Polecana maść na niedoskonałości skóry.

By | 20:17 3 comments

GORVITA Maść z kurkumą, nagietkiem i olejem CBD 5% 80ml



U mnie w domu takich maści nigdy za wiele. Niewielka i praktyczna tubka skrywa w sobie 80 ml produktu. Podczas nakładania maści wyczuć możemy dość przyjemny zapach kurkumy. Preparat ma dość gęstą konsystencję. Wchłania się dość łatwo i nie pozostawia tłustej warstwy na skórze. Podczas wsmarowywania wyczuwalne jest przyjemne uczucie  zimna . Ja stosowałam maść na twarz i jestem z niej bardzo zadowolona. Super nawilża skórę, dodatkowo likwiduje szybko wypryski . Będzie idealna w okresie dojrzewania kiedy to na twarzy jest mnóstwo wyprysków. Efektu rozjaśniania skóry nie miałam okazji zaobserwować. Maść kosztuje nie całe 20 zł.  Cena, jakość oraz wydajność jak najbardziej na wysokim poziomie dlatego też jak najbardziej polecam. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Nigdy wcześniej o tej maści nie słyszałam. Na pewno ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  2. Nie wiedziałam, że jest taka maść z kurkumą. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. lubię kosmetyki z nagietkiem i konopiami, chętnie wypróbuję :D nie ma co liczyć że maść czy krem zastąpi profesjonalne zabiegi estetyczne, ale przy działaniu na szybko w domu będzie ok :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)