Opowieści z Doliny Muminków.

By | 20:11 36 comments



  • Wydanie: 2019

  • Seria/cykl: KSIĘGA OPOWIEŚCI

  • Autor: Alex HaridiCecilia DavidsonFilippa Widlund

  • Tłumacz: Anna Czernow

  • Typ oprawy: twarda

  • Data premiery: 16.10.2019


Książka w której znajdziemy kilka krótkich opowieści ze świata Muminków. Każda historia jest inna jedna jest zabawna , inna dramatyczna a jeszcze inna pełna niewiadomych jednak każdą z nich łączy wspólna cecha , którą jest jej zakończenie.  Każda kończy się szczęśliwie i pozwala swoim czytelnikom oraz bohaterom czegoś nowego się nauczyć.


Na każdej stronie tej książki znajdziemy barwne rysunki. Niektóre takie proste i zwyczajne jednak powodujące , że ta książka wciąga jeszcze bardziej. Tekst napisany fajną w miarę dużą czcionką , dzięki czemu książkę czyta się dość przyjemnie. Piękna gruba i twarda oprawka oraz ładna ilustracja na okładce książki powoduję, że ładnie się ona prezentuje na półce.


Ta książka pozwoli Nam choć na chwilę przenieść się do świata Naszego dzieciństwa. Dzieciom , które jeszcze nie znają świata Muminków pozwoli na poznanie pięknych i ciekawych historii.





--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

  • Ultradźwiękowe mycie elementów silnika, głowic, turbosprężarek, chłodnic, zaworów, tłoków, kolektorów, alternatorów, skrzyń biegów, tworzyw sztucznych i wielu innych elementów to wszystko możliwe , dzięki firmie  Rotortech .



Nowszy post Starszy post Strona główna

36 komentarzy:

  1. Pamiętam, że jak byłam mała, to uwielbiałam Muminki.Gdy leciały w telewizji to oglądałam je zawsze z siostrą. Najbardziej lubiłam Małą Mi.

    OdpowiedzUsuń
  2. kocham Muminki i ich przygody. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Jako dziecko uwielbiałam oglądać bajkę z Muminkami i się nimi bawić. Teraz mało które dziecko wie,co to są Muminki. A co dopiero mowa o czytaniu książek o Muminkach.

    OdpowiedzUsuń
  4. Uwielbiałam oglądać tą bajkę w dzieciństwie. Moje dzieci jednak jeszcze jej nie poznały

    OdpowiedzUsuń
  5. Muszę koniecznie wrócić do krainy muminków. Zbyt dawno mnie tam nie było, a Ty zachęcasz do tego, żeby tam wrócić :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jak ja kocham muminki! :D mojej córce zresztą też ale wolę je oglądać w telewizji w bajkowej wersji ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. O tak kocham świat muminek. Ta bajka była ze mną od najmłodszych lat <3

    OdpowiedzUsuń
  8. Muminki kto ich nie zna. Zawsze oglądałam ta bajkę fajnie że o niej nie zapomnieli.

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo lubiłam tę bajkę oglądać.

    OdpowiedzUsuń
  10. Taką wersję rysunkowych Muminków kocham najbardziej <3

    OdpowiedzUsuń
  11. O rany a ja kiedyś tak lubiłam Muminki. Fajnie poczytać dzieciom i wrócić do swojego dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z moich ulubionych bajek ❤️

    OdpowiedzUsuń
  13. Jak by łam mała to bardzo lubiłam oglądać tą bajkę w tv :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Jejku to jest powrót do mojego dzieciństwa. Uwielbiałam Muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Uwielbiam Muminki i mam w planach kupienie tej książki 😊

    OdpowiedzUsuń
  16. Kto nie zna i nie lubi Muminków. Pamietm do dzis :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Pięknie ilustrowane :) Muminki to moje dzieciństwo, zawsze czekałam na tę bajkę :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Uwielbiałam tą bajkę,gdy byłam mała. Zawsze było dużo radości, ale i strachu. No bo kto nie bał się Buki jako dzieciak.

    OdpowiedzUsuń
  19. Ojj kiedys to się namiętnie oglądało w tv te muminki :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Muminki to jedna z moich ulubionych bajek z dzieciństwa :D

    OdpowiedzUsuń
  21. Muminki bardzo miło wspominam z czasów dziećiństwa. Kochałam zarówno bajki jak i książeczki :)

    OdpowiedzUsuń
  22. uwielbiam Muminki, chętnie się czyta

    OdpowiedzUsuń
  23. Jak byłam mała to uwielbiałam muminki, muszę koniecznie kupić i czytać synkowi.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo lubię Muminki. To moja ulubiona bajka dzieciństwa.

    OdpowiedzUsuń
  25. Klasyk! Tu może też zainteresują was propozycje od sklepu https://kokoleti.pl

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham przygody Muminków. Jako dziecko przeczytałam wszystkie książki jakie były w mojej bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Muminki kojarzymy przede wszystkim z Wieczorynki z naszego dzieciństwa. Tę publikację też miałam okazję czytać i jest naprawdę świetna. Niesamowicie mi się podobała.

    OdpowiedzUsuń
  28. To najładniej wydana książka o muminkach jaką widziałam :) przepięknie zilustrowana

    OdpowiedzUsuń
  29. Muminki, to była super bajka. Aż muszę kupić swoim dzieciom książeczkę i też je zapoznać z tą cudowną rodzinką :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Historia mominkow byla przeze mnie jako dziecko znienawidzona bajka,wiec nie mam z nia dobrych wspomnien.

    OdpowiedzUsuń
  31. Oh Muminki, moje dzieci nie znają tych słodkich bohaterów jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  32. W dzieciństwie bardzo lubiłam oglądać Muminki jako bajkę, w formie książki nie miałam

    OdpowiedzUsuń
  33. Really, I loved this one so much. This is really so interesting to see this type of post. This type of post will help you to choose the best type of the post.


    https://www.indiquehair.com/products/bounce-deep-wave

    OdpowiedzUsuń
  34. 51 yrs old Web Designer III Valery Pedracci, hailing from Happy Valley-Goose Bay enjoys watching movies like Comanche Territory (Territorio comanche) and Fishing. Took a trip to Palmeral of Elche and drives a Ferrari 333 SP. oficjalne oswiadczenie

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)