Jak wybrać odzież roboczą ?

By | 09:38 28 comments



W pracy oczywiście ważna jest wiedza oraz dobra organizacja. O ile w pracy w biurze możemy sobie pozwolić na białą bluzkę i czarną spódnicę o tyle pracując np. jako mechanik nasz strój powinien spełniać określone normy .

Wybierając odzież na pewno w pierwszej kolejności powinniśmy zwrócić uwagę na wygodę co na pewno zaowocuję w pracy danego pracownika. Powinniśmy wziąć pod uwagę w jakiej branży pracuje pracownik i to na jej podstawie dobrać odpowiedni strój. Temperatura, warunki czy też nie bezpieczne narzędzia używane podczas pracy też powinny być prane pod uwagę. Dla każdej z branży można znaleźć odpowiednią odzież z certyfikatami. Taka odzież często też się brudzi  zwróćmy, więc uwagę na kwestię jej prania i utrzymania w czystości. 


Najbardziej popularne rodzaje odzieży to :

Mega praktyczne, dzięki szelką możemy je dostosować odpowiednio do sylwetki. Dzięki, temu że posiadają zazwyczaj dużo kieszeni sprawiają, że wszystkie drobne potrzebne Nam rzeczy do pracy zawsze mamy pod ręką. Dodatkowo można w nich w zależności od branży zastosować nakolanniki.


  • Spodnie do pasa.
Również mega praktyczne. Z wieloma przydatnymi kieszonkami. Wystarczy założyć do nich koszulę i już Nasz strój roboczy jest kompletny.

Damskie Spodnie Robocze Do...

  • Kombinezon
Jednoczęściowe ubranie, które znajduje zastosowanie przede wszystkich w zakładach mechanicznych czy też pracach malarskich. Takie kombinezony występują zarówno w wersji letniej jak i zimowej. 


  • Bluza robocza
Mega przydatna szczególnie podczas chłodniejszych dni lub też specyficznych warunków pracy. Posiada zazwyczaj zapięcie na zamek błyskawiczny oraz kilka przydatnych kieszeni.

Bluza Trudnopalna Bizweld...

Pamiętajmy , że nie ma co oszczędzać na zakupie odzieży roboczej w końcu mamy ją przez wiele godzin dziennie na sobie. Wygoda, praktyczność i łatwość utrzymania jej w czystości to podstawowe kwestie, które powinniśmy wziąć pod uwagę przy jej wyborze.




Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Bardzo pożyteczny post dla zainteresowanych tematem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Jesli chodzi o odzież robocza to mam małe pojęcie,bo mój kumpel miał zakład. To bardzo istotna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na szczęście nie muszę wybierać takiej odzieży roboczej :) mam dowolność w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  4. To temat dla mojego męża, co prawda on dostaje z pracy - kradnę mu flanelowe koszule :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Pracuje w fabryce i takie ogrodniczki są u nas na porządku dziennym 😊

    OdpowiedzUsuń
  6. Faktycznie w pracy wybór ten jest bardzo ważne <3

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciekawy temat, na szczęście ja nie muszę chodzić w odzieży roboczej.

    OdpowiedzUsuń
  8. Wiele osób bagatelizuje temat, ale to ważna sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Myślę, że ten wpis przyda się najbardziej mojemu tacie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Mój mąż ma kilka takich ubrań. Zostały mu po poprzedniej pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój facet kupił sobie w Mrówce, ale tyle co on to ubiera to stare dresy mu starcza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Zupełnie się na tym nie znam. Ale wpis ciekawy i jak będę potrzebować porady i przypomnienia to do niego wrócę.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie mam na ten temat pojęcia i ta wiedza póki co nie jest mi potrzebna. W zakładach to zawsze szefostwo załatwia stroje ochronne.

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo ważna jest taka odzież w wielu zawodach. Ja w mojej pracy ubieram się w strój roboczy

    OdpowiedzUsuń
  15. W sumie nie wiem jak taką odzież wybrać i myślę, że to jednak pracodawca powinien o to dbać.

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja nie muszę nosić takiej odzieży ale spodnie podobne do tych które mój mąż ma w pracy :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Myślę, że osoby, które muszą używać taką odzież znajdą w tym wpisie wiele ciekawych wskazówek ;)

    OdpowiedzUsuń
  18. Są miejsca, w których ubranie robocze musi być. Sama kiedys pracowałam gdzie musiałam nosić buty ochronne.

    OdpowiedzUsuń
  19. ciekawie się prezentuje ta odzież robocza, nie raz moi znajomi takiej potrzebują.

    OdpowiedzUsuń
  20. Ile ja się naszyję przetarć w źle zszytych newralgicznych miejscach jak kolana. Dobra odzież robocza jest na wagę złota!

    OdpowiedzUsuń
  21. Cieszą się, że nie muszę mieć takiej odzieży roboczej, gdyż mamy w tym swobodę wyboru. Oczywiście fartuch musisz być zawsze 😄

    OdpowiedzUsuń
  22. U mnie w pracy jest dowolność w kwestii ubioru, ale sama dbam o to, aby bo mi wygodnie, dużo muszę biegać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak widzę znasz się na odzieży roboczej :) Fajne, przydatne informacje :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Takie rzeczy są nieraz niezbędne i to pracodawca musi o to zadbać

    OdpowiedzUsuń
  25. Trwała, solidna, co więcej trzeba? Na tym nie ma co oszczędzać

    OdpowiedzUsuń
  26. Love the Blue Overalls! Some cute Curly Hairstyles will look amazing with this!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)