Prześcieradło z gumką super rozwiązanie dla każdego.

By | 12:13 12 comments



Do dobrego snu potrzebujemy : 
  • wygodne łóżko 
  • przytulną pościel
  • prześcieradło 


Pościel po za tym,  że może być ładna i miła w dotyku może stanowić ozdobę naszego łóżka.  

O ile wybór pościeli jest prosty to jeżeli chodzi o prześcieradło różnie z tym bywa. Ja preferuję te bez gumki . Jednak mój syn strasznie się wierci i prześcieradło rano albo leży na ziemi albo zwinięte w klębek gdzieś w łóżku. 

Jednak znaleźliśmy świetne rozwiązanie problemu. Zakup przescieradła na wysoki materac  okazał się być strzałem w dziesiątkę. Nareszcie po całej nocy prześcieradło jest na swoim miejscu . Takie rozwiązanie super się sprawdza . 

Prześcieradło jest miłe w dotyku , przewiewne dzięki czemu się od niego nie pocimy , dostępne w kilku kolorach i rozmiarach . Każdy na pewno znajdzie coś dla siebie. 




Jak widzicie pierwsi testerzy są zachwyceni z nowego nabytku i nie chcieli zejść z łóżka:-) 


Nowszy post Starszy post Strona główna

12 komentarzy:

  1. Na moim modelu łóżka prześcieradło z gumką się nie sprawdza.

    OdpowiedzUsuń
  2. Takie prześcieradła lubię najbardziej :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Na dziecięce łóżka to mega rozwiązanie

    OdpowiedzUsuń
  4. zdecydowanie prześcieradła tylko z gumką! nie podwija się, nie gniecie, dobrze leży na łóżku. zimą lubię te w wersji frotte, ale latem wybierał tkaniny lniane bo dają przyjemny chłód podczas upałów :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam, też długo zwlekałam z zakupem, ale od kiedy kupiliśmy to tylko chwalimy :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Tyle razy mama mówiła że super się sprawdza, ale jakość nigdy nie miałam okazji kupić. Bardzo lubię satynowe, a to bawełna

    OdpowiedzUsuń
  7. U mnie są prześcieradła z gumką i bez. Sprawdzają się obydwa rodzaje. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Niestety, producent mojego łóżka nie przewidział prześcieradeł z gumką :(

    OdpowiedzUsuń
  9. jaka słodka kicia :D ja na jesień postanowiłam zmienić cały wystrój tekstylny sypialni :D kupiłam pościel w czerwone i żółte liście, poduszki z koniami oraz brązowy kocyk z wełny, robiący też za narzutę :D

    OdpowiedzUsuń
  10. mi tam wszystko jedno jakie mam prześcieradło, ale dla dziecka to koniecznie to z gumką :D kupiłam dobrą pościel dla chłopca (poszwy na poduszkę, kołdrę i prześcieradło właśnie) i to był strzał w dziesiątkę :D dzieciak w nocy tak się kręci że prześcieradło zwykle lądowało na podłodze, a kołdra gdzieś zwijnięta w nogach, a tak przynajmniej fragment łózka nie wygląda jak pobojowisko po nocy ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)