Skandal - Katarzyna Nowakowska przedpremierowa zapowiedź.

By | 18:38 33 comments


Jako K.N. Haner rozpaliła wyobraźnię tysięcy Polek. Katarzyna Nowakowska autorka powieści obyczajowych i erotycznych tym razem wydaje swoją pierwszą książkę pod własnym nazwiskiem . Książka nosi tytuł "Skandal" i jako pierwsi możecie przeczytać jej przedpremierową zapowiedź.


 

ONA przyzwyczaiła się do spełniania oczekiwań innych. ON zawsze dostaje, to czego chce.



ONA jest żywiołową, lubianą przez wszystkich córeczką tatusia milionera, która – gdy światła gasną – zamienia się w prawdziwą femme fatale.

ON jest wycofanym, gburowatym i nudnym angielskim arystokratą.

Na pierwszy rzut oka różni ich wszystko. Łączy? Niewytłumaczalne napięcie i… tajemnice. Ale czy wypada, żeby Julia uwiodła najważniejszego klienta swojego ojca?

Skandal wisi w powietrzu…


Dwie siostry , które nie do końca potrafią się porozumieć i są skrajnie różne. Starsza z nich Iga stara się być perfekcjonistką w każdej sprawie jednak nazywana bywa Królową Lodu . Zawsze jest opanowana, profesjonalna i zimna. Julia natomiast podobnie jak siostra pracuje w firmie ojca i stara się by dumnie go prezentować. Jednak ta praca nie do końca jej odpowiada zawsze chciała być aktorką , tak jak jej zmarła przed laty mama. Jej czas w większości wypełnia praca, jednak w prywatnym życiu jest bardzo samotna . Jej jedyną koleżanką z którą może porozmawiać o wszystkim i o niczym jest jej koleżanka z pracy Monika. 

Spotkaniami biznesowymi zajmuje się Iga jednak pewnego dnia to Julia w zastępstwie siostry musi spotkać się z Panem Windstorem. Jest mega zestresowana, popełnia mega gafę i tylko czeka na to, aż zadzwoni jej rozczarowany ojciec by powiedzieć jej , że nie można na nią liczyć. Jednak czy tak stanie ?



Julia mimo, iż jest zmuszana do wielu rzeczy , których nie chce to w rzeczywistości może się okazać , że pewne sprawy okażą się być bardzo przyjemne i warte ich przeżycia. Ta dziewczyna ma dwie twarze na pozór smutna, zagubiona i udająca kogoś kim nie jest w rzeczywistości szalona, nieprzewidywalna i dążąca do swoich celów.


Pann Windstor, to angielski biznesmen. To z nim ojciec Julii wiąże swoje wielkie plany biznesowe. Jednak ten mężczyzna podobnie jak Julia ma dwie twarze a może i nawet trzy ? Na co dzień wyniosły, gburowaty i zadufany w sobie. Bardzo rzadko się uśmiecha i ciągle rozkazuje. Jednak ma też drugą twarz oraz słodką tajemnicę. Czy taki typ mężczyzny może spodobać się kobiecie ? Raczej nie , ale życie pisze różne scenariusze i tutaj też tak jest ...


Jakie przygody czekają główną bohaterkę ? Czy sprzeciwi się ojcu ? Czy może jednak zawróci komuś w głowie ? A może jednak to ona okażę się tą okrutną wykorzystującą napotkanych mężczyzn ? Bez względu na wszystko SKANDAL wisi w powietrzu.....


Oficjalna premiera książki odbędzie się 15 kwietna , więc jeżeli jeszcze nie macie jej w swym posiadaniu to nie ma na co czekać. Zamawiajcie swoje egzemplarze a na pewno nie pożałujecie. 




Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. Zapowiada się bardzo ciekawie :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Głośno ostatni o tej książce Będę miała ją na uwadze. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety po opisie nie jestem zachęcona, by czekać na premierę i przeczytać książkę. Po prostu nie moja bajka ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. chyba zamówię tą książkę, aktualnie nie mam zapasu lektur do czytania a biblioteki nie będą znów zbyt szybko otwarte

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam zamiar tę książkę przeczytać w najbliższym czasie. Lubie bardzo książki Kasi

    OdpowiedzUsuń
  6. Ta książka bardzo mi się spodobała. Znam wszystkie książki autorki, ale ta jest zupełnie inną odsłoną, co bardzo mi się spodobało.

