Panthenol żel niezastąpiony w każdym domu oraz podczas podróży.

By | 20:19 33 comments





Panthenol nazwa zwyczajna to Pantenol

Ta substancja organiczna występująca w ludzkiej skórze , włosach oraz paznokciach to prekursor witaminy B5. Z łatwością wnika w głębsze warstwy skóry. Jej zastosowanie w kosmetyce jest bardzo szerokie. Podrażnienia skóry, nawilżenie oraz regeneracja to podstawowe funkcje tej substancji. 




Preparat polecany szczególnie na: 

- oparzenia słoneczne
- oparzenia termiczne
- otarcia i zadrapania naskórka
- ukąszenia owadów, poparzenia przez meduzy itp.
- kuracja odżywczo - regenerująca (skóra sucha i wrażliwa ze skłonnością do alergii) 


 

Taki żel powinien znaleźć się w każdej wakacyjnej kosmetyczce, gdyż idealnie sprawdzi się kiedy przesadzimy z opalaniem lub gdy po prostu nasza skóra zostanie poparzona przez słońce. W tym roku bywały również ataki komarów tutaj także żel sprawdzi się idealnie, swędzenie po ukąszeniu to już przeszłość. Preparat może być też stosowany po depilacji. Jeżeli ktoś ma problem z przesuszoną skórą to po zastosowaniu tego żelu może zapomnieć o problemie. Ogólnie żel ma szerokie zastosowanie i ja go polecam. 



Panthenol wykazuje  właściwości łagodzące, gojące i regenerujące. Kosmetyki z panthenolem przydadzą nam  się w okresie letnim lub  w czasie zagranicznych podróży. Ta delikatna substancja potrafi zdziałać cuda a jej działanie odczuwamy już po chwili od zastosowania. Warto zainwestować w kosmetyk zawierający panthenol. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

33 komentarze:

  1. O, właściwie zapomniałam o tym specyfiku. Kiedyś częściej używałam.

    OdpowiedzUsuń
  2. Lubię kosmetyki zawierające ten składnik. Zresztą jest on praktyczne wszędzie :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Panthenol to obowiązkowy produkt w wakacyjnej kosmetyczce, na oparzenia słoneczne nie ma nic lepszego. :)

    OdpowiedzUsuń
  4. sama w tym roku przy poparzeniu korzystałam z pantenolu, zawsze warto go mieć w domowej apteczce

    OdpowiedzUsuń
  5. Taki żel przyda mi się w niedługim czasie na wyjazd . Pewnie znowu się spalę :P

    OdpowiedzUsuń
  6. Taki żel zawsze się przydaje ;)
    Będę musiała go sobie kupić

    OdpowiedzUsuń
  7. potwierdzam, że przydatny
    my mamy przez cały rok, bo nie raz uratował nam skórę

    OdpowiedzUsuń
  8. Po opalaniu zawsze sięgam po żel z panthenolem, jest niezastąpiony. :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam go ale w piance i byłam zadowolona z jego działania. Przydał się w zeszłym roku na wakacjach.

    OdpowiedzUsuń
  10. Zgadzam się z Tobą. W każdym domu taki kosmetyk powinien być.

    OdpowiedzUsuń
  11. Lubię takie żele, są fajnym pierwszym krokiem w pielęgnacji skóry po poparzeniach słonecznych czy ugryzieniach owadów

    OdpowiedzUsuń
  12. o na komary też to nie wiedziałam, fajne

    OdpowiedzUsuń
  13. Dziekuje za ten wpis. Potrzebuje właśnie takiego żelu na rozne dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dziekuje za ten wpis. Potrzebuje właśnie takiego żelu na rozne dolegliwości.

    OdpowiedzUsuń
  15. Znam i używam w okresie wakacyjnym przy mocnym słońcu :) ratuje skóre

    OdpowiedzUsuń
  16. Przydał by mi się ten produkt szczególnie dla siostrzenic bo mają uczulenie na komary

    OdpowiedzUsuń
  17. Pantenol sam jako czysty składnik uwielbiam dodawać do masek na włosy, bardzo dobrze nawilża.

    OdpowiedzUsuń
  18. Odkąd pamiętam panthenol był u nas w domu na stałym wyposażeniu.

    OdpowiedzUsuń
  19. Miałam kiedyś, dawno temu Panthenol w piance i był rewelacyjny na poparzenia słoneczne.

    OdpowiedzUsuń
  20. Używamy w domu Panthenolu od wielu lat. Niezastąpiony.

    OdpowiedzUsuń
  21. Panthenol warto zawsze mieć w domowej apteczce, w każdej chwili można skorzystać z jego dobrodziejstwa.

    OdpowiedzUsuń
  22. Kiedyś mialam podobny produkt był z niego bardzo zadowolona. Spełnial moje oczekiwania

    OdpowiedzUsuń
  23. Do dzisiaj korzystam z takich żelów.:)

    OdpowiedzUsuń
  24. Ten żel nie raz uratował mi życie podczas upałów. Zawsze zabieram go w podróż, nawet jeżeli jadę niedaleko.

    OdpowiedzUsuń
  25. Pierwszy raz o nim slyszymy :) jak dla nas to całkowita nowość

    OdpowiedzUsuń
  26. Sama mam ten żel i rzeczywiście jest przydatny.

    OdpowiedzUsuń
  27. Panthenol nie raz uratował mi skórę :) Ja zawsze stosuję w formie pianki :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Zawsze staram się mieć go w swojej apteczce : Miałąm go i dobrze się sprawdzał /

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)