Ortopedyczne legowisko dla psa.

By | 20:50 1 comment

Kiedy w domu pojawia się zwierzę zmienia się wszystko. Okazuje się że bardzo szybko staje się ono częścią Naszej rodziny. Co za tym idzie dbamy o niego jak tylko potrafimy. Poza  zapewnieniem odpowiedniej opieki , jedzenia , zabaw warto zaopatrzyć Naszego psiaka w odpowiednie miejsce do spania. Za wygodne legowisko Nasz czworonóg na pewno będzie Nam bardzo wdzięczny.


Ja postawiłam na legowisko :

BEDDOG PREMIUM CLARA WYKONANE Z TKANINY MELANGE ORAZ TKANINY TAPICERSKIEJ



DO wyboru mamy cztery kolory legowiska oraz trzy rozmiary. Co prawda wybierając rozmiar możemy go dopasować według schematu pokazanych ras psów, jednak ja miałam pewne obawy czy aby na pewno mój owczarek się na nim zmieści. Jednak okazało się że jest jeszcze miejsce dla kota :) więc powiedziałabym , iż jest idealne. 


Stawy u owczarków często narażone są na uszkodzenia toteż postawiłam na legowisko ortopedyczne. 

Materac doskonale dopasowuje się do kształtu pupila, zapewniając najwyższy poziom wygody. Wyjątkowa górna warstwa pianki Memory Foam idealnie ułoży się pod ciałem Twojego psa, zapewniając doskonałe wsparcie. Dolna warstwa pianki Comfort Foam dba o utrzymanie stabilności podczas snu, zapewniając komfortowy i zdrowy wypoczynek Twojemu pupilowi.


Legowisko jest świetne , mój pies jest nim zafascynowany odkąd tylko zostało dostarczone. Widać po nim , że jest wygodne i z miłą chęcią na mim śpi. Dodatkowo do legowisko w gratisie otrzymujemy przyjemny w dotyku kocyk. 

Dzięki wykorzystaniu wysokiej jakości materaca z połączenia pianki Memory Foam i Comfort Foam Twój pies będzie mógł cieszyć się głębokim i regenerującym snem.



Dlaczego warto wybrać BedDog Premium?


  • Najwyższy komfort leżenia dla Twojego psa.
  • Przyjemne w dotyku materiały.
  • Pokrycie łóżka można prać w temperaturze 30°, co ułatwia utrzymanie higieny.
  • Gwarantowana wysoka jakość.
  • Łóżka dla psów BedDog Premium CLARA są wyprodukowane w Unii Europejskiej, co zapewnia solidność i profesjonalizm.


Jeżeli szukacie odpowiedniego legowiska dla swojego czworonoga to z czystym sercem polecam Wam legowiska od https://beddog.pl/








Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)