Dzień Babci i Dziadka już za kilka dni.

By | 19:57 41 comments

Nowy Rok i kolejne jego dni już za Nami pora pomyśleć nad pierwszymi prezentami w tym roku. Już za kilka dni swoje święto obchodzić będą Nasze kochane Babcie oraz Dziadkowie.

Jak to się mówi rodzice są do wychowywania a dziadkowie do rozpieszczania :)

Warto w tych dniach pamiętać o Dziadkach , którzy nie raz dają Nam dużo miłości oraz radości oraz są mega dumni z posiadania wnuków. 

Na pewno najważniejsze w tym dniu jest pamięć i słodki buziak, warto także w przypadku młodszych dzieci zrobić jakąś laurkę lub zwykły rysunek.

Istnieją jednak osoby , które w tym dniu szukają czegoś więcej niż tylko dużo wartego Kocham Cię czy Dziękuje :) 




GRAWEROWANY WAŁEK DO CIASTA



Wysokiej jakości wałek z drewna bukowego . Dzięki niemu możemy stworzyć niepowtarzalne wzory na ciasteczkach. Wałka można używać także do masy cukrowej, marcepanowej czy gliny. Posiada metalową podstawę, na której w łatwy sposób kręci się wałek. Super pomysł na to by razem z babcią wnuki mogły wyczarować coś wyjątkowego i niepowtarzalnego w kuchni.



NAJLEPSI DZIADKOWIE - KUBKI DLA PARY



Dwa wysokiej jakości ceramiczne kubki. Charakterystyczne uszy w kształcie połówek serc to idealny prezent dla dziadków. Za pewne nigdzie tak nie smakuje kawa czy herbata jak u dziadków. Warto , więc podkreślić tą wyjątkową chwilę relaksu podarunkiem w postacie kubków z dowolnie wybranym napisem, który zawsze będzie wywoływał uśmiech na twarzy. 



PYSZNY CHLEBEK - CHLEBAK Z GRAWEREM


Pyszny chlebek - Chlebak z grawerem

Wyjątkowy chlebak z drewnianą deską do krojenia.Prostokątny, metalowy chlebak z drewnianą pokrywą, która może jednocześnie pełnić funkcję deski do krojenia.  Na desce można umieścić dowolny grawer. Fajny nie za duży pojemnik z grawerem nie dość że praktyczny to jeszcze stanie się fajną ozdobą kuchni.






Warto pamiętać , że to nie drogi prezent ucieszy Naszych dziadków a czas który im poświęcimy. Jednak na pewno drobny upominek sprawi , że na ich twarzy pojawi się jeszcze większy uśmiech. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

41 komentarzy:

  1. Ja już swoje prezenty mam , ale to naprawdę ciekawe informacje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. taki wałek to i ja chetnie sama sobie bym sprawiłą :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo ciekawe pomysły na prezent. U nas must be w tym dniu są laurki od dzieci i kwiatki, a także wspólne śpiewanie piosenek i recytowanie wierszyków.

    OdpowiedzUsuń
  4. Dla mnie kubek jest odpowiednim prezentem na każdą okazję, uwielbiam kubki;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Chlebak wygląda pięknie, ale dziadkowie dostali na święta ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ten wałek mi się bardzo spodobał :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Kurczę, kolejny raz prezenty na jedno kopyto :(
    Wszystkie rok w rok widzę w sklepach. Sama mojej babci kupuję pościel w tym roku.

    OdpowiedzUsuń
  8. Z takiego wałka sama bym się ucieszyła. Myślę, że każda babci która lubi pięć chętnie go wykorzysta w swojej kuchni

    OdpowiedzUsuń
  9. Bardzo proste i piękne prezenty, nie trzeba daleko szukać aby zadowolić dziadków. Nawet miłe słowo wystarczy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Podobny wałek sprezentowałam mojej teściowej w zeszłym roku - w tym były już świetne świateczne ciasteczka ze wzorkiem <3

    OdpowiedzUsuń
  11. świetne pomysły na prezent. Już też rozglądam się za upominkami.

