MERZ SPEZIAL Creame Mousse

By | 06:00 28 comments



MERZ SPEZIAL CREAM MOUSSE HYALURON - 50 ml


Wskazania:
Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron to produkt o potrójnym działaniu nawilżającym:

  • Daje uczucie nawilżonej skóry.
  • Stymuluje produkcję kwasu hialuronowego.
  • Odmładza skórę, wzmacnia równowagę wodno – lipidową skóry.

Właściwości:
Merz Spezial Cream Mousse Hyaluron, kremowy mus w piance składa się z unikalnego połączenia kwasu hialuronowego, soku aloesowego, glukozaminy morskiej i ekstraktu z alg morskich. Morska glukozamina oraz ekstrakty z alg morskich wspomagają efekt nawilżenia poprzez stymulację naturalnej produkcji kwasu hialuronowego w komórkach skóry. Kremowy mus zawiera kwas hialuronowy, który jest istotnym elementem tkanki łącznej. Utrzymuje on naturalne nawilżenie skóry. Obecny w kremowym musie sok z aloesu pomaga przywrócić optymalny bilans nawilżenia co kojąco wpływa na odwodnioną skórę. Wzmacniają naturalną barierę wodno - lipidową oraz zapobiegają zmniejszaniu. Innowacyjna formuła sprawia, że kremowy mus w piance łatwo się wchłania i szybko przenosi w głąb skóry aktywne składniki.

Skład
:
INCI: Aqua; Glycerin; Aloe Barbadensis Leaf Juice; Isohexadecane; Butyrospermum Parkii Butter; Dicaprylyl Ether; Stearyl Dimethicone; Isobutane; Butane; Cetearyl Alcohol; Propane; Sodium Hyaluronate; Acetyl Glucosamine; Undaria Pinnatifida Extract; Avena Sativa Kernel Flour; Sodium Caseinate; Tocopheryl Acetate; Tocopherol; Glycine Soja Oil; Bis-Peg/Ppg- 16/16 Peg/Ppg-16/16 Dimethicone; Sodium Cocoyl Glutamate; Sodium Lauroyl Sarcosinate; Tapioca Starch; Hydrogenated Palm Glycerides Citrate; Caprylic/Capric Triglyceride; Xanthan Gum; Citric Acid; Polyquaternium-39; Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer; Caprylyl Glycol; Propylene Glycol; Polymethylsilsesquioxane; Disodium EDTA; Phenoxyethanol; Potassium Sorbate; Sodium Benzoate; Tetrasodium EDTA; Parfum; Benzyl Alcohol; Geraniol; Limonene; Linalool.

Stosowanie
:
Merz Spezial Cream Mousse należy wstrząsnąć trzymając w pozycji pionowej. Delikatnie nacisnąć dozownik znajdujący się u góry. Kremowy mus należy aplikować na dłoń, a następnie rozprowadzić po twarzy, szyi i dekolcie. Kremowy mus w całości wchłania się w skórę i nie wymaga zmywania. Jest odpowiedni do codziennego stosowania.

Opakowanie
:
50 ml






MERZ SPEZIAL CREAM MOUSSE COLLAGEN



Wskazania:
Merz Spezial Cream Mousse Collagen to produkt, który potrójnie wpływa na poprawę wyglądu skóry:

  • Daje natychmiastowy efekt liftingu.
  • Pobudza i stymuluje produkcję kolagenu.
  • Zapobiega wczesnemu starzeniu się skóry oraz wpływa na zmniejszenie widocznych już zmarszczek.

Właściwości:
Merz Spezial Cream Mousse Collagen składa się z unikalnego połączenia kolagenu, witaminy C oraz substancji pobudzających produkcję kolagenu. Daje natychmiastowy efekt liftingu oraz nawilżenia skóry, a także zmniejsza widoczność zmarszczek. Witamina C stymuluje syntezę kolagenu co wpływa na spłycenie zmarszczek i zapewnia optymalną ochronę przed wolnymi rodnikami. Innowacyjna formuła sprawia, że kremowy mus w piance łatwo się wchłania i szybko przenosi w głąb skóry aktywne składniki. Wnika głęboko poprawiając jej strukturę, intensywnie odżywiając i zapewniając regenerację. Skóra szybko odzyskuje swoją elastyczność co wpływa na świeży i promienny wygląd twarzy.

