Prezent spersonalizowany idealnym pomysłem na prezent świąteczny.

By | 12:25 29 comments


W tym momencie odbywa się chyba najpiękniejszy okres w czasie całego roku jakim jest oczekiwanie na święta oraz szaleństwo zakupów . W każdym sklepie widać już choinkę a witryny sklepów są pełne przykładowych prezentów jakie możemy nabyć. 

Jeżeli nie lubicie szaleństwa zakupowego oraz tłoku w sklepach fajną alternatywą są zakupy przez internet. Jednym ze sklepów, gdzie znajdziecie mnóstwo pomysłów na prezent jest sklep MyGiftDNA. Znajdziecie w nim nie dość , że piękne prezenty to jeszcze możecie je dowolnie spersonalizować. 

Co m.in fajnego można tam znaleźć. Skrzynka na herbatę - elegancka drewniana skrzynka, z dwoma przegródkami oraz 2 woreczkami z herbatą. Skrzyneczka jest zamykana a na jej górnej części znajduje się piękna grafika, którą możemy podpisać np. Naszym imieniem i nazwiskiem. Dla maniaka słodkości możemy zakupić Praliny z belgijskiej czekolady-  fajna bombonierka w której wnętrzu znajduje się 12 czekoladek w różnych kształtach i smakach. Na opakowaniu możemy zamieści życzenia oraz Nasz podpis. Dla miłośnika grillowania , który dzięki niemu nawet zimą będzie wspominał fajny czas przy grillu znajdziemy zestaw do grilla .  Już sama stylowa walizka  w którą zapakowany jest ten zestaw robi mega wrażenie. Zestaw składa się z 5 elementów na których grawer umieszczany jest na 4 elementach produktu. W zestawie znajdziemy szczypce, łopatkę z otwieraczem , pędzelek, duży nóż do mięsa, widelec do mięsa. Dzięki temu, że zestaw jest zamknięty w walizce nie kurzy się i nie brudzi. Taki gadżet na pewno sprawi mega radość obdarowanej osobie. 

Przepis na święta - Skrzynka na herbatęWesołych Świąt - Praliny z belgijskiej czekolady





A Wy macie już prezenty ? Podobają Wam się prezenty spersonalizowane ? Inne pomysły na Prezenty Na Mikołajki można zobaczyć na stronie MyGiftDNA.pl


Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Ja najbardziej cenią sobie prezenty personalizowane, najlepiej te wykonane własnoręcznie. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię takie personalizowanie prezenty, często sprawiają dużo radości osobą które otrzymują:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja już większość prezentów mam, został mi jeszcze jeden do kupienia, ale już wiem co to będzie. Spersonalizowane prezenty to świetny pomysł. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Bardzo podoba mi się pomysł na takie personalne prezenty

    OdpowiedzUsuń
  5. Kurcze takie osobiste prezenty są super. Zdecydowanie ucieszą obdarowanego :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co roku moja mama dostaje spersonalizowany prezent ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Uwielbiam spersonalizowane prezenty - to świadczy, że ktoś mocno się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  8. Prezenty spersonalizowane sa według mnie najlepsze! :) Tylko takie daje od kilku lat i lubię takie dostawać.

    OdpowiedzUsuń
  9. Podobają mi się. Tak, mam. Wszystko już kupiłam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Oj, ja bym te belgijskie czekoladki przytuliła ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Taki prezent mnie by z pewnością ucieszył. Uważam że personalizowane prezenty wymagają naprawdę znajomości obdarowanej osoby

    OdpowiedzUsuń
  12. dokładnie tak, świetne pomysły

    OdpowiedzUsuń
  13. Ale fajna pudełeczko. Wszystkie spersonalizowane prezenty są super.

    OdpowiedzUsuń
  14. Personalizowane prezenty to świetny pomysł, u mnie zawsze się sprawdza :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Takie spersonalizowane prezenty to naprawdę świetny pomysł ;)

    OdpowiedzUsuń
  16. Według mnie personalizowane upominki to zawsze dobry pomysł. W końcu chcemy sprawić komuś radość i podarować coś prosto z serca.

    OdpowiedzUsuń
  17. Takie prezenty od serca to najlepsze co może być :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Miałam okazję dostać taki prezent spersonalizowny na urodziny. Przyznam szczerze, że byłam zaskoczona i wzruszona. Takie prezenty powinny być normą, a nie niezwykłością.

    OdpowiedzUsuń
  19. Świetne są właśnie takie spersonalizowane prezenty. Widać po nich, że osoba obdarowująca naprawdę się stara.

    OdpowiedzUsuń
  20. Uwielbiam prezenty, dawać jak i dostawać. Takie wykonane od serca mają dla mnie większą wartość ;)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zgadzam się bardzo z Tobą! uwielbiam sama dostawać też tego typu prezenty

    OdpowiedzUsuń
  22. Prezenty to ulubiony dodatek każdego święta :D ostatnio tez zaczęłam takie kupować inne niż zwykle.

    OdpowiedzUsuń
  23. My w tym roku robiliśmy sobie symboliczne prezenty za 10 zł :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Spersonalizowane pomysły to świetny pomysł. Oznaczają, że ktoś naprawdę się postarał.

    OdpowiedzUsuń
  25. Genialne są takie prezenty i do tego osoba obdarowywana wie, że to specjalnie dla niej :)

    OdpowiedzUsuń
  26. chętnie bym przygarnęła taki prezent pełen herbaty i belgijskich czekoladek ;) na Walentynki planuję zaś wybrać jakieś śmieszne gadżety, wierzę że sklep online będzie miał coś ciekawego dla mnie, a raczej dla mojej drugiej połowy ;) szukam czegoś specjalnego, co go rozbawi, bo do tej pory dostawał ,,poważne" prezenty ;)

    OdpowiedzUsuń
  27. taka drewniana skrzynka na herbatę to dla mnie wymarzony prezent :D mam w kuchni zawsze pełno herbaty, a nie mam gdzie jej zapakować, tak żeby to za czymś wyglądało, a nie jak pudełka ustawione na półce bez ładu i składu ;)

    OdpowiedzUsuń
  28. Love your blogs. Can't wait to get my sister a beautiful long wavy hair weave for this Christmas

    OdpowiedzUsuń
  29. 36 yr old Budget/Accounting Analyst I Florence Tolmie, hailing from Terrace Bay enjoys watching movies like "Outlaw Josey Wales, The" and Baton twirling. Took a trip to City of Potosí and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. link

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)