Cudowny komplet biżuterii dla wyjątkowej kobiety.

By | 20:48 45 comments





Biżuteria to nieodłączny element stroju każdej kobiety. Jedni wolą jak biżuteria jest delikatna jeszcze inni uwielbiają duże i rzucającą się od razu w oczy błyskotki. 

Na co zwrócić uwagę wybierając kolczyki ?

Kolczyki powinny być dobierane do kształtu twarzy. Dobrze dobrane kolczyki potrafią w fajny sposób modelować Naszą twarz. Nie przesadzajmy z ich wielkością oraz jeżeli mamy "delikatne" uszy z ich wagą. Na pewno piękne kolczyki na Naszych uszach zostaną zawsze zauważone.

Jak dobrać naszyjnik do kolczyków ?

Warto stosować się do zasady by nie przesadzać z wielkością. Jeżeli postawiliśmy na mega duże kolczyki to dobierzmy do nich naszyjnik w tym samym rozmiarze lub mniejsze nigdy większe. 




Piękny komplet biżuterii składający się z kolczyków oraz zawieszki. Możecie go zakupić na stronie https://lavivre.pl . Żywy , intensywny kolor , pięknie mieniących się kryształów tworzy ten komplet wyjątkowym. Kryształy Swarovskiego dodają temu zestawowi szyku i elegancji. Komplet cudnie się prezentuje zarówno do dżinsów jak i eleganckiej stylizacji.






O czym pamiętać przy wyborze biżuterii ?

  • Masa
  • Cena
  • Trwałość
  • Wygoda

Pamiętajmy by wybierać taką biżuterię , która nie tylko ładnie wygląda, ale również jest praktyczna.




Nowszy post Starszy post Strona główna

45 komentarzy:

  1. Dokładnie, biżuteria dodaje uroku kobiecie. Ja zakładam tylko do sukienki, czy na jakąś okazję. ❤️

    OdpowiedzUsuń
  2. Z biżuterii noszę tylko kolczyki, ale ostatnio na urodziny dostałam od siostry zestaw w kształcie skrzydeł anioła i przyznam, że chętnie zakładam nawet łańcuszek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Uwielbiam takie świecidełka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Miałam kiedyś taki zestaw, tylko w białym kolorze. Kolczyki przyjemnie się nosiło, do czasu aż zgubiłam jeden. Lubię kolczyki i noszę je na codzień, inną biżuteria mi przeszkadza w wykonywaniu codziennych obowiązków

    OdpowiedzUsuń
  5. Piękna biżuteria :) Bardzo lubię takie stylowe dodatki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam takie błyskotki :) Mogłabym mieć ich całe mnóstwo tylko nie zawsze je noszę :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam delikatną biżuterię. W tej, którą zaprezentowałaś, podoba mi się, że ma kolor, który właściwie do wszystkiego będzie pasować.

    OdpowiedzUsuń
  8. Komplecik ładny, jednak nie w moim stylu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Uwielbiam biżuterię :) Szczególnie bransoletki :)

    OdpowiedzUsuń
  10. O łał..rzeczywiście bardzo ładna biżuteria :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja ostatnio bardziej się przyglądam jak wybieram biżuterie bo to jednak coś na lata, a nie na chwile :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze to nie noszę kolczyków. Ale mojej siostrze te mogłyby się spodobać ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Śliczny zestaw. I kolor mi się podoba

    OdpowiedzUsuń
  14. faktycznie piękna biżuteria

    OdpowiedzUsuń
  15. Biżuteria.. Chyba kocha ja każda kobieta. Piękna jest ta!

    OdpowiedzUsuń
  16. Mam identyczny komplet tylko z innej firmy.Ale wygląda dokładnie tak samo.

    OdpowiedzUsuń
  17. Lubię biżuterię, ale te kolczyki nie szczególnie przypadly mi do gustu.. Ale kolor cudowny.

    OdpowiedzUsuń
  18. Piękny zestaw, bardzo lubię takie cudeńka. Super

    OdpowiedzUsuń
  19. Piękny zestaw ktory i ja bym chciala miec u siebie.

    OdpowiedzUsuń
  20. Na co dzień noszę bardzo skromną biżuterię, ale takie cuda też lubię na wyjątkowe okazje. :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Piękne, ale zupełnie nie w moim stylu

    OdpowiedzUsuń
  22. Ładne, podobają mi się jednak sama raczej bym nie założyła. Lubię delikatna biżuterię, która nie rzuca się w oczy.

    OdpowiedzUsuń
  23. Ja ostatnio poluję na kolczyki perły...

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja cały czas noszę kolczyki wkrętki a dłuższe czy cięższe to nakładam na różne okazje :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Coś pięknego dla niebieskookich :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Piekna i romantyczna bizuteria. Kamienie w lekkiej, nie przesadzonej oprawie wyglądają niezwykle elegancko. Zestaw naprawdę trafiony

    OdpowiedzUsuń
  27. Swego czasu bardzo lubiłam takie komplety. Uważam, że dodatki to nieodłączny element stroju każdej kobiety, dodają uroku i tego pieprzyka w stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ładną biżuterię przyjmę w ilościach hurtowych. Ostatnio uwielbiam nosić kolczyki i bransoletki.

    OdpowiedzUsuń
  29. kolczyki mam od zawsze, dlatego nie wyobrażam sobie ich nie nosić, te które przedstawiasz są dla mnie trochę za duże, ale na pewno na jakąś specjalną okazję byłby idealne :-)

    OdpowiedzUsuń
  30. Jestem praktyczną osobą dlatego taką biżuterię głównie wybieram. A przy okazji co oczywiste musi mi się jeszcze podobać inaczej będzie leżeć.

    OdpowiedzUsuń
  31. Swego czasu bardzo lubiłam te kryształki i miałam nawet taki sam komplet, tylko że w innym kolorze a kolczyki miały kształt serc. Bardzo mi się podobał blask jaki dają.

    OdpowiedzUsuń
  32. Jakie piękny kolor :) Jak byłam małą dziewczynką to zawsze marzyłam o takich dodatkach. Później przyszło dorosłe życie i okazało się, że dużo lepiej czuję się bez kolczyków :)

    OdpowiedzUsuń
  33. Kolor tych kryształów jest przepiękny! Taki zestaw, z pewnością efektownie się prezentuje i przyciąga wzrok :) Lubię taką biżuterię, która jest uniwersalna i można ją nosić do wielu stylizacji :)

    OdpowiedzUsuń
  34. Lavivre ma w posiadaniu piękną i różnorodną biżu, mam od nich wisior z grantami, który pasuje mi do wielu stylizacji.

    OdpowiedzUsuń
  35. Mega mi sie podoba ich bizuteria, muszę chyba przejrzeć sobie ich asortyment :) Cudowny kolorek!

    OdpowiedzUsuń
  36. Biżuterii mam naprawdę mnóstwo w swojej toaletce. Ostatnio zakupiłam biżuterię srebrną komplety na prezent dla siostry i zakup biżuterii w zestawie to naprawdę świetna opcja.

    OdpowiedzUsuń
  37. Ooooo I love their Hair Accessories too! I paired them with my Wavy Wigs when I used it for one of my house party!
    Absolutely in love

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)