Jakie są ulubione perfumy kobiet ?

By | 10:07 3 comments







Piękny zapach to coś co bardzo lubię. Uwielbiam otaczać się cudownymi zapachami. 

Nie  stać mnie na to by kupować markowe perfumy. Jednak nie zawsze  tak jest , że te markowe pachną ładniej niż te tańsze.

Co po za zapachem kocham w perfumach ?

Oczywiście piękny flakonik, który staje się piękną ozdobą mojej toaletki :-)


Co do zapachu hm z tym jest różnie . Ostatnio bardzo polubiłam zakupy przez internet i o ile buty , odzież itp. kupuje bez wahania to z perfumami bywa różnie. Dlaczego ? A dlatego , że nie potrafię wyobrazić sobie zapachu po opisie. Mi samej opis nic nie mówi bo niby połączenie słodkiego zapachu migdałów i cytrusów no kurczę nie potrafię sobie wyobrazić jak to niby ma pachnięć. Jednak szczerze powiem , że takie kupowanie w ciemno przynosi większe korzyści. Nie wiem z czego to wynika, ale idą do sklepu i wąchając , któryś zapach z kolei wydaje mi się , że jest on piękny. Po przyjściu do domu okazuje się , iż ten zapach wcale nie jest taki piękny jak się wydawało w sklepie. Kupując w ciemno o dziwo jeszcze ani razu się nie zawiodłam. Co więcej czym fajniejszy , przynajmniej według mnie flakonik tym ładniejszy zapach. 


Co jeszcze lubię w perfumach ? Zdecydowanie ich trwałość . Najlepiej jak ich zapach utrzymuje się jak najdłużej.  Czy jestem wierna jednym perfumom ? Zdecydowanie NIE lubię mieć co najmniej kilka zapachów po ręką i użyć tego na który akurat mam ochotę. 

Jeżeli Wy także kochacie zakupy przez internet, ale z jakiegoś powodu nie możecie się zdecydować na konkretny zakup kosmetyku. To polecam skorzystać z porady konsultantki Avon. Na pewno taka osoba świetnie Wam doradzi i zaproponuje też w razie niezdecydowania co wybrać. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Dawno już nie kupowałam perfum tej marki, ale polecam perfumy Celebre.

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja lubię perfumy Eve. Trochę już minęło kiedy ostatni raz kupowałam coś w Avon

    OdpowiedzUsuń
  3. ja zdecydowanie gustuję w zapachach kwiatowych, lawenda, magnolia, orchidea...mam kwiatowe perfumy, zapach do szafy, czy różne świeczki, aromaty owocowe czy korzenne jakoś mi nie odpowiadają

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)