    OdpowiedzUsuń
  7. piękna okładka, a mam do nich słabość, więc chętnie przeczytam tę książkę

    OdpowiedzUsuń
  8. Okładka bardzo mi się podoba, jednak sam opis nie bardzo mnie przekonuje :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Akurat nie mam jej w planach:)

    OdpowiedzUsuń
  10. Podoba mi się okładka. Ciekawa jestem czy by mi się spodobała :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Słyszałam już całkiem sporo o tej książce, jednak ze względu na to, iż czas wolny teraz poświęcam na uszczupleniu mojego stosiku czytelniczego wstydu, nie skorzystam z podpowiedzi nowości.

    OdpowiedzUsuń
  12. Oj z checia zakupie książek, ktora jest bardzo ciakawa. Coś dla mnie i nie tylko.

    OdpowiedzUsuń
  13. Czytałam wiele książek tej autorki, ale na tę się nie skusiłam

    OdpowiedzUsuń
  14. Ostatnio czytam kryminały ale fabuła wydaje się być ciekawa

    OdpowiedzUsuń
  15. Miałam okazję, gdzieś już przeczytać przedpremierowo recenzję tej książki. I tam samo jak wtedy i teraz trzymam się zdana, że z chęcią po nią sięgnę po premierze.

    OdpowiedzUsuń
  16. Miałam okazję, gdzieś już przeczytać przedpremierowo recenzję tej książki. I tam samo jak wtedy i teraz trzymam się zdana, że z chęcią po nią sięgnę po premierze.

    OdpowiedzUsuń
  17. Autorki nie znam niestety a opis zachęca i trochę intryguje czytelnika :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Książka jest światna. Uważam, że to najlepsza książka Kasi jaką do tej pory czytałam. I czekam niecierpliwie na drugą część.

    OdpowiedzUsuń
  19. Skończyłam ją czytać kilka dni temu. Książka jest rewelacyjna, tak jak wszystkie autorstwa Kasi. Każda ksiąka jest inna i każda porywa serca czytelników.

    OdpowiedzUsuń
  20. Okładka mega pomysłowa i taka elegancka, a historia pewnie zaskakująca.

    OdpowiedzUsuń
  21. To nie do końca moje klimaty, nie przepadam za romansami. Ale okładka fajna!

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapisuję sobie na moją listę do przeczytania na lubimyczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Chętnie bym sobie ją przeczytała <3

    OdpowiedzUsuń
  24. Akurat na dniach zaczęłam czytać, więc zobaczymy co z tego wyjdzie :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Cóż trzeba przyznać że zapowiada się intrygująco.

    OdpowiedzUsuń
  26. Kocham takie zapowiedzi! Chętnie bym to przeczytała! :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Ja ogólnie nie przepadam za taką tematyką, ale siostra miała okazję już czytać i była tą książką zachwycona. Zapoznała się z nią ekspresowo.

    OdpowiedzUsuń
  28. może to nie jest do końca książka dla mnie, ale bardzo podobają mi się postacie, myślę, że w wolnej chwili mogłabym sięgnąć ;-)

    OdpowiedzUsuń
  29. Historia brzmi naprawdę zachęcająco :) Chętnie przeczytam tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  30. Zaintrygowałaś mnie tą ksiązką! Super się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  31. Z ta książka nie zdążyłam się zapoznać jeszcze

    OdpowiedzUsuń
  32. I've been reading crime fiction lately, but the plot seems to be interesting and did you know that they have a movie based on this? I loved it so much especially because of the Hairstyles lol can't help it, I love recreating Hairstyles so...

    OdpowiedzUsuń
  33. 48 year-old Help Desk Operator Brandtr Siaskowski, hailing from Mont-Tremblant enjoys watching movies like Colonel Redl (Oberst Redl) and Handball. Took a trip to Old Towns of Djenné and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. dlaczego nie sprobowac tutaj

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)