Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych - drzewa.

By | 21:03 48 comments


Drzewa mają wiele mocy i są bardzo ważne w życiu człowieka. Warto, więc dać już tym najmłodszym możliwość poznania  i zrozumienia świata drzew. 

Wyjątkowy zeszyt z ciekawymi zadaniami zaprasza dzieci już w wieku wczesnoszkolnym do możliwości poznania świata drzew.


Drzewa. Akademia mądrego dziecka. Mój zeszyt obserwacji przyrodniczych” to publikacja, która w kreatywny i wciągający sposób przybliża dzieciom wiedzę o świecie drzew. Z zeszytu mali przyrodnicy dowiedzą się m.in.: 
- Jak drzewa ze sobą rozmawiają? 
- Jakim zmianom ulegają w cyklu rocznym? 
- Jak wygląda cykl życiowy drzewa i liścia? 
- Jak zmierzyć wysokość drzewa? 
- Kto mieszka na drzewie? 
- Co dają nam drzewa? 
- Jak je chronić?  


Ten zeszyt zachęca do zgłębienie wiedzy o drzewach. Zaangażowanie to podstawa w zdobyciu tajników wiedzy.  Zeszyt jest o tyle fajny, że nie wystarczy go otworzyć i przeczytać od A do Z by dowiedzieć się czegoś nowego. Tutaj trzeba użyć odrobinę chęci i siły.


Żeby wykonać zadania i posiąść wiedzę musimy wyjść w plener czy też wykonać eksperyment, a to jedna z najlepszych metod by w szybki i łatwy sposób zdobyć wiedzę.


Malowanie i wycinanie to też metody dzięki , którym rozwiążemy niektóre zadania w tym zeszycie.
Zeszyt nauczy rozpoznawać , nazywać i porządkować świat roślin, zwierząt oraz ludzi.


Troska o świat wokół Nas jest bardzo ważna i dzięki tej książeczce dzieci są na nią "uczulone" już od najmłodszych lat. Forma w jakiej dziecko poznaje świat i możliwość odkrywania rzeczy przez obserwacje i wyjście w plener niewątpliwie są dużym atutem tej książeczki. Na pewno taka wiedza przyda się każdemu dziecku i sprawi że będą one jeszcze bardziej ciekawe świata.




Nowszy post Starszy post Strona główna

48 komentarzy:

  1. Bardzo fajna książka z której dzieci mogą dużo dowiedzieć się o drzewach

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nauka przez rozrywkę mi też się ta idea bardzo podoba :)

      Usuń
  2. Bardzo ciekawa forma poszerzania wiedzy u dziecka.

    OdpowiedzUsuń
  3. fantastyczna książka, ja w podstawówce prowadziłam zielnik

    OdpowiedzUsuń
  4. Książka wygląda naprawdę genialnie. Ma bardzo ładne i przejrzyste grafiki. Pewnie bardzo się przydaje do nauki ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Podoba mi się taka książeczka, pomaga dziecku poznać otaczający go świat

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sama także chętnie bym się pobawiła i uzupełniała taki zeszyt obserwacji. Warto mieć takie zainteresowania i spędzać czas na obserwacji środowiska

      Usuń
  6. Bardzo wartościowa książeczka :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ale fajna książeczka, mój synek co prawda jest na nią trochę za mały, ale kto wie może na 2-3 lata mu taką zakupie. :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Ja sama robiłam taką książkę kiedyś. W szkole była taka praca domowa. Lubiłam kiedyś takie tematy.

    OdpowiedzUsuń
  9. Fajna sprawa, też miałam kiedyś coś takiego. :D

    OdpowiedzUsuń
  10. Ciekawa książeczka dla dzieci ciekawych świata :)

    OdpowiedzUsuń
  11. Według mnie taki zeszyt to świetna sprawa, szczególnie dla dzieci, które interesują się przyroda. Mogą obserwować ja i zapisywać swoje obserwacje i doświadczenia.

    OdpowiedzUsuń
  12. Ale super jest ten zeszyt! Moja siostrzenica była by nim zachwycona! uwielbia przyrodę :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Takie książeczki są po prostu bezcenne dla dziecka, wygląda na cudownie przygotowaną! :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Super jest ten zeszyt. Moja corka bylaby zachwycona nim.

