Czy bloger dostaje wszystko za darmo ?

By | 08:00 26 comments


Popularność pisania bloga jest coraz większa i są miesiące, że nowych blogów przybywa jak grzybów w lesie. Niektórzy piszą bloga przez kilka miesięcy i stwierdzają , że to jednak nie ich bajka inny jednak w pisanie i prowadzenie bloga wkładają swoje całe serce. 

O czym należy pamiętać pisząc bloga ?

  • Temat bloga - pisz w taki sposób by zainteresować potencjalnego czytelnika.
  • Zdjęcia - czym ładniejsze i pomysłowe zdjęcie tym większa szansa ,że ktoś będzie chciał je zobaczyć 
  • Pozycjonowanie stron w Afterweb - czym wyżej Nasza strona znajdzie się w wyszukiwarce google tym, więcej osób ją odwiedzi
  • Pisz z pasją - pisane o tym co się lubi i o czym wie się dużo daje dobre wyniki

Czy na pisaniu bloga można zarobić ?


Oczywiście , że tak. Czasami są to drobne sumy , które pozwolą na zakup drobnostek. Bywają też blogerzy , którzy na pisaniu dobrych artykułów potrafią dorobić się naprawdę dużych sum pieniędzy. Wszystko zależy od popularności danego bloga. 

Współpraca z blogerem ?

Większa część blogerów po jakimś czasie prowadzenia bloga nawiązuje współpracę z różnymi firmami.  Czasami w ramach tej współpracy bloger otrzymuje pieniądze a czasami jest to współpraca barterowa. 

Bloger ma fajnie bo dostaje darmowe rzeczy ?

Oj nie raz zarzuca się blogerom , że oni to mają wszystko za darmo. Jednak rzadko kiedy patrzy się na drugą stronę kiedy to bloger w zamian za jakąś rzecz musi przygotować wpis, zrobić zdjęcia itd. a to wcale nie jest takie hop siup jak się niektórym wydaje. 


Czy warto mieć własnego bloga ?

Oczywiście że tak . Każdy kto z pasją pisze bloga ma wielką radość przy pisaniu każdego nowego postu. Dodatkowo każda kolejna osoba , która czyta i odwiedza bloga niesamowicie cieszy. 



Nowszy post Starszy post Strona główna

26 komentarzy:

  1. Denerwuje mnie takie gadanie, że o jak ja mam fajnie, bo dostaje tyle rzeczy za darmo. Osoby, które tak mówią, niestety nie wiedzą ile czasu muszę poświęcić na zrobienie zdjęć, przygotowanie wpisu itd. Podobnie tak Ty uważam, że warto mieć swojego bloga, ale trzeba go prowadzić z pasją, lubić to co się robi. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. To prawda, dostawanie rzeczy/ wynagrodzeń wiąże się z naszą pracą przy tworzeniu wpisów/ robieniu zdjęć. To nie takie proste jak mogłoby się wydawać, ale czasami lepiej "plotkować" nie wiedząc jak to wygląda od kuchni.
    Blogowanie to piękna pasja; współprace traktuje jako wyróżnienie.
    Pozdrawiam serdecznie!

    OdpowiedzUsuń
  3. Po kilku miesiącach blogowania widzę, że warto blogować :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Już nie raz usłyszałam od wielu osób, że ja to mam fajnie b,o dostaję książki i za darmo i mam wiele nowości, a tak naprawdę nie muszę nic robić, tylko czytać dla przyjemności.

    OdpowiedzUsuń
  5. Jak mnie to wkurza jak to mówi, że o dostałaś za darmo też chcę, albo o za nic masz takie fajnie rzeczy. Jest to zwykła bzdura. Ludzie nie wiedzą, że poświęca się swoj czas na napisane rzetelnego tekstu oraz dobrej jakości zdjęć :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Kiedyś mnie irytowali ludzie, którzy twierdzą, że dostajemy wszystko za darmo. Przestałam się tym przejmować - dziś pracuję pisząc i zarabiam więcej jak w sklepie w którym pracowałam. Cieszę się, że tak to się rozwinęło i na razie nie mam w planie tego zmieniać, a ludzie - niech sobie gadają ;)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja osobiście bloguję od trzech lat i nie zarabiam pieniędzy. Jedynie dostaję książki do recenzji. I to wszystko.

    OdpowiedzUsuń
  8. To jest prawda nic nie jest za darmo. Na posta trzeba poświęcić czas.

    OdpowiedzUsuń
  9. Niestety większość ludzi myśli, że bloger dostaje wszystko za darmo. Denerwuje mnie takie myślenie. Ja dostaję tylko kosmetyki do testowania i 0 pieniędzy.

    OdpowiedzUsuń
  10. Tak samo jak rolnikowi samo rośnie tak bloger dostaje wszystko za darmo. Zwykle widzimy tylko to, co się już udało, a całej pracy, takiej jak pozycjonowanie choćby, już nie.

    OdpowiedzUsuń
  11. Oczywiście, że warto mieć swojego bloga 😊😊

    OdpowiedzUsuń
  12. Jakie za darmo :D Po pierwsze, tak jak piszesz, to jest za konkretną pracę, a po drugie - trzeba się w pewnych przypadkach też rozliczać więc to nie takie proste.

    OdpowiedzUsuń
  13. Nic nie ma za darmo ;) a ten kto tak myśli to niestety jest niepoważny ;)

    OdpowiedzUsuń
  14. Nie dostaje za darmo nic. Trzeba się bardzo dużo napracować, by być blogerem i nie jest to łatwe zajęcie.

    OdpowiedzUsuń
  15. Rzeczywiście tak się tylko wydaje, a trzeba w to włożyć sporo pracy

    OdpowiedzUsuń
  16. W blogosferze jestem ponad 5 lat i pisze go dla siebie i swojej frajdy. A, że czasem coś wpadnie no to super :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Jak ja "kocham" stwierdzenie, że dostajemy wszystko za darmo hahah. Zawsze mówię to weź coś napisz to też dostaniesz hahaha

    OdpowiedzUsuń
  18. Trzeba odpowiedzieć sobie ze "nic nie jest za darmo". Po drugie dojście z poziomie bloga, gdzie firmy chcą dawać coś za darmo to kilka lat pracy.

    OdpowiedzUsuń
  19. Jeżeli ktoś tak myśli, to jest w błędzie. Nic nie przychodzi łatwo i za darmo

    OdpowiedzUsuń
  20. Zapraszamy do przejrzenia oferty najlepszych chwilówek dostępnych w https://ibrok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  21. Zapraszamy do przejrzenia oferty najlepszych chwilówek dostępnych w https://ibrok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  22. Zapraszamy do zapoznania się z ofertą najlepszych chwilówek dostępnych w https://ibrok.pl/

    OdpowiedzUsuń
  23. Ciekawe pomysły na prezent świąteczny. Zapraszamy - https://cupandyou.pl/prezenty/na-boze-narodzenie.html

    OdpowiedzUsuń
  24. 47 years old Legal Assistant Isahella Linnock, hailing from Saint-Sauveur-des-Monts enjoys watching movies like "Charlie, the Lonesome Cougar" and Inline skating. Took a trip to Mana Pools National Park and drives a Ferrari 250 SWB California Spider. adres

    OdpowiedzUsuń
  25. na pewno bloger może zarobić, ale też ponosi koszty np. ja płaciłam za serwis laptopów,kupiłam program do obróbki zdjęć, także często to wychodzi na 0

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)