Skład
:
INCI: Glycerin; Isohexadecane; Dicaprylyl Ether; Stearyl Dimethicone; Butyrospermum Parkii Butter; Isobutane; Butane; Cetearyl Alcohol; Hydrolyzed Collagen; Propane; Sodium Ascorbyl phosphate; Pectin; Hydrolyzed Wheat Protein; Hydrolyzed Soy Protein; Serine; Arginine; Proline; Glucose; Chondrus Crispus Extract; Sodium Caseinate; Avena Sativa Kernel Flour; Tocopheryl Acetate; Tocopherol; Glycine Soja Oil; Bis-PEG/PPG-16/16 PEG/PPG-16/16 Dimethicone; Sodium Cocoyl Glutamate; Sodium Lauroyl Sarcosinate; Tapioca Starch; Hydrogenated Palm Glycerides Citrate; Caprylic/Capric Triglyceride; Xanthan Gum; Citric Acid; Polyquaternium-39; Ammonium Acryloyldimethyltaurate/Vp Copolymer; Butylene Glycol; Caprylyl Glycol; Polymethylsilsesquioxane; Propylene Glycol; Disodium EDTA; Ethylhexylglycerin; Phenoxyethanol; Sodium Benzoate; Tetrasodium EDTA; Parfum; Anise Alcohol; Benzyl Alcohol; Benzyl Salicylate; Linalool. Nie zawiera parabenów

Stosowanie
:
Merz Spezial Cream Mousse należy wstrząsnąć trzymając w pozycji pionowej. Delikatnie nacisnąć dozownik znajdujący się u góry. Kremowy mus należy aplikować na dłoń, a następnie rozprowadzić po twarzy, szyi i dekolcie. Kremowy mus w całości wchłania się w skórę i nie wymaga zmywania. Jest odpowiedni do codziennego stosowania.

Opakowanie
:
60 ml





Krem do twarzy w piance to totalny hit , który potrafi zaskoczyć.  Nie będę opisywać obu produktów osobno bo mają takie same opakowanie, konsystencje oraz w moim odczuciu podobne działanie. W pierwszym przypadku dodatek kwasu hialuronowego oraz kolagenu sprawia, że chce się wypróbować tą piankę na własnej skórze.  Fajne małe i poręczne opakowania sprawiają, że te kremy możemy bez problemu zabrać ze sobą wszędzie. Kremowy mus , a raczej kremowa pianka szybko i bez problemu się wchłania.  Dzięki temu musowi skóra jest idealnie nawilżona , elastyczna i taka promienna jak za młodzieńczych czasów.  W drugim przypadku kolagen sprawia , że skóra jest promienna i elastyczna. Jedno opakowanie mimo , iż małe i niepozorne starczy , aż na 60 użyć. Stosowałam wiele kremów , balsamów itp. jednak nic tak dobrze na moją przesuszoną skórę nie działało jak te pianki. Jestem zachwycona ich działaniem i polecam je wypróbować. 



-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Stal nierdzewna to materiał z którym możemy się spotkać w każdym aspekcie Naszego życia. Obrobiona stal zdaje swój egzamin w wielu branżach. Hurtownia
  INOX Polska oferuje wiele rzeczy ze stali w atrakcyjnych cenach. 
Nowszy post Starszy post Strona główna

28 komentarzy:

  1. Lubię taką konsystencję w kosmetykach. Mam te kremy i bardzo lubię, wcale nie są takie lekkie, jak mogłoby się wydawać. :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Po raz kolejny widzę, że te kosmetyki są promowane, chyba w końcu się skuszę, żeby sama ich spróbować ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Słyszałam już o tym kosmetyku. Jednak ja nie przepadam za formą pianki jako kremu więc to nie jest odpowiedni kosmetyk dla mnie

    OdpowiedzUsuń
  4. Te kosmetyki ciekawią mnie już od jakiegoś czasu i na pewno je przetestuję. 😊

    OdpowiedzUsuń
  5. Bardzo podoba mi się ta konsystencja i zapachy. Miałam obie pianki i miło je wspominam, chociaż nie zrobiły na mnie efektu WOW.