    OdpowiedzUsuń
  15. Sama uwielbiam takie rzeczy, mój syn również zaczyna się nimi interesować. Chętnie zamówię!

    OdpowiedzUsuń
  16. Przypomniały i się czasy dzieciństwa. Wtedy robiło się takie zeszyty. Super sprawa :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Ja mam taki zeszyt o kwiatach. Nie myślałam, że mnie zainteresuje, ale cały czas chcę wiedzieć więcej! I nawet w moim pokoju w końcu mam kwiaty :)

    OdpowiedzUsuń
  18. fajna książka i te grafiki, super

    OdpowiedzUsuń
  19. Super książka, kupiłbym już dzisiaj, ale moje dzieci są jeszcze za małe.

    OdpowiedzUsuń
  20. Fajna sprawa:) super sposób na nauke!

    OdpowiedzUsuń
  21. Fajna książka dla osób które chcą w sumie powiekszyc swoją wiedzę. ;)

    OdpowiedzUsuń
  22. Bardzo fajna ksiazka informacyjna :)

    OdpowiedzUsuń
  23. Taka książka to super sprawa dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Bardzo przydatna książka, dla dzieci super.

    OdpowiedzUsuń
  25. Bardzo fajna i wartościowa książka :) Pomysłowa i super wykonana :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Fajna sprawa dla dzieci w wieku szkolnym i nie tylko :)

    OdpowiedzUsuń
  27. Taki zeszyt to ciekawa forma nauki i poznania świata.

    OdpowiedzUsuń
  28. Genialne i pomysłowe, czyli połączenie nauki i zabawy . jak mój synek będzie starszy to będę mu kupować z pewnością tego typu rzeczy.

    OdpowiedzUsuń
  29. Fajna, edukacyjna książka, myślę, że zainteresuje niejedno dziecko.

    OdpowiedzUsuń
  30. Świetna książka,sama bym chętnie taką nabyła. Ale znając życie młody by mi ją zwędził bo on lubi przyrodę i takie atrakcje. Ciekawa propozycja edukacyjna dla starszych i młodszych.

    OdpowiedzUsuń
  31. Jestem jak najbardziej na tak dla takich książeczek dla dzieci.

    OdpowiedzUsuń
  32. Bardzo lubiłam zadania z rozpoznawania drzew w podręcznikach, więc taka książeczka do dla mnie złoto!

    OdpowiedzUsuń
  33. Bardzo ładnie to pokazane. Ja takich pięknych książeczek nie miałam.

    OdpowiedzUsuń
  34. Swietny jest ten zeszyt bardzo ciekawy i przydatny naprawde warto sie w taki zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  35. Swietny jest ten zeszyt bardzo ciekawy i przydatny naprawde warto sie w taki zaopatrzyć.

    OdpowiedzUsuń
  36. Uwielbiam takie rzeczy, uczą i bawią jednocześnie - w sam raz dla dzieci :)

    OdpowiedzUsuń
  37. Ale świetna sprawa :) JA kiedyś miałam podobny pomysł - zasuszałam w zeszycie wszelkie chwasty, liście i kwiaty - potem kazałam mamie rysować co trudniejsze drzewa i rośliny :D

    OdpowiedzUsuń
  38. Myślę, że bardzo fajna sprawa dla dzieci i nie tylko aby dowiedziały się czegoś więcej o otaczającej je przyrodzie :)

    OdpowiedzUsuń
  39. uwielbiam takie zeszyty, już nie mogę się doczekać aż moje dzieci będa odpowiednio duże ;-)

    OdpowiedzUsuń
  40. Podobają mi sie takie formy ksiazkowo-zeszytowe :) przyroda otacza nas na codzien, wiec to jest potrzebne i fajnie, ze od małego się tego uczy:)

    OdpowiedzUsuń
  41. Towarzyszy on nam podczas codziennych spacerów z dziećmi po lesie. Dzięki nim bardziej poznajemy przyrodę

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)