Beach read - wakacyjny romans.

By | 09:43 1 comment




Książka Beach Ready - Wakacyjny Romans - EMily Henry , ach uwielbiam czytać romanse a tutaj już na okładce zamieszczone , iż jest to wakacyjny romans. Miałam co do tej książki wielkie, ale to wielkie nadzieję , że będzie to idealna książka na wakacje tylko ja morze, relaks i ta książka z fajną historią w środku. Jednak hm czy tak było ?

Pisanie romansów nie jest łatwe , kiedy nie wierzy się już w szczęśliwe zakończenie. 


Książka opowiada historię dwójki ludzi pisarzy. Ich zadaniem jest napisanie książki . Oboje piszą inne gatunki Ona -  prozę w której tragedia goni tragedię , On - gorący romans z pozytywnym zakończeniem.  Nic nie jest takie proste , więc i tutaj jest kilka zasad : książka musi być napisana do końca lata,  ktoś musi kupić prawa do książki i najważniejsza zasada ta dwójka nie może się w sobie zakochać. 

January to autorka romansów , zagubiona kobieta  ze złamanym sercem. Jej życie bardzo się komplikuje . Pewnego dnia postanawia wyjechać do domu , który zostawił jej w spadku ojciec. Tam postanawia, że uporządkuje całe swoje życie jak i zrobi porządki w domu. Musi także napisać romans mimo, iż nie wierzy w jego szczęśliwe zakończenie.


Któregoś dnia po sąsiedzku pojawia się August. Popularny pisarz , który hm  delikatnie mówiąc nienawidzi szczęśliwych zakończeń oraz gardzi samą January. Przynajmniej tak było za czasów studiów. 


W wyniku sprzeczek postanawiają się założyć. Zakład dochodzi do realizacji a jego stawką jest wygrana - wygra ten , którego książka zostanie wydana jako pierwsza. 

Tak po krótce można opisać historię zawartą w tej książce. Ja miałam co do niej całkiem inne oczekiwania. Może to styl pisania autorki, może sama historia no sama nie wiem co , ale jedno jest pewnie dla mnie ta książka w żaden sposób nie przypominała historii wakacyjnej miłości. Ciężko mi to przyznać , ale mega się przy niej nudziłam , wręcz dotarcie do połowy tej książki było dla mnie katorgą. Być może jestem przyzwyczajona do innego stylu pisania i ten po prostu nie przypadł mi do gustu. 


Tytuł: Beach Read
Autor: Emili Henry
Tłumacz: Aleksandra Wekslej
Wydawnictwo: Kobiece
Rok wydania: 2021




Mimo , iż prawie każdy z Nas ma telefon komórkowy i może na nim podejrzeć godzinę. to posiadania telefonu jest równie popularne i modne. Zegarek to nie tylko gadżet na którym możemy odczytać godzinę to także ładna ozdoba Naszej ręki. Kupując zegarek ostawmy na wygląd oraz na to by posiadał fajne funkcję , kupujmy także ze sprawdzonych stron np. 
https://westwatches.pl/pl/zegarki-meskie-sportowe/
Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)