Maść konopna o super właściwościach.

By | 20:12 3 comments




GorVita, Maść konopna 5% CBD, 80ml


Właściwości: 

Działanie maści jest związane z właściwościami oleju z konopi zawierającego Kannabidiol CBD 5%. Składniki aktywne przyspieszają proces odnowy naskórka. Regulują gospodarkę hydro-lipidową, przywracając skórze elastyczność i witalność. Łagodzą uczucie dyskomfortu wywołane różnymi czynnikami min. uczucie swędzenia skóry. Polecana do pielęgnacji skóry suchej i atopowej. Zawarta w składzie alantoina i panthenol oraz kompleks witaminowy A,E,F dodatkowo ją odżywia i nawilża.. Maść dobrze się wchłania i nie pozostawia na skórze tłustej warstwy.

Stosowanie: 

Stosować zewnętrznie kilka razy dziennie lub w zależności od potrzeb, delikatnie wmasowując maść w skórę aż do wchłonięcia. 



Maść tą wybrałam ze względu na moje suche i popękane stopy oraz jako przeznaczenie na niedoskonałości na twarzy. Po otwarciu tubki naszym oczom ukazuje się dość zbita konsystencja . Jednak przy kontakcie ze skórą super się rozprowadza i nie pozostawia śliskiej warstwy. Powiedziałabym nawet , że czuć jakby na skórze pozostawała ochronna warstwa . Co do właściwości to już po kilku użyciach widać różnice na skórze. Skóra jest fajnie nawilżona , niedoskonałości też fajnie niweluje. Jestem bardzo zadowolona z tej maści i serdecznie polecam ją wypróbować.
Nowszy post Starszy post Strona główna

3 komentarze:

  1. Nie słyszałam o niej. Z chęcią bym wypróbowała

    OdpowiedzUsuń
  2. Trochę czytałam o właściwościach maści konopnej, ale nigdy jej nie stosowałam.

    OdpowiedzUsuń
  3. Chętnie bym go wypróbowała. Ostatnio cięzko znaleźć mi coś odpowiedniego

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)