    OdpowiedzUsuń
  6. Nie znam zupełnie tych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  7. Takie kremy byłyby idealne dla mnie, uwielbiam kosmetyki o konsystencji pianki i musu, w dodatku mają fajny skład :)

    OdpowiedzUsuń
  8. miałam okazję poznać te kosmetyki i bardzo je sobie chwaliłam :-)

    OdpowiedzUsuń
  9. Miałam te produkty i sprawdziły się okej ale bardziej przypadły do gustu mojej mamie :)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie miałam tych kosmetyków, ale właśnie chciałam je poznać troszkę bliżej ;)
    Pozdrawiam cieplutko!

    OdpowiedzUsuń
  11. To jeden z niewielu suplementów, po którym faktycznie widziałam poprawę :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Kosmetyki, które po przetestowaniu są jak dla mnie numerem jeden. Po pierwsze muss, który rozprowadza się idealnie, po drugie idealnie wchłania się.

    OdpowiedzUsuń
  13. Te kosmetyki już gdzieś mi mignęły przed oczami i wiele osób bardzo je sobie chwali. Ja również mam ten mus na swojej liście zakupowej i chętnie sprawdzę jak u mnie będzie się spisywał.

    OdpowiedzUsuń
  14. Dla mnie to również hit. Świetna sprawa 😊

    OdpowiedzUsuń
  15. Ja już długo szukam idealnego kosmetyku który dobrze nawilża i działa przeciwstarzeniowo, ale łatwe to nie jest...

    OdpowiedzUsuń
  16. Bardzo ciekawa konsystencja 😁 Ostatnio szukałam czegoś podobnego, teraz już wiem, że nie muszę szukać.

    OdpowiedzUsuń
  17. Podoba mi się ta pompka przy kremie - doskonałe rozwiązanie :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Sporo pozytywnych recenzji na temat tych pianek czytałam i mam coraz większą ochotę też spróbować ich w użyciu. Tym bardziej, że marka znana mi jest z dobrych produktów.

    OdpowiedzUsuń
  19. Muszę wypróbować te kosmetyki bo lubię ich suplement diety :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Ta markę to kojarzę z tabletek na włosy:) Nie wiedziałam, że mają też kosmetyki do twarzy :) fajnie

    OdpowiedzUsuń
  21. chętnie sięgam po ich suplementy, kosmetyków póki co jeszcze nie znam

    OdpowiedzUsuń
  22. słyszałam o tych kosmetykach pozytywne opinie :) do mnie przemawiają już opakowania:)

    OdpowiedzUsuń
  23. Słyszałam o tej marce, jednak składy tych produktów nie są dla mnie. :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Słyszałam bardzo dużo dobrego o tej marce, chętnie sobie sprawdzę <3

    OdpowiedzUsuń
  25. Moja skóra chyba aktualnie potrzebuje dobrego nawilżenia więc rozważę tą markę.

    OdpowiedzUsuń
  26. Z chęcia bym go wypróbowała ale czy on jest do kupienia w jakiejś staconarnej drogerii bo ma taką apteczną nazwę?

    OdpowiedzUsuń
  27. pewnie efektu liftingu nie będzie, ale kosmetyki wyglądają zacnie :D zdecydowanie zabiegi profesjonalne typu laseroterapia, mezoterapia, czy zamykanie naczynek są skuteczniejsze, ale pielęgnacja domowa też jest ważna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. 39 year old Systems Administrator II Magdalene Hegarty, hailing from Dolbeau enjoys watching movies like "Corrina, Corrina" and Scuba diving. Took a trip to The Four Lifts on the Canal du Centre and drives a Ferrari 512. znajdz

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)