie. Historia w niej zawarta powodowała , że chwilami czułam jakbym była w danym mieście i przeżywała daną rzecz osobiście. Nie nudziłam się ani sekundy. Kasia super robota i podziwiam, że po raz kolejny historia , którą napisałaś powaliła mnie na kolana. Przed jednym tylko muszę Was ostrzec książki Kasi uzależniają , więc uważajcie :-)

Polecam :) 


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Mam w planach poznać twórczość autorki.

    OdpowiedzUsuń
  2. Zagrywkę mam właśnie na swojej liście. Obie książki wydają się ciekawe. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o tej serii. Chyba mi się spodoba

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)