Kiedy znikną wszystkie książki ? -Kraina bez książek.

By | 16:36 22 comments



Martyna Kwiatkowska to zodiakalny skorpion. Ta młoda osoba uwielbia czytać oraz poznawać świat. Jej wielką pasją jest podróżowanie .W wolnych chwilach pisze bloga, a teraz postanowiła zmierzyć się z napisaniem własnej książki.



Kraina bez książek - to krótka, aczkolwiek bardzo treściwa książka z mega mądrym przesłaniem dla tych mniejszych jak i trochę starszych czytelników.



Czy zastanawialiście się kiedyś jak by wyglądał Nasz świat kiedy zabrakło by w nim książek ?  Czy bylibyśmy w stanie zapełnić pustkę , która by powstała ?


Trójka przyjaciół Maciek , Tadek oraz Dorcia postanowili iż napiszą opowieść o nich samych.
Z ich świata zniknęły wszystkie książki i zapanowała totalna pustka. Przyjaciele wyruszyli w daleką  podróż , a ich celem było odnalezienie książek.



Ich wyprawa rozpoczęła się od Doliny Zagubionych Egzemplarzy , czekał tam na nich skrzat, który przygotował dla nich zadanie. Następnie udali się do Złej Czarownicy oraz Czarnej Królowej . U każdej z tych osób musieli wykonać określone zadanie , prawidłowo wykonane zadanie było przepustką do tego , że mogli iść dalej. Jednak zadania wcale nie były takie łatwe. Czy udało im się wszystkie z nich wykonać ? Czy udało im się odzyskać książki ?


Ta z pozoru , krótka historyjka zawiera świetną historię z przesłaniem. Cudowne , kolorowe i przyciągające wzrok obrazki sprawiają , że ta książka jest jeszcze bardziej wyjątkowa. Czasami kiedy mam dostęp do wszystkiego nawet nie zastanawiamy się jak by to było, gdyby dana rzecz zniknęła z Naszego życia. Warto czasami docenić to co mamy nawet te najmniejsze i z pozoru nie potrzebne rzeczy.

Nowszy post Starszy post Strona główna

22 komentarze:

  1. Lubię książeczki, które nie tylko umilają czas z dzieckiem, ale także niosą w sobie coś głębszego, więc tę chętnie przeczytam z moim chrześniakiem. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Młoda autorka a taka sympatyczna i dojrzała historia. Będę miała na uwadzę tę książkę przy następnych zakupach w księgarni. Myślę, że warto zerknąć w jej kierunku.

    OdpowiedzUsuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie mam niestety w swoim otoczeniu dzieci, którym mogłabym ją podsunąć, ale podoba mi się wykonanie tej książeczki oraz pomysł na nią.

    OdpowiedzUsuń
  5. Tego typu książeczek mam w domu sporo. Moje dzieci od małego są oswojone z czytaniem i chętnie same sięgają po książki :)

    OdpowiedzUsuń
  6. W ostatnim czasie chyba bardzo się przekonaliśmy co tracimy, co jest dla nas cenne. Taka książka to idealna propozycja dla młodzieży

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawa książka. U nas jest tego sporo, jak osoba uwielbiająca książki, nie potrafiła bym nie przekazać tej miłości moim pociechą.

    OdpowiedzUsuń
  8. Lubię książki z przesłaniem, w prosty sposób uczą i pokazuję ważne rzeczy dla dzieci i nie tylko

    OdpowiedzUsuń
  9. Ale fajna książka. Na pierwszy rzut oka przypomina mi dzieciństwo.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajne rysuneczki ma ta książeczka :) Takie z moich dziecięcych lat :) fajna fajna

    OdpowiedzUsuń
  11. Takie książeczki są świetne do czytania nie tylko przez rodzica, ale i przez samo dziecko. Lubię kupować takie moim dzieciom czy innym dzieciom z rodziny w prezencie.

    OdpowiedzUsuń
  12. Rzeczywiście książka wydaje się być ciekawa. Osobiście nie wyobrażam sobie świata bez książek.

    OdpowiedzUsuń
  13. Super prezentuje się ta książeczka. Myślę, że mogłaby się spodobać mojemu synkowi. :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Lubię takie książki. Krótkie, treściwe, ale i zawierające w sobie mądre i istotne informacje. Zapisałam sobie już tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  15. Jaka piękna książka :) bardzo ładnie wydana :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Myślę, że to dobra pozycja :) jestem sama ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  17. Bardzo ciekawa historyjka. Jestem pewna, że taką opowieścią można pokazać dlaczego książki są tak ważne i dlaczego warto je czytać.

    OdpowiedzUsuń
  18. Matko już sam tytuł mnie przeraził bo ja jestem totalnym molem książkowym. Warto pokazywać dlaczego książki są ważne :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nie wyobrażam sobie świata bez książek a miłość do nich zaszczepiam swojej córce

    OdpowiedzUsuń
  20. Super, tytuł robi wrażenie! aż sama mam ochotę sięgnąć po tą książkę:)

    OdpowiedzUsuń
  21. Aż normalnie zrobiło mi się smutno, że mógłby istnieć świat bez książek! Piękne ilustracje w środku :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Ciekawie sie zapowiada, bardzo ciekawy tytul. Przeczytałabym! <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)