Krem antybakteryjny do rąk.

By | 12:16 5 comments



Gorvita Antiseptic krem antybakteryjny do rąk

Krem antybakteryjny do rąk z aloesem i olejkiem z drzewa herbacianego - ochrania i nawilża skórę.

Składniki czynne zawarte w składzie (Oktenidyna, olejek z drzewa herbacianego) ) wykazują skuteczne działanie antybakteryjne. Wyciąg z aloesu, oraz alantoina dodatkowo nawilżają i regenerują naskórek. Krem tworzy na skórze ochronny film stanowiąc dobrą ochronę przed bakteriami, drobnoustrojami oraz różnymi czynnikami zewnętrznymi. Może być stosowany do każdego rodzaju skóry.

Sposób użycia: Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie, w zależności od potrzeb, delikatnie aplikując a następnie wcierając żel na dłonie i pozostawić do wchłonięcia.


Bardzo fajny produkt, który dzięki temu , że jest w małej poręcznej tubce zmieści się w damskiej torebce. Dzięki zawartości aloesu dłonie pozostaje nawilżone na długi czas. Krem ochrania i nawilża skórę , będzie więc idealny szczególnie zimą kiedy to skóra jest wysuszona. Jedyne co przeszkadza mi w tym produkcie to zapach , który nie do końca przypadł mi do gustu. Ogólnie jestem z niego zadowolona.




 
Nowszy post Starszy post Strona główna

5 komentarzy:

  1. Moje dłonie teraz bardzo potrzebują nawilżenia, więc taki krem by mi się przydał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam taki na swojej półce. Konsystencja kremu jest raczej lekka i szybko się wchłania pozostawiając skórę zabezpieczoną i do tego daję świetnie nawilżenie. Zapach jest lekko ziołowy, ale taki lubię.

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie słyszałam o nim Będę musiała wypróbować,

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie widziałam jeszcze tego kremu. Na pewno lepszy jak te żele króre wysuszają

    OdpowiedzUsuń
  5. Będę musiała zainwestować w ten krem. Nie słyszałam o nim

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)