Zagrywka - super książka na przyjemny wieczór.

By | 20:13 12 comments



Katarzyna Nowakowska, pisząca również pod pseudonimem K.N. Haner – jedna z najlepszych autorek polskiej literatury obyczajowej i erotycznej. Pochodzi z rodziny silnych kobiet. Po babci odziedziczyła łatwość opowiadania i lekkie pióro. Przez krytyków nazywana Remigiuszem Mrozem erotyków. Jej książki wielokrotnie trafiały na szczyty list bestsellerów, co jest dowodem na to, że sympatyczna dziewczyna z sąsiedztwa może zostać królową erotyków. Prywatnie od 10 lat szczęśliwie zakochana w tym samym mężczyźnie. Dumna posiadaczka kobiecych kształtów. W wolnych chwilach gotuje z pasją, której może pozazdrościć jej sama Nigella Lawson, potrafi też zarwać noc przez Netflixa lub The Sims ) W najbliższym czasie ma nadzieję sprzedać pierwszy milion swoich książek.


Tym razem na tapetę idzie jedna z jej nowych książek pt: " Zagrywka". 


Zacznijmy od okładki niby prosta a jednak ma to coś w sobie . Sam tytuł hm no mi osobiście nie powiedział czego mogę się spodziewać wewnątrz książki co mnie ucieszyło bo było pełne zaskoczenie. Samo "pióro" Kasi jak zawsze lekkie, przyjemne i mega wciągające. Ta kobieta ma talent i za każdym razem , gdy czytam jej książki to zastanawiam się jakim cudem tak szybko dotarłam do ostatniej strony i jakim cudem znowu wymyśliła taką historię, która powala mnie z nóg.


Sama fabuła bardzo ciekawa. Główny wątek to przeszłość a ta nigdy nie daje za wygraną i prędzej czy później wraca.  Główna bohaterka to Abi seksowana , pewna siebie i mocno stąpająca po ziemi kobieta. Pracuje w firmie zdominowanej przez mężczyzn koszykarzy NBA. Jedna kobieta i tylu mężczyzn , więc miłość wisi w powietrzu. Jednak czy na pewno ? Abi ma za sobą wielką miłość , której niestety nie wspomina dobrze. Ta seksowna kobieta ma wielkie powodzenie u mężczyzn jednak postanowiła sobie, że nie pozwoli się zbliżyć żadnemu facetowi do siebie. Jednak życie pisze inne scenariusze , niż te które sobie zaplanowaliśmy. Na drodze Abi staje Jacob , nowy zawodnik drużyny z którym jak się okazuje Abi coś łączy . Jak potoczą się dalsze losy tej dwójki ? 




Książka bardzo mi się podoba, czytało mi się ją bardzo przyjemnie i z wielką niecierpliwością czekam na dalszą część tej historii. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Być może dam szansę tej książce w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie znam twórczości tej autorki, ale poszukam jej książek w bibliotece :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Naczytałam się dużo dobrego na temat tej książki i mam zamiar ją przeczytać w najbliższym czasie, tym bardziej, że lubię twórczość tej autorki. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Książki Kasi pochłaniam zawsze za pierwszym podejściem. Pisze w taki sposób, że łatwo i szybko się czyta, a historie są tak wciągające, że nie można się oderwać. Czekam na kolejną część :D

    OdpowiedzUsuń
  5. słyszałam o tej książce, ale niestety jakoś nie mogę się do niej przekonać, wiem za to komu na pewno polecę :-)

    OdpowiedzUsuń
  6. Co do książek, które czyta się z czystą przyjemnością to jestem na tak. W ciemną wezmę na warsztat ta pozycja.

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka autorstwa mojej ulubionej polskiej autorki. Tej książki jeszcze nie przeczytałąm, ale mam w planach na najbliższy weekend.

    OdpowiedzUsuń
  8. Autorkę znam, jednak nie miałam okazji czytać żadnej jej powieści. Ta książka mnie zaciekawiła.

    OdpowiedzUsuń
  9. Znam tylko jedną książkę tej autorki. Zagrywkę też z dużą ciekawością przeczytam. :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Nie znam autorki, ale zaciekawiło mnie to jak przeszłość może rzutować na obecny stan bohaterki. Wydaje mi się czasem, że za mało jest w literaturze o długofalowym wpływie własnych decyzji na życie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Czytałam i bardzo mi się ta książka podobała. Zresztą mam wszystkie książki Kasi i uwielbiam tą autorkę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Czytałam tą i kilka innych. Czekam na kolejną nowość tej autorki. ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)