    OdpowiedzUsuń
  12. Sama mam kilka wałków do ciastek tego typu. Moje dzieci chętnie jedzą wówczas ciasteczka

    OdpowiedzUsuń
  13. Jakbym nie był tak starej daty... I jeszcze by żyli bym im kubki zafundował. Wyprowadź mnie z błędu...ale po co wałek z grawerem skoro się wałkuje "na równo"?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. No właśnie wałkując takim wałkiem nie wałkuje się na równo :) tylko na cieście odciska się dany wzór z wałka. Dzięki czemu możemy uzyskać np. oryginalne ciasteczka.

      Usuń
  14. Ja kupiłam dla dziadków słodki telegram ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo ciekawe propozycję dla dziadków, dla mnie bomba! Naprawdę fajny wpis!

    OdpowiedzUsuń
  16. Ja dla mojej babci kupiłam kubka z życzeniami oraz czekoladki. Myślę, że będzie zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  17. Świetne propozycje, zwłaszcza chlebak i wałek 😊

    OdpowiedzUsuń
  18. Kubki już się u nas pojawiły, ale wałek jeszcze nie :D

    OdpowiedzUsuń
  19. Super sprawa z tym wałkiem. Sama bym chciała taki dostać 😅 Wszystkie propozycje są fajne i ładnie się prezentują.

    OdpowiedzUsuń
  20. Chlebak jest genialny! Bardzo mi się spodobał i chętnie zamówię taki nawet dla siebie. Mojej babci pewnie też przypadł by do gustu :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Teraz jest tyle fajnych propozycji prezentów na rynku, że jest w czym wybierać. I bardzo dobrze, bo jest nam łatwiej dzięki temu.

    OdpowiedzUsuń
  22. Ten wałek jest świetny. Już kiedyś patrzyłam na podobny, może w tym roku się skuszę na kupno takiego prezentu...

    OdpowiedzUsuń
  23. O faktycznie, to już za kilka dni .- muszę kupić prezenty!

    OdpowiedzUsuń
  24. Szkoda, że nie mam już komu ofiarować takich prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  25. Ciekawe propozycje na prezenty :) z pewnością każdy znajdzie tam coś ciekawego :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Uwielbiam rzeczy z MyGiftDNA - już kilka razy robiłam u nich zakupy :)

    OdpowiedzUsuń
  27. My postawiliśmy na deskę z napisem wszystko lepiej smakuje gdy babcia ugotuje wlasnie od tej firmy :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Ten wałek do ciasta jest po prostu genialny ❤️ Mega pomysłowe

    OdpowiedzUsuń
  29. Masakra, bo ja kompletnie zapomniałam że to już mamy dzień babci i dziadka.

    OdpowiedzUsuń
  30. Wałek jest bardzo fajny. Sama bym taki używała :)

    OdpowiedzUsuń
  31. To chyba jeden z piękniejszych dni w roku :) Właśnie dziś odwiedziłam moich dziadków :)

    OdpowiedzUsuń
  32. Moi są bardziej nowocześni, więc prezentuj kupuję w normalnych sklepach -sephora itp. :)

    OdpowiedzUsuń
  33. U nas królują tylko i wyłącznie prezenty własnoręcznie zrobione przez dzieciaki.

    OdpowiedzUsuń
  34. Cudowne prezenty! Myślimy , że nasi dziadkowie byliby z takich zadowoleni!

    OdpowiedzUsuń
  35. Kubek zawsze ponadczasowym, sprawdzonym prezentem <3

    OdpowiedzUsuń
  36. Ten wałek wygląda wprost genialnie ;)

    OdpowiedzUsuń
  37. Wałek w formie wykrojnika do ciast to super pomysł. Fajnie by było by wałki były w wersjach różnych świąt jak walentynki, wielka noc itp :)

    OdpowiedzUsuń
  38. Ja postawiłam na praktyczny prezent. Dobra kawa zawsze świetnie się sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  39. Omg this is so cute! I gifted a mug to my sister too she loves Hairstyles and everything so made it hair theme based and she loved it!

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)