Jak zaoszczędzić na zakupach ?

By | 08:43 27 comments





pixabay.com





Kto z Nas nie lubi oszczędzać ? chyba nie ma takiej osoby. Zawsze każdy zaoszczędzony grosz jest na wagę złota i bardzo cieszy. Fajnie byłoby jakby pieniądze w takim samym tempie do Nas przychodziły jak "wychodzą " z Naszych portfeli.


Jak, więc zaoszczędzić na zakupach ?


  • przed wyjściem na zakupy stwórzmy listę rzeczy potrzebnych, dzięki temu kupimy tylko to co jest Nam naprawdę potrzebne
  • nie dajmy się nabrać na popularne "likwidacje sklepów" , wyprzedaże czy też przeceny , przeanalizujmy wszystko i sprawdźmy czy dana cena jest na pewno niższa 
  • warto zaopatrzyć się w karty stałego klienta, dzięki Nim możemy skorzystać ze zniżek czy promocyjnych cen
  • aplikacje - wiele sklepów ma dedykowane aplikacje  dzięki , którym nie tylko możemy śledzić ofertę danego sklepu, ale także zbierać punkty które możemy wymieniać na nagrody ,  czy też aktywować promocję na konkretną rzecz
  • Kody rabatowe , promocje czy też kupony zniżkowe możemy znaleźć na stronach internetowych choćby tutaj : Coupondojo.com


Czasami warto także sprawdzić czy dana rzecz nie będzie tańsza jeżeli zamówimy ją z internetu. Choć zakupy przez internet nie każdy lubi , niektórzy np. obawiają się że dana rzecz nie będzie taka sama jak w rzeczywistości jak na zdjęciach to warto pamiętać, że zawsze taką rzecz możemy zwrócić. Bardzo często sama przesyłka nie kosztuje Nas nic. Mamy możliwość dostawy towaru do wybranego przez Nas miejsca nie musimy już siedzieć cały dzień w oczekiwaniu na kuriera. Coraz większą popularnością cieszą się paczkomaty , a dzięki temu że jest ich coraz więcej są bliżej naszych domów co za tym idzie nie musimy iść daleko by odebrać Naszą paczkę.  Kod promocyjny eobuwie.pl  to jeden z nielicznych jaki możemy znaleźć przeszukując strony internetowe.


Na co zwrócić uwagę ?

  • cenę , czy faktycznie jest taka sama na czytniku i kasie jak na sklepie
  • opakowanie, nie dajmy się zwieść czasami firmy specjalnie produkują większe opakowania a produktu jest tyle co zwykle
  • promocje , czy faktycznie to promocja




Warto pamiętać robiąc zakupy róbmy to z rozwagą i nie dajmy się nabić w butelkę. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Ja to czasami na wyprzedażach lubię poszaleć, ale sprawdzam wtedy, czy faktycznie cena jest niższa czy to tylko ściema. Jeśli chodzi zaś o zakupy spożywcze to staram się ostatnio chodzić z listą. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jako,że pracuję w sklepie doskonale znam system w jakim powstają przeceny. Dzięki temu miem co i jak opłaca się kupić. Twój post jeszcze bardziej mi w tym pomógł.

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajne rady. Ja zazwyczaj robię listę potrzebnych rzeczy i jej się trzymam :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zwykle mimo listy i tak coś kupuję nadto. Za to lubię kupony czy karty lojalnościowe. Marzy mi się, że kiedyś będzie takich firm oszczedzania więcej na naszym rynku.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię oszczędność i często kupuje na promocjach czy korzystam z rabatów i zniżek

    OdpowiedzUsuń
  6. Ja oszczędzam na zakupach przez internet Korzystając ze zwrotnych też cashbacków. 😊

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja również na zakupy zawsze wybieram się z listą i staram się jej nie przekraczać ( ale nie zawsze to wychodzi ). Z kart stałego klienta też korzystam.
    W przypadku zakupów spozywczych mam jeszcze taki sposób by nie chodzić na nie na głodniaka - bo wtedy znacząco przekraczam listę i kupuję dużo za dużo rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Zawsze mam listę przed wyjściem do sklepu. Jednak zawsze ląduje w koszyku coś dodatkowego. Korzystam z aplikacji gdzie mogę otrzymać zwrot choć części pieniędzy

    OdpowiedzUsuń
  9. Dzięki za ten post. Teraz będzie mi łatwiej robić zakupy i będę wiedziała na co zwracać uwagę.

    OdpowiedzUsuń
  10. Często korzystam z różnych promocji, kuponów czy platform typu cash back. To fajne rozwiązanie dla osób które lubią oszczędzać.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne rady :) na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kazdy sposób na oszczędzanie jest dobry :D

    OdpowiedzUsuń
  13. Oj nie raz mam listę i tak kupuje więcej niż na niej. Myślę, że dla mnie nie ma sposobu aby przyoszczędzić.

    OdpowiedzUsuń
  14. Zawsze korzystam z promocji, wyszukuje jakieś akcje, czy korzystam z aplikacji cashback. Tak można chociaż parę groszy zaoszczędzić na codziennych zakupach.

    OdpowiedzUsuń
  15. Promocje to ja lubię i zawsze staram się je gdzieś dopatrzeć. Jeżeli coś muszę kupić na już oczywiście kupuję, ale zazwyczaj robię zakupy na promocji:)

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubię takie rady i sama kieruję się podobnymi bo inaczej idzie popłynąć!

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja niestety ostatnio poszalałam podczas zakupów w Internecie a miałam nic nie kupować 😂

    OdpowiedzUsuń
  18. Bardzo przydatny wpis, dużo ludzi wydaje pieniądze bez sensu :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Super wpis na pewno z niego skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Robię listy i szukam promocji w różnych możliwych miejscach :D Poza tym raczej szukam rzeczy na promocjach i przecenach :)

    OdpowiedzUsuń
  21. Zazwyczaj kupuję jedne i te same produkty, więc wiem ile kosztują i widzę czy promocja jest rzeczywiście promocją, czy wkradł się jakiś przekręcik. Staram się kontrolować stan swoich szafek i czasami kupuję na zapas, jeśli promocja jest naprawdę atrakcyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ja jestem maniaczką kuponów, po prostu wyłapuje promocje i korzystam z każdej możliwej :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Strony z okazjami/promocjami wrzucanymi przez użytkowników są super, ale... Złapałam się na tym że 5x dziennie odświeżałam wrzucane okazje, tak naprawdę nic nie potrzebując :) Więc, ostrożnie, żeby zamiast oszczędzać nie zacząć niepotrzebnie wydawać!

    OdpowiedzUsuń
  24. Ja raczej robię przemyślane zakupy, z głową, nie wydaję na głupoty :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Lista rzeczy to totalna podstawa, no i trzeba trzymac sie reguly minimalizmu <3

    OdpowiedzUsuń
  26. Cechuje mnie raczej minimalizm i rozsądek i nigdy nie miałam z tym problemu.

    OdpowiedzUsuń
  27. Being a Hairstylist I have to make sure that the hair that I buy for the client, I make my margin too so I usually go for the sale on Wavy Wigs or Hair Extensions in general and it definitely helps with the overall cost

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)