Pełny kurnik - gra planszowa najlepsza podczas kwarantanny.

By | 08:37 30 comments



Wspólne spędzanie czasu to nie tylko powód do radości dla rodziców i ich dzieci , to także dobrze wykorzystany czas. Podczas grania oprócz fajnej zabawy nasze dzieci uczą się wielu przydatnych w życiu rzeczy. Dzięki grą uczciwa rywalizacja , spostrzegawczość czy też logiczne myślenie są dla każdego gracza umiejętnością , którą potrafią zdobyć w dość szybkim czasie.

Szczególnie teraz w czasie kwarantanny fajnie odkryć nowe nieznane gry.




Kukuryku, Pełny kurnik, gra familijna
Gra „Pełny kurnik” zapewni fantastyczną zabawę dla całej rodziny. Gracze zbierają jaja, hodują kurczaki i kury oraz starają się bronić je przed ptasią grypą i przebiegłym lisem. Ten z hodowców, który jako pierwszy ułoży na grzędach w swoim kurniku dziewięć dorosłych kur, zwycięża ! 

Zawartość pudełka:
  • 56 kafelków z jajkami
  • 48 kafelków z kurczakami
  • 36 kafelków z kurami
  • 4 tafelki z kogutami
  • 4 karty graczy
  • 2 kostki do gry
  • instrukcja

Gra mimo, iż wydaje się być prosta w zasadach co za tym idzie wydawać by się mogło , że szybko się znudzi , należy do gier w które można grać bez przerwy. Ona się nigdy nie znudzi, wręcz przeciwnie każda rozrywka dostarcza nowych wrażeń i jest inna od poprzedniej. Ta gra to super sposób na to by mądrze i pożytecznie spędzić wspólnie czas.

Nowszy post Starszy post Strona główna

30 komentarzy:

  1. Gra bardzo ciekawie się zapowiada. Z miłą chęcią zakupię ja do domu, majac teraz tyle czasu i dzieci na głowie. Człowiek aż dostaje na głowę. Tą gra będzie super zabijaczem czasu i możliwe,że mega zmęczy pociechy.

    OdpowiedzUsuń
  2. Wydaje się prostą grą, więc dzieciaki ogarną, ale mimo wszystko wydaje się ciekawą zabawą dla całej rodziny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Gra wydaje się dość prosta i przyjemna, super, przyda się na jakieś zabicie czasu moim znudzonym już mocno siedzeniom w domu dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  4. takie gry na pewno wiele uczą i sprawiają, że czas na kwarantannie mija o wiele wiele szybciej . A dodatkowo sprawia na pewno wiele dzieciom radości i frajdy :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Całe lata świetlne nie grałam w gry planszowe, a szkoda bo kiedyś bardzo je lubiłam. Czas również można kreatywniej z rodziną spędzić.

    OdpowiedzUsuń
  6. Jestem wielką fanką gier planszowych. W dzieciństwie grałam z rodzicami w chińczyka i eurobiznes, ale teraz z moimi synami sięgamy bo takie fajne gry. Tej nie znam ale wydaje się prosta i na prawdę fajna.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę że ta gra to strzał w dziesiątkę. Teraz, kiedy siedzimy całymi dniami w domu często wyciągamy gry planszowe i towarzyskie, więc chętnie zamówię sobie i tę.

    OdpowiedzUsuń
  8. Moja córka uwielbia wszystkie gry towarzyskie. Takie kurki to by była rewelacyjna zabawa dla nas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Ogólnie bardzo lubię gry planszowe, więc nie mówię nie. Teraz w okresie kwarantanny tym bardziej trzeba coś robić, więc planszówki są fajną alternatywą.

    OdpowiedzUsuń
  10. Z chęcią zagrałabym w tę grę i myślę, że zapiszę sobie nazwę. Z chęcią kupiłabym ją na święta dla mojego chrześniaka, o ile nie mają już jej w swojej kolekcji :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Mój synek jest jeszcze za mały na takie gry. A szkoda. Bardzo chętnie bym w coś zagrała.

    OdpowiedzUsuń
  12. Moja młodzież już na tyle wynudzona siedzeniem w domu, że buszuje po szufladach w poszukiwaniu różnych gier, czasem klasycznych, kiedy indziej tych w nowszej oprawie. Tej jeszcze nie mamy, ale przed nami zakupy na potrzeby relaksu. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Gry jeszcze nie znałam, jednak jakoś nie sądzę, żeby mi się spodobała i mojemu bratu. Wolimy bardziej gry jak bizens czy monopol. Ale dla dziewczynki, którą się opiekuje, jest idealna ta gra!

    OdpowiedzUsuń
  14. Ale fajna gra w tym ciężkim czasie, każde gry są dla dzieci i nie tylko dobrym sposobem aby odebrać ich od bajek.

    OdpowiedzUsuń
  15. Któreś z moich dzieci dostało tą grę w prezencie, chyba z przedszkola. Już nawet nie pamiętam. Oj sporo się w nią nagraliśmy. Całkiem przyjemna.

    OdpowiedzUsuń
  16. Mamy ją! Jest masa frajdy! Zwykle grają sami, ale ostatnio i ja się wciągnęłam ale... oni mnie ograli. Doświadczenie jednak swoje robi!

    OdpowiedzUsuń
  17. My w tej chwili bardzo dużo czasu spędzamy na graniu w gry planszowe.my tej jeszcze nie znamy ale zapowiada się bardzo ciekawie.

    OdpowiedzUsuń
  18. mam w domu, czeka na odpowiedni czas, ponieważ moje dzieciaki są jeszcze trochę za małe. Obawiam się, że moze być za trudna, ale wszyscy zachwalają, więc mam ;-)

    OdpowiedzUsuń
  19. Nigdy wcześniej nie słyszałam o tej grze, ale jestem pewna, że jest przy niej wiele frajdy. Na pewno będzie idealna na weekendowy wypoczynek w ogródku.

    OdpowiedzUsuń
  20. Pierwszy raz o niej słyszę ale myślę że mojemu małemu bratu całkiem by się podobała. Ma zresztą kilka całkiem podobnych gier planszowych.

    OdpowiedzUsuń
  21. Gra wygląda bardzo ciekawie. Moje dzieciaki uwielbiają planszówki!

    OdpowiedzUsuń
  22. Czy ta gra jest fajna dla trzylatków, którzy zaczynają przygodę z planszówka mi? Bo wygląda obiecująco.

    OdpowiedzUsuń
  23. Wydaję mi się, że jak dla dzieci, to super zabawa.

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo fajna gra. Myślę, że moja rodzina bardzo fajnie by się przy niej bawiła.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna i interesująca gra. Sądzę że każde dziecko byłoby zadowolone z takiego prezentu.

    OdpowiedzUsuń
  26. Nie słyszałam o tej grze, jednakże nazwa tej gry od razu przypomina mi kurnik na internecie gdzie grało się z innymi w różne gry haha!:)

    OdpowiedzUsuń
  27. Spotkałam kiedyś tę grę podczas poszukiwań prezentu dla córki, teraz żałuję że się na nią nie zdecydowałam

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)