Ciąża - wspaniały czas 9 miesięcy ?

By | 20:30 6 comments

https://pixabay.com/pl/photos/w-ci%c4%85%c5%bcy-m-mama-ci%c4%85%c5%bca-2640994/



Ciąża ach co to jest za cudowny czas dla każdej kobiety. Szczególnie ta pierwsza jest wyjątkowa i zaskakuje na każdym jednym kroku. Choć to 9 miesięcy mija szybko to wspomnienia tego wyjątkowego czasu pozostają na całe życie. 


Dieta ta odpowiednia bo często mówi i słyszy się jedź za dwóch. No niby tak ale nie przesadzajmy bo naprawdę te kilogramy potem bardzo trudno zgubić.  Ciąża to nie choroba , więc starajmy się żyć  tym czasie w miarę normalnie. Wiadomo , że w niektórych sprawach trzeba uważać , ale na prawdę większość rzeczy można robić jak podczas okresu sprzed ciąży. Używką zdecydowanie powiedź NIE niektórzy mówią , że kieliszek wina jest wskazany jednak czy tak naprawdę jest nie wiadomo , więc lepiej nie szkodzić Naszemu nie narodzonemu dziecku.


Jakie pytania denerwują ciężarną ?

  • To planowana ciąża ?
  • Ile przytyłaś ?
  • Mogę dotknąć brzucha ?
  • Czy to wolno ci jeść ?
  • To Ty jeszcze nie urodziłaś ?
Pamiętaj również , że nie każda kobieta w ciąży ucieszy się z dotykania jej brzucha. Owszem są kobiety , które cieszą się kiedy ktoś maca jej brzuch. Jednak jest też rzesza kobiet dla których jest to sfera intymna. Sfera przeznaczona tylko dla kobiety ewentualnie jej partnera.

Chociaż podczas ciąży wszystko z Naszym ciałem może być ok to warto zadbać o skórę mimo, iż nic się z nią w danej chwili nie dzieje. Rozstępy są tak podstępne , że mogą się pojawić dopiero po porodzie. Warto , więc odpowiednio nawilżać skórę oraz dbać nie tylko o brzuch , ale i o piersi. Na rynku są firmy , które produkują kosmetyki dla kobiet w ciąży oraz dzieci. Naturalne kosmetyki na rozstępy w ciąży można znaleźć np. :  https://beautymamasense.pl/ . 





Nowszy post Starszy post Strona główna

6 komentarzy:

  1. Bardzo ciekawy post. :) Osobiście nie rozumiem dotykania kogokolwiek po brzuchu nawet jeżeli osoba nie jest w ciąży, a zdarzyło mi się tak parę razy, że bez mojej zgody ktoś dotknął mnie gdzie ja z tym bardzo niekomfortowo się czułam.. Będę musiała sprawdzić kiedyś te kosmetyki :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi podczas ciąży mówili, że mogłabym w niech chodzić latami. Produkty są bardzo ciekawe nie słyszałam jeszcze o nich.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie spotkałam się jeszcze z tą firmą. Zarówno przed ciążą jak i w trakcie warto zadbać o skórę. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. ja niestety sporo przytyłam w trakcie ciąży, ale lekcje tańca i ćwiczenia na siłowni przyniosły rezultaty i to szybciej niż specjalna dieta odchudzająca :)

    OdpowiedzUsuń
  5. ja miło wspominam czas ciąży, dobrze ją znosiłam, a teraz już maluch jest z nami w domu :) zatem pytanie do mam: gdzie zamawiałyście ubranka na chrzciny? czy to było zwyczajne, czy oryginalne ubranko do chrztu dla chłopca? czy brałyście dodatkowo buciki?

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)