Moje wypieki z czekoladą - książka z inspiracjami dla każdego.

By | 20:51 22 comments




Kim jest Dorota Świątkowska ?

Dorota Świątkowska jest popularną blogerką, specjalizującą się w kulinariach. Jej blog "Moje Wypieki” otrzymał nagrodę "Blog Roku" w kategorii "Moje zainteresowania i pasje". W 2009 roku Świątkowska została nagrodzona tytułem "Bloger Roku 2009" w kategorii "Życie". Dorota Świątkowska, zachęca do kolejnych pysznych eksperymentów w kuchni. Moje wypieki z czekoladą przekonają nawet początkujących amatorów cukiernictwa, że piec każdy może. Tym razem w książce znajdziemy przepisy na czekoladowe pyszności.

 Książka „Moje wypieki z czekoladą” to: 

ponad 120 przepisów, najpopularniejsze przepisy z bloga mojewypieki.com, ale też nowe, niepublikowane wcześniej; 
● proste i niewymagające dużo pracy różnorodne receptury, np. serniki, ciasta, brownie, pączki, torty, praliny czy musy; 
● propozycje słodkości, do których niepotrzebne są zaawansowane umiejętności cukiernicze i trudno dostępne składniki; 
● wysmakowane, zachwycające zdjęcia Doroty Świątkowskiej.  


Dla kogo polecana jest ta książka ? 


Wbrew pozorom ta książka będzie idealna dla każdej osoby. Zarówno tej , która jest mistrzem w kuchni jak i zupełnym laikiem. Każdy przepis w prosty sposób, krok po kroku doprowadzi Nas do uzyskania pysznego dania.  Cudowne kolorowe i piękne ilustrację powodują, że już na sam widok chce się daną rzecz spróbować. 



Czy ta książka będzie dobrym pomysłem na prezent ?


Zdecydowanie tak . Po za jej wnętrzem , gdzie znajdziemy ponad 380 stron cudownych przepisów, porad i zdjęć książka zachwyca samym wyglądem. Piękna gruba oprawka, bardzo przydatna zakładka w postaci wstążki dopełniają piękną tej książki. Na pewno będzie idealna na prezent choćby pod choinkę . 


Jakie przepisy znajdziemy we wnętrzu książki ?

Jest ich naprawdę wiele m.in:

  • babki
  • tarty
  • serniki
  • ciasteczka
  • torty
  • muffinki
  • rolady



Na koniec nacieszcie oko :) 





























--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Niestety błędy lekarskie się zdarzają i to coraz częściej. Jeżeli chcesz uzyskać pomoc w uzyskaniu odszkodowania skorzystaj z bezpłatnej porady na stronie : https://prawapacjenta.org/
Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. To idealny prezent dla mojej mamy, która uwielbia piec słodkości. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jeśli wszystko jest dokładnie opisane krok po kroku to jest to książka idealna dla mnie. Niestety do mistrza kuchni dużo mi brakuje.

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka książka mogłaby być dla mnie niebezpieczna :D A może i bardziej dla moich bliskich - mogłoby by ich być po prostu troszkę "więcej". Słodkości, słodkościami, ale trzeba mieć umiar :D
    A tak na poważniej - uwielbiam piec, to moja cicha pasja.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  4. I tutaj mam problem ponieważ ani nie przepadam za ciastami ani nie umiem piec chociaż wersje "na słono" to z chęcią bym przygarnęła

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam jedną książkę tej autorki i regularnie śledzę jej blog

    OdpowiedzUsuń
  6. Oooo jak ja dawno nie piekłam niczego mmmm :D

    OdpowiedzUsuń
  7. uwielbiam czekoladę i domowe ciasta, sama jednak nie piekę zbyt często

    OdpowiedzUsuń
  8. Wszystko w niej wygląda tak smakowicie ;)

    OdpowiedzUsuń
  9. Coś dla mnie - kocham piec, więc pewnie znalazłabym tam mnóstwo inspiracji :)

    OdpowiedzUsuń
  10. To coś dla mnie ! Kocham piec zwłaszcza z synkiem!

    OdpowiedzUsuń
  11. Dla mnie taka książka to złoooo :-D uwielbiam piec i pewnie bym przepadła w kuchni nie mówiąc o dodatkowych kilogramach;-)

    OdpowiedzUsuń
  12. Lubie takie książki kucharskie. Z chęcią ją sobie kupię ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Wszystko wyglada pięknie, a ja na diecie.... Książka fajna dla osób, które lubią piec, ja czasem, bardzo rzadko to robię ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Świetna jest ta książka. Chciałabym ugotować coś z przepisu tej autorki.

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja jestem wielką fanką czekolady. Ciekawa jestem tej książki.

    OdpowiedzUsuń
  16. świetne, napewno pełno inspiracji

    OdpowiedzUsuń
  17. O matko jaka inspirująca ta książka musi być, aż sama mam ochotę porobić coś nowego słodkiego ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Ależ ja tam widzę pyszności w tej książce. Mniam

    OdpowiedzUsuń
  19. Aleksandra ze StyleVibes.pl16 listopada 2019 20:59

    Ostatnio uwielbiam wypieki, więc ta książka byłaby dla mnie jak znalazł <3

    OdpowiedzUsuń
  20. Ładnie wydana jest ta książka. Ja wolę piec niż gotowac, więc coś dla mnie :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Oczy też jedną, a tu już moje są najedzone wręcz :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)