Pandemia - przyszła tak nieoczekiwanie i dużo namieszała.

By | 20:39 17 comments


Wśród Nas jest na pewno spora rzesza ludzi , która dotychczas wzbraniała się od internetowego prowadzenia swojej działalności.  Jednak tworzenie sklepów internetowych w tych czasach to podstawa. Tuż przed pandemią nie jedna firma mogła się pochwalić bardzo dobrymi wynikami w swoich miesięcznych zarobkach i przychodach. Na pewno nikomu nie przyszło do głowy , że za kilka miesięcy jego sklep, hotel , basen zostanie zamknięty. Zarówno właściciele firm , pracownicy jak i potencjalni klienci zostali postawieni przed faktem dokonanym. 

Niby z powodu Naszego dobra zostaliśmy odizolowani a  poszczególne branże zamknięte. Nikt chyba nie pomyślał , że ten czas zamknięcia będzie tak długi. Jak sobie poradzić kiedy trzeba opłacić lokal , rachunki , zus itp. ? Z czego opłacić pensję pracownikom ? Może jednak lepsze wyjście to ich zwolnić ? Te i inne pytania nasuwają się same. Niestety zamiast być lepiej jest powiedźmy to optymistycznie "troszkę lepiej" . 



Na pewno w tym całym chaosie i zdenerwowaniu pojawia się mnóstwo zaskakujących decyzji , bo jak wytłumaczyć fakt, iż np.: kasyna mogą być otwarte a restauracje już nie ? Ostatni czas to bardzo ciężki czas dla każdego. Czas w którym chyba nie jedna osoba miała dość . Czas w którym często doskwiera Nam smutek, żal i pretensje.

Jednak czy w czasie tej pandemii pojawiały się też pozytywne strony ?  Jak w każdej sytuacji są dwie strony medalu tak i tutaj możemy dostrzec pozytywy. Chyba mało kto z Nas miał tyle czasu wolnego by spędzić go z rodziną tak po prostu będąc w domu i żyjąc normalnym tempem a nie w biegu.  U dużej ilości osób ujawniły się nie małe talenty o których nawet nie wiedzieli :) Nagle okazuje się że fryzjer czy manicurzystka nie jest Nam potrzebna bo sami ogarniamy te sprawy. Ile z Was podczas kwarantanny posprzątało zakątek domu , który w innych warunkach jeszcze długo by na to czekał ? Kto Was zrobił wreszcie mały remont, który czekał już na to bardzo , bardzo długo. A może jednak znalazłeś czas by tak po prostu na luzie wziąć książką , kawę i zwyczajnie usiąść. 

Pandemia jak i cały ten szalony rok na pewno Nas zaskoczył. Miejmy wszyscy nadzieję, że szybciej niż się tego spodziewamy powrócimy całkowicie do normalności do której tak bardzo tęsknimy i którą z takim wyczekiwaniem wyglądamy. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

17 komentarzy:

  1. Ja również bardzo tęsknię za powrotem do normalności.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja nie miałam żadnej kwarantanny więc nie miałam czasu na spożytkowanie go w ciekawy sposób. ciesze isę jednak, że nie straciłam pracy. Oby to minęło szyko

    OdpowiedzUsuń
  3. chociaż to bardzo trudny czas, mnie pandemia motywuje do działania, siedzenie w domu nigdy nie było tak produktywne

    OdpowiedzUsuń
  4. Zdecydowanie, mam już dość wszystkiego co związane z tym wirusem :(

    OdpowiedzUsuń
  5. Mam już dość tej pandemii, chciałabym żeby to już się skończyło i żebyśmy mogli wrócić do normalnego życia. To prawda, teraz sklepy internetowe to podstawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Niestety nie widać żeby szybko sobie poszła. Myślę że powrót dzieci do szkoły i wszystkich do normalności jeszcze długo potrwa.

    OdpowiedzUsuń
  7. Sklepy internetowe to super rozwiązanie, bez wychodzenia z domu możemy robić zakupy. Pandemii mam dość i tej całej otoczki, która wydaje się być coraz bardziej naciągana

    OdpowiedzUsuń
  8. Mam nadzieję że niedługo wszystko wróci do normalności, bo to mnie przytłacza. Nie rozumiem tylko, czemu zabraniają otwarcia siłowni i restauracji..

    OdpowiedzUsuń
  9. Z uśmiechem na twarzy czekam, aż to wszystko się skończy!

    OdpowiedzUsuń
  10. Jak będę starsza to założę swój sklep. Ja również czekam, aż wszystko się skończy związanego z pandemią.

    OdpowiedzUsuń
  11. Miałam dwa razy kwarantannę i nie wspominam tego dobrze. Nie lubię jak coś mnie ogranicza.

    OdpowiedzUsuń
  12. Szczerze mówiąc to mam już po dziurki w nosie tej pandemii, lockdownów i innych tego typu rzeczy związanych z nią. Mimo że pracuję zdalnie od kilku lat, to ciężko mi w domu zsynem, który fiksuje od nauki zdalnej. Szkoda mi go.

    OdpowiedzUsuń
  13. no niestety, każdy teraz cierpi :( miałam zaklepane domki do wynajęcia, transport zapewniony i nic z tego nie wyszło, a to była jedyna szansa na urlop :(

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie zapowiada się żeby to szybko się skończyło. O wakacjach możemy pomarzyć.

    OdpowiedzUsuń
  15. pomyślcie o mnie, polowałam na suknie ślubne, obrączki, wybierałam makijaż i fryzury, a tu weselne odwołane :(

    OdpowiedzUsuń
  16. mi w końcu izolacja wyszła na dobre, miałam więcej czasu na różne rzeczy, które spychałam na bok przez brak czasu. zabraliśmy się z mężem za remont domu, kupiliśmy mobilny domek letniskowy, by móc odpocząć z dala od turystów i nie w hotelu, do tego zaczęłam nadrabiać zaległości książkowe. grunt to myśleć optymistycznie i się nie poddawać :D

    OdpowiedzUsuń
  17. mnie tam żadne znoszenie obostrzeń nie interesuje. stale noszę maskę z filtrem FFP2 w sklepach, na ulicy, czy w komunikacji miejskiej. dzięki temu nie zachorowałam, tak jak większość osób z mojej pracy. zdrowie jest dla mnie najważniejsze

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)