Telefon nieodłącznym elementem Naszego życia.

By | 10:24 35 comments
awaria telefonu



awaria telefonu

Telefon nieodłączny element w Naszym życiu ?


Telefony , telefony , każdy w dzisiejszych czasach trzyma je w dłoni. No tak można śmiało rzec patrząc na ludzi choćby idących ulicą. Nastały czasy kiedy telefon stał się dla wielu ludzi nieodłączną rzeczą bez której nie potrafią żyć.

Uzależnienie od telefonu ?


Niestety telefony choć pierwotnie miały ułatwiać życie i na pewno w większej mierze to robią, to niestety mają też swoją drugą stronę i potrafią uzależniać. Są ludzie dla których telefon to ich trzecia ręka bez której nie potrafią żyć. 

Jednak oczywiście wszystko jest dla ludzi i gdy używam daną rzecz zgodnie z przeznaczeniem i bez nadmiernej przesady to na pewno ułatwia Nam to życie. 

Awaria telefonu ?


Telefony jak i inne rzeczy ,które używamy mają to do siebie , że psują się w najmniej oczekiwanym momencie. Większość producentów produkuje swoje rzeczy w ten sposób, by dziwnym trafem zaraz po skończonej gwarancji uległy awarii. 

Telefony ze względu na swoją specyfikę oraz intensywność użytkowania niestety potrafią psuć się dość często. Coraz to nowsze telefony, oprogramowania itp. sprawiają, że zwykły użytkownik nie jest w stanie poradzić sobie z naprawą swojego telefonu. To nie czasy kiedy wystarczyło wyciągnąć baterię i kartę a następnie włożyć z powrotem i włączyć telefon - zazwyczaj wszystko działało od nowa.  Teraz potrzeba naprawdę dużą wiedzę warto , więc korzystać z serwisów napraw , gdzie usunięcie usterki fachowcom zajmie naprawdę nie wiele czasu. Serwis iphone to miejsce, gdzie bez wychodzenia z domu w szybki sposób zostanie naprawiony Nasz telefon. 

Jakie gadżety do telefonu warto kupić :


  • Obudowa
  • Smycz
  • Szkło hartowane
  • Power Bank
  • Karta pamięci
  • Słuchawki 
  • Uchwyty

Czy warto posiadać telefon ?


W dzisiejszych czasach telefon nie służy Nam tylko do wykonywania rozmów czy też pisania sms. Telefony mają wiele przydatnych funkcji , które potrafią Nam ułatwić życie. Wbudowane aparaty niejednokrotnie mają takie parametry, że spokojnie możemy zapomnieć o aparacie fotograficzny. Mnóstwo przydatnych aplikacji potrafi ułatwić Nam życie. Pamiętajmy tylko o jednym używajmy wszystkiego z głową bo do uzależnienia i problemów jest naprawdę nie daleka droga. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

35 komentarzy:

  1. W dzisiejszych czasach bez telefonu jak bez ręki. Mi nie tylko służy on do kontaktu ze znajomymi, czy do przeglądania internetu, ale również do pracy. :) Swój telefon mam od 1,5 roku i na szczęście jeszcze się nie popsuł, oby tak zostało.

    OdpowiedzUsuń
  2. Telefon jest bardzo ważną częścią mojej codzienności, choć staram się czasem zrobić sobie przerwę od korzystania z niego. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Ostatnio coś przestaje mi działać przycisk podgłaszania, obawiam się że będę musiała oddać na gwarancję niestety/

    OdpowiedzUsuń
  4. Niestety...w dzisiejszych czasach bez telefonu jak bez ręki..

    OdpowiedzUsuń
  5. Telefon stał się dla mnie bardzo ważny, gdy poznałam mojego chłopaka. Mieszkamy daleko od siebie, więc to nasze główne miejsce, gdzie wspólnie spędzamy czas.

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio oglądałam program,gdzie właśnie wysyłano dzieci uzależnione od telefonu na odwyk. Do czego to doszło.

