Stażystka - zaskakująco dobra książka.

By | 06:00 24 comments


O autorce:

Alicja Sinicka – pisarka z Oławy, znana czytelnikom z powieści „Oczy wilka”, „Winna” i „W jego oczach”. Z zawodu jest inżynierem i ekonomistką, a każdą wolną chwilę poświęca pisaniu, które jest jej wielką pasją. Jej książki charakteryzują się wyjątkowym stylem opowiadania i wyrazistymi bohaterami.



Marek Skalski szuka stażystki. Pomaga mu w tym Ewa Skalska, która bardzo dobrze zna swojego męża. Wie, która kandydatka go zaintryguje. Wie, jakie będzie miała włosy i kolor oczu. Wie, że Marek ponownie ją zdradzi.
Klaudia Neter nie ma wątpliwości, że ten staż jest jej szansą na lepszą przyszłość. Z czasem odczuwa jednak coraz większy niepokój. Zostaje uwikłana w niebezpieczny trójkąt, lecz zamierza się z niego wycofać.
W Oławie zostaje znalezione ciało jednej z dwóch zaginionych młodych kobiet. Każda z nich wcześniej odbywała staż u Skalskiego. Klaudia zaczyna obawiać się o własne życie. Nie wie jednak, z której strony może nadejść niebezpieczeństwo.

Historia zawarta w książce zaskakuje i sprawia, że czytelnik nie jest stawiany przez faktem , którego by oczekiwał na kolejnych stronach książki. Z każdą kolejną stroną ta powieść zaskakuje a jej zakończenie jest tak zaskakujące , że chyba nikt się takiego nie spodziewał.

Młoda dziewczyna szukająca pracy by zarobić na otwarcie klubu fitness , znajduje wymarzoną i dobrze płatną posadę . Praca nie jest trudna , bo zostaje ona stażystką. W firmie spotyka przystojnego szefa w którym szybko się zakochuje. W pewnych sytuacja wydawać by się mogło , że szef odwzajemnia jej uczucie. Jednak na straży stoi jego żona Ewa. W firmie zaczynają dziać się dziwne rzeczy a Klaudia dowiaduje się , że dwie poprzednie stażystki zaginęły. Pewnego dnia zostaje znalezione ciało jednej z nich. Rusza lawina przesłuchań w firmie Skalskiego. Również Klaudia ma się czego obawiać, gdyż znajduje w firmie zakrwawiony łańcuszek , który sprzedaje. Czy miłość Klaudii do szefa przetrwa ? Czy Klaudia zostanie zamordowana i podzieli los poprzedniczek ? A może ta historia ma całkiem inne zakończenie ?





-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

W życiu bardzo różnie bywa i niestety nie zawsze jest tak pięknie i kolorowo jak miało być.
Pozew o rozwód bez orzekania o winie  może zostać napisany przez doświadczonego prawnika, który na pewno pomoże Nam w tej kwestii. 













Nowszy post Starszy post Strona główna

24 komentarze:

  1. Ciekawe. Na początku spodziewałam się drętwego romansidła, ale widzę, że może z tego wyniknąć ciekawy kryminał.

    OdpowiedzUsuń
  2. Czytałam Stażystkę i muszę przyznać, że jest świetna. Teraz czekam na Obserwatorkę. Premiera w maju.

    OdpowiedzUsuń
  3. Jestem już po lekturze tej książki i naprawdę bardzo mi się podobała. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Mam w planie zamówić tę książkę, tylko kompletuję jeszcze egzemplarze, które koniecznie chcę w swojej biblioteczce. Już kończę więc niebawem poznam tę historię.

    OdpowiedzUsuń
  5. Czuję się zaciekawiona tą przygodą czytelniczą, chętnie bym wniknęła w jej intrygujący świat, poznała odpowiedzi na wiele zadanych pytań. Tytuł dopisuję do listy pomysłów na spędzenie wieczoru z książką. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Uwielbiam książki, które zaskakują! Sądzę, że by mi się spodobała, a i do tego ma jeszcze piękną okładkę! Zapowiada się ciekawie, zapisze ją na liste do przeczytania.

    OdpowiedzUsuń
  7. Myślę, ze masz rację. Książka jest naprawdę dobra. Z chęcią ja dopisze do swojej listy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Słyszałam już o tej książce na początku myłślałam, ze jest to inna tematyka. Jednak zbrodnie i kryminały nie są dla mnie.

    OdpowiedzUsuń
  9. Jestem właśnie po lekturze i mam bardzo podobne odczucia. Super książka, ciekawa fabuła. Bardzo wciąga ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. Chyba jakbym się dowiedziała, że poprzednie osoby na moim miejscu pracy jakoś zaginęły, to bym uciekała z pracy gdzie pieprz rośnie!

    OdpowiedzUsuń
  11. No dobra, brzmi całkiem interesująco. Na początku wydawało mi się, że to kolejny romans.

    OdpowiedzUsuń
  12. Okładka jest mega myląca. Pierwsza myśl, będzie standardowy romans, dzięki tobie wiem jak bardzo bym się pomyliła. Książka może być mega ciekawa.

    OdpowiedzUsuń
  13. Zaciekawiłaś mnie tą książką. Lubię bardzo gdy historia zaskakuje i ciężko przewidzieć rozwój akcji, tematyka też mi się podoba. Muszę przeczytać :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Książka jest ostatnio bardzo popularna i nie raz natrafiłam na nią przy okazji przeglądania internetu. Mam nadzieję, że w końcu znajdę czas, aby ją przeczytać.

    OdpowiedzUsuń
  15. Opinie czytałam o niej bardzo różne ale jako że jest to mój ulubiony gatunek, sama mam ochotę spróbować czy mi się spodoba. Może jednak ją kupię.

    OdpowiedzUsuń
  16. Lubie takie książki, które nas zaskakują. Z chęcią ją przeczytam :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Często widuję tę książkę na Instagramie i mam coraz większą ochotę na to, by po nią sięgnąć. Na razie mam co czytać, ale będę ją miała na uwadzę w przyszłości.

    OdpowiedzUsuń
  18. Planuję przeczytać, znajoma też mi polecała ten tytuł.

    OdpowiedzUsuń
  19. Słyszałam o.niej i też wydawała mi się jakaś taka nie za ciekawa. Czasem pozory mylą

    OdpowiedzUsuń
  20. Nie spodziewałam się takiej fabuły, może dlatego przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  21. Czytałam już trochę recenzji tej książki i mam na nią coraz większą ochotę. :)

    OdpowiedzUsuń
  22. Nie słyszałam o tym tytule, z chęcią przeczytam.

    OdpowiedzUsuń
  23. Czytałam "Stażystkę" i podzielam Twoje zdanie. Książka jest zaskakująco dobra! :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)