Pozycjonowanie strony.

By | 21:03 19 comments




Pisząc bloga czy też posiadając własną stronę wkładamy w to wiele pracy i serca. Jednak samo napisanie dobrego tekstu oraz dodanie pięknych zdjęć może okazać się niewystarczające. Zapewne każdy z Nas korzysta z wyszukiwarki Google.  Jeżeli kiedyś zastanawialiście się ile osób dziennie korzysta z tej przeglądarki to liczba może Was zaskoczyć, gdyż jest to 13 milionów osób.


Warto , więc by w wynikach wyszukiwań znalazł się adres Naszej strony. To właśnie dzięki temu nasi potencjalni klienci czy też czytelnicy odwiedzą tę konkretną stronę. Agencja ESEO zapewnia fachowe usługi , dzięki czemu obecność w wyszukiwarce Google jest zapewniona. 

Co to jest pozycjonowanie ?


To nic innego jak działanie , które ma na celu zwiększenie widoczności strony w wyszukiwarce.  Bardzo często pozycjonowanie związane jest z działaniami SEO. 

Czy warto zadbać o pozycjonowanie ?


Oczywiście, że tak czy w wyszukiwarce Nasza strona jest w wyżej w wynikach wyszukiwania tym większe prawdopodobieństwo , że ktoś wejdzie w jej adres. 

Samodzielne pozycjonowanie o czym pamiętać ?


  • pisz tak by użytkownik chciał wrócić ponownie na Twoją stronę
  • działał systematycznie
  • nie powielaj treści
  • dodawaj zdjęcia
  • stwórz mapę strony

Najważniejsze w prowadzeniu własnej strony internetowej to dobry pomysł  oraz stworzenie takiej treści , która zainteresuje dużą grupę ludzi. Warto na początku działalności strony powierzyć pozycjonowanie strony osobą ,które się na tym znają i zapewnią Nam , że w wyszukiwarkach Nasza strona będzie na wysokim miejscu. Nic tak nie cieszy jak kolejny czytelnik i klient , który odwiedził Naszą stronę. 

Nowszy post Starszy post Strona główna

19 komentarzy:

  1. Ostatnio ciągle trafiam na posty o tej tematyce.:)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja się nauczyłam pisać blog w taki Napoleon aby wszystko dobrze wyglądało i był chętnie odwiedzany

    OdpowiedzUsuń
  3. Pozycjonowanie stron to trudny temat. Czasem udaje mi się ogarnąć temat tak, że post który dodałam już wieczorem hula i ma masę odsłon, a czasem mi się to nie udaje. Dobrze, że istnieją agencje, które zajmują się tym profesjonalnie.

    OdpowiedzUsuń
  4. Pozycjonowanie stron to nie jest łatwy temat. Staram się czytać na ten temat i zdobywać wiedzę, ale różnie bywa z użyciem tego w praktyce. :)

    OdpowiedzUsuń
  5. U mnie jest z tym pozycjonowaniem różnie, niektóre wpisy faktycznie trafiają na pierwsze miejsca inne nie bardzo. Jest to naprawdę trudny tematy, który każdy z nas musi sam rozgryść.

    OdpowiedzUsuń
  6. u mnie chyba jest coś nie tak, czasami statystyki wystrzelają do góry, a czasami jakby coś mnie blokowało... ale walczę ;-)

    OdpowiedzUsuń
  7. Najważniejsze to zastanowić się nad tym wszystkim i zacząć wdrażać rady z takich wpisów jak Twój. I wtedy się uda.

    OdpowiedzUsuń
  8. U mnie różnie. Nie wiem czemu niektóre wpisy pozycjonują się dobrze, inne jakby ich nie było. Jest też tak, że po pewnym czasie spadają na łeb na szyję ze statystykami.

    OdpowiedzUsuń
  9. Muszę bardziej się zagłębić w ten temat by mój blog był bardziej widoczny. Dzięki za rady.

    OdpowiedzUsuń
  10. Pozycjonowanie, SEO - to dla mnie czarna magia. W ogóle nie umiem tego ogarnąć..A szkoda..

    OdpowiedzUsuń
  11. Już czytałam podobny post dzisiaj, i tak jak pisałam tam. Pozycjonowanie to ciężki temat, nie łatwo go zrozumieć. Ja cieszę się, że zrobiłam kurs wiele mi to pomogło ;)

    OdpowiedzUsuń
  12. kiedyś nie przykładałam wagi do pozycjonowania strony, ale poczytałam sobie trochę o tym i wiem jakie to jest ważne

    OdpowiedzUsuń
  13. Od 8 lat bloguję i dopiero od niedawna ogarniam jak ważne jest SEO :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Ja właśnie się szkole w SEO :) i pisze teksty.

    OdpowiedzUsuń
  15. Mimo, że blogu już ponad 5 lat to w dalszym ciągu SEO jest dla mnie czarną magią :p

    OdpowiedzUsuń
  16. Już nieco zapoznałam się z tym tematem, ale jakoś efektów większych nie widzę

    OdpowiedzUsuń
  17. Muszę się bliżej przyjrzeć tej tematyce bo to bardzo ważne :)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)