Blogerki dla schroniska.

By | 19:42 4 comments



Kilka dni temu miałam okazję odwiedzić schronisko w Borku - nie była to moja pierwsza wizyta w tym miejscu , z tego schroniska mam dwa cudowne kociaki. Także polecam z całego serca by nie kupować a adoptować zwierzaka , które są mega wdzięczne.

Tym razem cel mojej wizyty był inny , choć z chęcią gdybym tylko mogła zabrałabym każdego zwierzaka ze schroniska no ale niestety nie mogę. 

Jak wiecie nie tak dawno w Bochni odbyło się spotkanie Blogerek . Podczas tego spotkania odbyła się między innymi licytacja. Zebrana podczas niej niemała kwota została właśnie zamieniona przeze mnie na karmę dla zwierzaków. 

 Choć może na zdjęciu tego nie widać udało się dostarczyć prawie 90 kg suchej karmy , dużo puszek mokrej karmy . A do tego przekąski, zabawki , olejki i obroże podarowane przez sponsorów.


Dziękuję serdecznie osobą , które podarowały rzeczy do schroniska , dziękuję tym którzy przekazali rzeczy na licytacje.

A przede wszystkim dziękuję cudownym @evikomentuje @marsyrenata @by_kamila_j @eveline455 i ja @todoarmo za przekazanie karmy od siebie oraz za walkę podczas licytacji oraz pomoc przy znalezieniu fantów na licytacje. Jesteście wielkie 😘

Zwierzaki szczekały i miauczały z radości 🥰


Blogerki dla schroniska cudowna akcja , która się udała i dzięki której zwierzaki mają co jeść przez jakiś czas. 

Dziękuje 🥰🥰🥰🥰
Nowszy post Starszy post Strona główna

4 komentarze:

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)