Herbata w wyjątkowych kształtach.

By | 19:46 1 comment




Jeżeli wydaje się Wam , że widzieliście już wszystko to może się okazać , że będziecie tak samo jak ja pozytywnie zaskoczeni tym co zaraz Wam pokażę.  Kto mnie zna ten wie , że jestem mega fanką wszelkiego rodzaju herbat. Nie ważne jaka , ważne by była :) Kocham poznawać jej nowe smaki oraz eksperymentować  z dodatkami do niej. Jednak tym razem herbata zaskoczyła mnie swoim wyglądem. 


Czy spotkaliście się kiedyś z herbatą , której torebki są w różnych wyjątkowych kształtach ? 

Ja nie spotkałam jeszcze nigdy takiego cuda, także dla mnie to ten pierwszy raz. 

Jakie wyjątkowe kształty herbatek poznałam :

Herbatka w kształcie motyla :) w zestawie są różne smaki. Dodatkowo po za kształtem herbaty , również na końcu jej sznureczka jest piękny i wyjątkowy motylek. Zestawik zapakowany jest w eleganckie tekturowe pudełeczko no idealny pomysł na mały upominek. 



Kolejne herbatki są w kształtach zwierząt :) Co fajne każde zwierzę jest inne jedno stojące , inne siedzące a jeszcze inne posiada samą głowę.


Kształt psów :) 


Kształt kotów :) 


Zestaw ALOHA -  zawiera 5 torebek z herbata w kształcie: ananasa, maski tiki, kwiatu hawajskiego, kółka z wyspą, tropikalnego drinka.


Jeżeli jednak wolicie herbatki sypane to herbata czarna , owocowa jak i zielona również jest dostępna i smakuje obłędnie.


Malinowe liczi to dla mnie kolejna nowość , która bardzo pozytywnie mnie zaskoczyła. No takiej herbatki nie miałam okazji jeszcze pić. Smakuje pysznie , więc polecam wypróbować. 


Jednak nie samą herbatą człowiek żyje :) Po za herbatą fajnie jest mieć gadżety , które umilą Nam jej picie. Cudny ślimaczek nie dość , że może służyć jako piękna ozdoba szklanki to jeszcze przytrzyma Nam wiecznie zawieruszony sznurek jak i stanie się znacznikiem Naszej szklanki. Już nigdy nie pomylimy się czy to na pewno nasza szklaneczka. Ten ślimaczek mimo , iż mały jest uroczy. 


Zaparzaczy nigdy za dużo. Tym bardziej , że występują one w fajnych wzorach. Tym razem do mojej kolekcji dołączył ten w kształcie pływającego liścia. Super się sprawa i bardzo ładnie wygląda. Picie herbaty sypanej z tym pomocnikiem to przyjemność. 


DOSTĘPNE SMAKI I RODZAJE HERBAT

1. Herbaty wiosenno-letnie:

  • Mieszanka owocowa Cytrusowa Gruszka – gruszki, hibiskus, trawa cytrynowa, kawałki cytryny, czerwony pieprz, skórka cytryny, aromat
  • Herbata czarna Jabłkowo-Miętowa – herbata czarna, mięta pieprzowa, jabłko, aromat
  • Herbata zielona Sencha Millenium – herbata zielona, ananas, trawa cytrynowa, marchewka, malwa, jabłko, kwiat słonecznika, aromat
  • Rooibos Mandarynka z Imbirem – rooibos, imbir, skórka pomrańczowy, papaja, płatki róży, naturalny aromat

2. Herbaty czarne

  • Ceylon FOP – herbata czarna bez dodatków
  • Earl Grey
  • Źródło Młodości – herbata czarna, skórka pomarańczy, owoce goji, papaja, osmantus, aromat
  • Waikiki – herbata czarna, pomarańcze, mango, papaja, truskawki, kwiat słonecznika, trawa cytrynowa, maliny, czerwona porzeczka, kwiat pomarańczy, naturalny aromat

3. Herbaty zielone

  • Yunnan Green – bez dodatków
  • China Jaśmin – herbata zielona z jaśminem
  • Sencha Moon Star – herbata zielona, ananas, kwiat słonecznika i kaktusa, papaja, aromat
  • Skarb Nepalu – herbata zielona, owoce goji, płatki róż, kwiat słonecznika, truskawki, laska wanilii, różowy chaber, aromat

4. Herbaty owocowe:

  • Owocowy Ogród – hibiskus, dzika róża, jabłka, czarny bez, owoce i liście jeżyn, truskawka, porzeczka, malina, aromat
  • Mango-Tango – ananas, mango, kawałki pomarańczy, aromat, truskawki, nagietek, szafran, aromat


Jeżeli jednak nie znajdziecie wymarzonego smaku herbaty lub macie pomysł na swój oryginalny smak nic straconego HERBATA W TOREBCE wyczaruje dla Was wymarzony smak. 


Herbatki można zamówić w zestawach oraz zakupić na sztuki. Można wybrać sobie zarówno herbaty czarne jak i owocowe. 


Herbatki są ręcznie wykonane i wypełnione wysokiej jakości herbatą. 



Taka herbatka będzie idealna na poprawienie sobie humoru , lub też fajnym sposobem na chwilę dla siebie z filiżanką dobrej herbaty w ręką. 




Myślę , że zestaw herbat w kształcie kota , psa czy też wyjątkowa herbata kobieca w kształcie szpilki , będzie idealną propozycją na prezent. Na pewno zaskoczy pozytywnie obdarowaną osobę i wywoła mega uśmiech na jej twarzy.



Jeżeli znudziło się Wam picie herbaty o nudnym kształcie to z całego serca polecam Wam zamówienie sobie wybranych kształtów by poczuć na nowo wyjątkowy smak herbatki. 






Nowszy post Starszy post Strona główna

1 komentarz:

  1. Na pewno je kupię dla siebie i kilku członków rodziny.
    Pozdrawiam serdecznie i zapraszam w moje skromne blogowe progi.

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)