3 bajeczki przed snem ze świecącymi okładkami - istne cudo dla dzieci.

By | 18:56 13 comments


Nie ma jak dobra bajka dla Naszych dzieci przed snem. Takie bajki na pewno powinny być ciekawe a jeżeli w tych bajeczkach zawarte są historię ulubionych postaci Naszych dzieci to na pewno pojawi się mega zainteresowanie oraz uśmiech na twarzy. 

Dziś pod lupę bierzemy 2 bajeczki przed snem ze znanymi i lubianymi postaciami Maszą oraz Tomkiem .


Obie bajki łączy wiele piękna okładka , która nie jest zwykłą okładką wystarczy , że wystarczająco długo ją naświetlimy a możemy się cieszyć świecącą okładką.  Efekt po zgaszeniu światła jest naprawdę świetny. 

Cudowne kolorowe ilustrację na pewno przykuwają wzrok , więc książeczki będą też fajną alternatywą dla dzieci , które jeszcze nie potrafią czytać a chcą tylko oglądać obrazki. 


Wielkie brawa należą się także za dużą i mega czytelną czcionkę, dzięki której czytanie tych książek staje się bardzo przyjemne.


Tomek i Przyjaciele - W książce znalazły się urocze, niepublikowane dotąd opowieści o przygodach parowozu Tomka i jego przyjaciół: Diesel i kaczuszki. Zabawne historyjki w których Tomek odkrywa swoją drugą  twarz.  Co ważne wszystkie zawarte historyjki kończą się dobrze , dzięki czemu możemy porozmawiać i z dziećmi i wywnioskować wnioski co należy robić a czego trzeba unikać. 


Masza - w książce znalazły się urocze, niepublikowane dotąd opowieści o przygodach Maszy, Niedźwiedzia oraz ich leśnych przyjaciół.  Masza jako wielka fanka jedzenia próbuje odnaleźć zastępstwo dla kaszy. Jednak czy się jej to uda ? Jakie przygody przeżyje podczas poszukiwania zamiennika i czy warto go szukać ? Tego wszystkiego można dowiedzieć się z tej książeczki.



Obie książeczki na pewno zaspokoją duże wymagania fanów tych uroczych postacie z bajek. Twarda i porządna okładka, fajne historie z przesłaniem , zaokrąglone rogi książeczki , duża czcionka, mega kolorowe obrazki i do tego okładka świecąca w ciemności czego chcieć więcej. Polecam.



----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W sklepach dostępnych jest mnóstwo produktów jednak nie każdy jest na tyle dobrze wyeksponowany by zwrócić naszą uwagę . Skuteczna sprzedaż towarów to szereg działań marketingowych. Warto zainwestować w stojaki, standy czy ekspozytory reklamowe. ST Print posiada w swojej ofercie szereg potrzebnych stojaków , które sprawdzą się przy odpowiedniej ekspozycji towaru.  
Nowszy post Starszy post Strona główna

13 komentarzy:

  1. Ale fajne książeczki, nie słyszałam wcześniej o takich bajeczkach ze świecącą okładką. Podejrzewam, że mój synek byłby zachwycony. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Cudne są te książeczki. Myślę, że moja córeczka byłaby zadowolona, tym bardzej, że znajduje się to Tomek i przyjaciele :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Te bajeczki są świetne moi siostrzenicy je uwielbiają.

    OdpowiedzUsuń
  4. mamy i my, tylko u nas od jakiegoś czasu królują Smerfy, ale to jedna z ulubionych serii moich dzieci :-)

    OdpowiedzUsuń
  5. Takie książeczki budzą w dziecku większą wyobraźnię. Super pomysł dla każdego z naszych pociech

    OdpowiedzUsuń
  6. Te świecące okłądki w tych książkach bardzo mnie zainteresowały. Muszę je koniecznie kupić swoim dzieciom.

    OdpowiedzUsuń
  7. Fajny pomysł ze świecącymi okładkami. Aż szkoda, że moje dzieci już za duże na takie książeczki, a nawet na bajki, których bohaterami są te pokazane na kartach książeczek postaci.

    OdpowiedzUsuń
  8. Mój synek uwielbia Tomka i Maszę. Muszę mu kupić te bajeczki koniecznie.

    OdpowiedzUsuń
  9. ale fajne, bardzo mi się podoba :) kupiłam miękkie klocki dla małych dzieci na prezent wielkanocny, ale świecąca książeczka byłaby dobrym dodatkiem :)

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda, że nie pokazałaś efektu w nocy, ale i tak mi się podobają takie książki. Niezwykłe okładki mają.

    OdpowiedzUsuń
  11. Bardzo fajne bajeczki do snu. Mój syn lubi Maszę i oczywiście ten świecący efekt.

    OdpowiedzUsuń
  12. Jedna z ulubionych książeczek mojego 2,5 letniego syna :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)