Świeca z piękną niespodzianką w środku idealny prezent dla każdej kobiety.

By | 20:14 40 comments

Świeca z niespodzianką.


Nadeszły długie zimne wieczory i warto je sobie urozmaicić choćby pięknym zapachem. Kiedy wejdziemy do pokoju i poczujemy piękny zapach od razu Nasz humor i samopoczucie ulegną polepszeniu. Na ryku jest wiele firm produkujących świece zapachowe. Naprawdę jest w czym wybierać i każdy znajdzie swoją ulubioną 










Na rynku pojawiła się nowa marka Surprise Candle. Co jest zaskakujące w ich produktach już sama nazwa zdradza Nam nutkę niespodzianki. Firma ta stworzona została przez dwie kobiety, dzięki czemu ich świeca to połączenie dekoracji , zapachu oraz niespodzianki w środku. Niektórzy z Was pewnie pomyślą, że świeca ok może faktycznie jest piękna i pachnie cudnie, ale biżuteria to pewnie jakiś bubel, który będzie szybko nadawał się do kosza. Nic bardziej mylnego. Biżuteria nie dość, że jest przepiękna to jej średnia wartość to 150 zł. Biżuteria jest dobierana losowo , więc przy każdym otwieraniu świec towarzyszy Nam nutka niespodzianki. Możemy jednak wybrać grupę z której będzie dostępna biżuteria : pierścionek, bransoletka, kolczyki lub naszyjnik.



W asortymencie Surprise Candle w tej chwili dostępne jest 7 różnych świec zapachowych z biżuterią. 

Sama świeca pięknie się prezentuje, wykonana została z grubego szkła. Elegancki wygląd świecy zapewnia piękna wstążka oraz dołączony  bilecik . Na samej górze świecy znajdziemy informacje z jakiej grupy biżuteria znajduje się  niespodzianka w środku. Świece są ekologiczne wykonane w wosku palmowego , podczas palenia nie wydzielają dymu.


Takie połączenie zapachu oraz niespodzianki to świetny pomysł na idealny prezent dla każdej kobiety.  Jest to totalna nowość, która na pewno ucieszy każdą kobietę.

Jeżeli zdecydujecie się na zakup świecy to macie okazję wygrać kolejną :) 

Kupiłeś świecę?
Wygraj drugą!

1. Znajdź nas na Facebook i Instagramie
facebook.com/SurpriseCandle1
instagram.com/SurpriseCandle.pl
2. Zrób zdjęcie naszych produktów.
3. Opublikuj swoje zdjęcie na naszej ściance FB lub na Instagramie
z hashtagiem #SurpriseCandle
4. Nagrodą za wyróżnioną Fotografie jest Świeca SurpriseCandle (świeca wybierana jest losowo).
5. Zwycięzcy zostaną opublikowani raz w tygodniu na naszych portalach społecznościowych!
Nowszy post Starszy post Strona główna

40 komentarzy:

  1. Ostatnio bardzo często czytam o tych świecach. Fajna opcja na prezent :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Uważam, że te świece to taki prezent "ostatniej deski ratunku" i na pewno będzie sprawdzony i ucieszy każdą kobietkę :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Taka świeca to świetny pomysł na prezent dla każdej kobiety. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. piękna biżuteria. też mam świece tej marki i jestem bardzo zadowolona z jakości ich zapachu, są także dekoracją

    OdpowiedzUsuń
  5. wow wspaniałe, dosyć, że świeca taka piękna to jeszcze biżuteria. Dobrze przemyslane

    OdpowiedzUsuń
  6. Wspaniały prezent. Ja lubię taką delikatną biżuterię a świece uwielbiam teraz jesienią i zimą

    OdpowiedzUsuń
  7. Od pewnego czasu te świece widzę wszędzie - to doskonały pomysł na prezent dla bliskich osób :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam o tym, genialny pomysł!

    OdpowiedzUsuń
  9. Widziałam już inuwazam,że to genialny pomysł na prezent;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Widziałam tą świecę i piękny pierścionek w środku. U ciebie bransoletka też ładna. Ogólnie oryginalny pomysł.

    OdpowiedzUsuń
  11. Ostatnio głośno o nich w blogosferze :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Jest to świetny pomysł na prezent dla mamy na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  13. Słyszałam już o tym, dużo widuje ostatnio tych świec w blogosferze.. kuszą;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam już kilka razy te świece i trzeba przyznać, że to świetna opcja na prezent! :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja to nawet samą świecą bym się zadowoliła :D jestem maniaczką jeśli chodzi o świece, woski i olejki :D ale biżuteria w gratisie na pewno ucieszyłaby bardziej ☺

    OdpowiedzUsuń
  16. Sama chciałabym dostać taki prezent

    OdpowiedzUsuń
  17. Nie pogardziłabym takim prezentem. Fajnie, że ktoś coś takiego wymyślił.

    OdpowiedzUsuń
  18. Świeczka bardzo fajna, tym bardziej że jest z prezentem.

    OdpowiedzUsuń
  19. ChyNa jednak wolałabym świecę i biżuterię osobno ;)

    OdpowiedzUsuń
  20. Genialny pomysł. Sama bym na to nie wpadła.

    OdpowiedzUsuń
  21. Słyszałam o tej świeczce i wygląda na całkiem ciekawy pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Mam jedną ich świece i bardzo lubię jej zapach. W środku znalazłam piękną bransoletkę

    OdpowiedzUsuń
  23. Takie pomysły na prezent to ja rozumiem :) Uważam, że każda kobieta ucieszyłaby się z takiej niespodzianki :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Pomysł na prezent świetny. Sama mam tę świecę i jestem nią zachwycona.

    OdpowiedzUsuń
  25. Z takiego prezentu bym się ucieszyła :D

    OdpowiedzUsuń
  26. Super lubię świece i bransoletki. Idealny zestaw dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  27. Świetne są te świece:) Muszę sobie taką sprawic :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Gdzieś już coś podobnego widziałam/ czytałam tylko chyba z pierścionkiem. :) Do mnie to nie przemawia, ale pomysł ciekawy. Super wpis. Pozdrawiam!

    OdpowiedzUsuń
  29. Świece to bardzo lubię, to zawsze idealny pomysł na prezent <3

    OdpowiedzUsuń
  30. Jak dla mnie to idealna opcja prezentowa! Dzięki

    OdpowiedzUsuń
  31. Ależ piękna bransoletka. Jednak jeśli o świece chodzi, to jestem wierna yankee candle :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Świetny pomysł. Aż dziwne, że nikt na to wcześniej nie wpadł ;) Muszę dać znać mężowi, w razie braku pomysłu będzie wiedział, co kiedyś kupić ;)

    OdpowiedzUsuń
  33. Sama mam taka swiece. Jest to swietny pomysl na prezent. Ja mam swiece z kolczykami.

    OdpowiedzUsuń
  34. Taka świeca z biżuterią niespodzianką to ciekawy pomysl na prezent.

    OdpowiedzUsuń
  35. Since I'm a Hair Stylist I once got some cute Hair Barrette too! I paired them with my Wavy Wigs when I used it for one of my house party! I love them so much!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)