Udany debiut - Diabeł się tylko uśmiechnął.

By | 20:12 14 comments





Pierwszy tom nowej trylogii kryminalnej spod pióra młodej, niezwykle utalentowanej 
polskiej autorki.

Emigrantka z Polski Anna Rodan  to kelnerka w hotelu Paradise jednak niespodziewanie
 traci ona pracę.  Kiedy wraca do domu w windzie napotyka na właściciela hotelu  , 
który wyrzuca ją z windy. W tym samym czasie obok w hotelu dochodzi do zbrodni w
 której ginie ważny świadek handlu bronią. W poszukiwania sprawcy włączeniu
 zostają  detektywi , którzy stwierdzają  iż za zabójstwo musi być odpowiedzialna 
osoba , która była w hotelu. Chcąc nie chcą Anna staje w kręgu osób 
podejrzanych o morderstwo. Po przesłuchaniu okazuje się iż sprawcy nie pozostawili
 żadnych śladów , ale czy na pewno ?  Dodatkowo każda z przesłuchanych osób ma alibi .


Anna jednak przypomina sobie osobę z windy , mało tego postać tej osoby śni się
 jej po nocach w zupełnie innej perspektywie niż by tego chciała. 


Książka zawiera wiele wątków i trzeba być naprawdę mega skupionym by zapamiętać
 każdy z nich . 
Dla osób które lubią , gdy w książkach dużo się dzieje ta propozycja będzie idealna.
 Śledztwo , ucieczka , strach  i mega nieoczekiwany koniec. Jeżeli chodzi o debiut 
książkowy to jest on jak najbardziej udany.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Wysokowytworzone wyroby stalowe w postaci kształtników . Produkcja rur oraz profili stalowych . Firma Stal Impex Sp. z o.o. zajmuje się również wytwarzaniem technologii i linii, służących do automatyzacji procesu produkcji tuneli foliowych, namiotów garażowych, jak też magazynowych jeżeli szukasz właśnie takich rzeczy to warto zaglądnąć na stronę
 a na pewno znajdziesz tam tego czego szukasz.

Nowszy post Starszy post Strona główna

14 komentarzy:

  1. Mam w zamiarze sięgnąć po tę książkę.

    OdpowiedzUsuń
  2. nie czytam takich książek, są dla mnie zbyt emocjonujące i za bardzo się kręcę czytając, ale na pewno polecę paru osobom :-)

    OdpowiedzUsuń
  3. Czytałam o tej książce i dłuższy czas zastanawiałam się czy ją zamówić. Ostatecznie odpuściłam, ale już tego żałuję i z pewnością pojawi się ona u mnie w domu.

    OdpowiedzUsuń
  4. Zawsze mnie cieszy kolejny udany polski debiut w literaturze, nieważne jakiego gatunku by nie był. Potem tylko trzymam kciuki za kolejne książki.

    OdpowiedzUsuń
  5. Lubię takie książki i ta od jakiegoś czasu jest na mojej liście lektur do przeczytania. Czytałam na jej temat wiele dobrego. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Jakoś nie wiem czy taka książka będzie idealna dla mnie. Mimo to spróbuje ja przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  7. Bardzo ciekawy tytuł. Sama nie sięgam pk książki z gatunku kryminały, ale recenzja bardzo fajna

    OdpowiedzUsuń
  8. Widziałam tą książkę w zapowiedziach wydawnictwa. Ma świetny tytuł, który przyciąga czytelnika. Muszę ją sobie zamówić.

    OdpowiedzUsuń
  9. Oj, już mi się podoba. Chętnie poczytam.

    OdpowiedzUsuń
  10. Seria zapowiada się całkiem ciekawie. Widziałam też zapowiedź drugiego tomu. :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Książki nie chcę przeczytać, nie jest to moja tematyka. Zwróć uwagę, aby usuwać niepotrzebne miejsce przed przecinkiem.

    OdpowiedzUsuń
  12. Z ciekawością czekam na drugi tom tej serii. Zapowiada się dobrze. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Sięgnę po ten tytuł, bez zastanawiania się.

    OdpowiedzUsuń
  14. Widziałam zapowiedź drugiej części. Już teraz jestem ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)