Szkoła dzisiejszych czasów.

By | 20:10 3 comments



Kiedy dziecko chodzi do szkoły ma możliwość by nie tylko nauczyć się czegoś nowego , ale również by poznać i poprzebywać z rówieśnikami. 

Niestety w szkołach przynajmniej tych do której chodzą moje dzieci zaczyna dominować zasada na lekcji - robimy minimum , resztę zrób w domu. Co za tym idzie dzieci po przyjściu do domu siedzą do późnych godzin wieczornych nadrabiając to czego nie zrobili na lekcji. 

Co przeraża :

- Ilość kartkówek w tygodniu
- Ilość sprawdzianów w tygodniu 
- Ilość zadań 
- Ilość nauki 

Mam wrażenie , że w szkole moich synów jest no może ze 2 nauczycieli , którym coś chce się robić. Reszta to wieczni narzekacze , że dzieciom się nic nie chce, że nic nie potrafią i są leniami. 

Mój syn przychodzi do domu o godzinie 14 i zaraz po zjedzeniu obiadu zabiera się za odrabianie zadań . Sama matematyka i polski , a naprawdę matematykę ma w jednym palcu to około 3 godzin pisania. 

Moje dzieci mimo, iż mamy październik są tak przemęczone nauką , którą niestety muszą sami przyswajać w domu jak by był już niedługo koniec roku szkolnego .

Czy Wasze dzieci mają też tyle zadań , sprawdzianów  i samodzielnej nauki w domu ?




=========================================================================

Czas tak biegnie , że jeszcze nie dawno był początek roku a już niedługo będzie jego koniec. Co za tym idzie już nie długo Święta. Warto , więc już dziś z dużym wyprzedzeniem zacząć poszukiwania prezentów dla bliskich. Bardzo ciekawe propozycje można znaleźć na : https://www.murrano.pl/okazja/kalendarzowe/prezenty-na-swieta/
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. W szkole moich ciotecznych siostrzeńców jest bardzo podobnie.

    OdpowiedzUsuń
  2. Niestety w szkołach istnieje właśnie taki system. Dodatkowo łatwo zrobić zaległości, poprzez nieobecność np. przez chorobę.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nawet gdy ja chodziłam do podstawówki to pamiętam, że liczba zadań była ogromnaaaa :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)