    OdpowiedzUsuń
  7. w dzisiejszych czsach to raczej nieodłączne urządzenie praktycznie kazdego z nas

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety nie wyobrażam sobiej już życia bez telefonu :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Oczywiście, że warto. Co to za pytanie? Ja swój uwielbiam :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja nie umiem żyć bez telefonu. To jest straszne jak jesteśmy zniwwoleni.

    OdpowiedzUsuń
  11. Phones are so necessary nowadays. It's hard to live without one.

    OdpowiedzUsuń
  12. Niestety bez telefonu byłoby ciężko zwłaszcza jak ma się bliskich daleko od siebie

    OdpowiedzUsuń
  13. Teraz trudno zobaczyć kogoś bez telefonu. Używają wszyscy od małych po starszych. Choć ja czasem lubię takie dni, kiedy wyłączam się i nie dotykam telefonu. Oczyszczające ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetny artykuł ;)
    Do uzależnienia jest naprawdę krótka droga, a uzależnienie do telefonu często moim zdaniem jest bagatelizowane.

    OdpowiedzUsuń
  15. ważna sprawa, jednak można popaść w paranoję na jego punkcie

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja potrafię wyjść bez telefonu i dobrze mi z tym. Gorzej z moimi bliskimi którzy później na mnie krzyczą.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bez telefonu ciężko, ale gdy ludzie patrzą w telefon zamiast spedzać czas razem to jeszcze gorzej...;-/

    OdpowiedzUsuń
  18. Telefon jest dla mnie ważny, ale w prawdziwym życiu też żyję na 100%, więc jest to ok :)

    OdpowiedzUsuń
  19. oj tak mi telefon często zastępuje komputer, pisze w nim notatki

    OdpowiedzUsuń
  20. ja telefon używam bardzo często w celach służbowych i nie wyobrażam sobie, żeby nie mieć go przy sobie.

    OdpowiedzUsuń
  21. Nie ma co ukrywać, że dziś bez telefonu to jesteśmy jak bez ręki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Oj ja bez telefonu się nie ruszam :) smycz na telefon? Hmm... nigdy nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Nie wyobrażam sobie w obecnych czasach funkcjonować bez telefonu ;)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja zdecydowanie jestem niewolnikiem telefonu, ale służy mi nie tylko do dzwonienia, ale i jako nawigacja, notatnik i wiele innych funkcji. Takie czasy :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Nie wyobrażam sobie w tej chwili nie mieć telefonu, służy mi do praktycznie wszystkiego,od tradycyjnych funkcji telefonu po taki mini komputer :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Telefon jest niczym część ciała, ciężko się bez niego funkcjonuje. Ja dużo korzystam z telefonu chcąc nie chcąc

    OdpowiedzUsuń
  27. Telefon jest bardzo potrzebny w życiu każdego z nas i nawet nie zdajemy sobie sprawy, jak stajemy się od niego zależni.

    OdpowiedzUsuń
  28. Ja dziś nie wyobrażam sobie nie mieć telefonu.

    OdpowiedzUsuń
  29. Teraz ciężko by było zyć bez telefonu

    OdpowiedzUsuń
  30. Życie bez telefonu dziś to po prostu jedna wielka katorga..

    OdpowiedzUsuń
  31. Bez telefonu, jak bez ręki :) Ja właśnie zabezpieczyłam swoj telefon szkłem hartowanym :)

    OdpowiedzUsuń
  32. nie wyobrażam sobie teraz bez telefonu :D

    OdpowiedzUsuń
  33. Ja sobie już nie wyobrażam życia bez telegonu i bardzo o niego dbam.

    OdpowiedzUsuń
  34. 56 year old Database Administrator III Winonah McFall, hailing from Westmount enjoys watching movies like "Hound of the Baskervilles, The" and Lego building. Took a trip to Major Town Houses of the Architect Victor Horta (Brussels) and drives a Duesenberg Model J Long-Wheelbase Coupe. porada

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)