Prywatność w sieci nie istnieje ? - Pokaż mi .

By | 13:44 25 comments







Marcel Moss to pseudonim tajemniczego autora facebookowego profilu ZWIERZENIE. Jego książki „Nie odpisuj” i „Nie patrz” podbiły listy bestsellerów i sprowokowały czytelników i internautów do gorących dyskusji na ważne tematy społeczne, takie jak przemoc fizyczna i psychiczna, „hejt” w Internecie czy samotność i anonimowość w sieci.


"Pokaż mi " to książka , która wciąga już od pierwszych przeczytanych stron. Pisana tak lekkim piórem, że czyta się ją z wielką przyjemnością i zaciekawieniem. Choć od pewnego momentu książki można domyślać się jej zakończenia to okazuje się że nic bardziej mylnego książka  totalnie zaskakuje swoim zakończeniem. 


Zawarta w książce historia na pewno nie jednej osobie otworzy oczy i sprawi , że choć na chwilę zastanowimy się za nim cokolwiek udostępnimy lub zamieścimy na Nasz temat w internecie. Jak się okazuje a zapewne dla większości będzie to totalnym zaskoczeniem w sieci wcale nie jesteśmy anonimowi. 


Łukasz pracuje w korporacji a prywatnie jest w związku z Jagodą. Ich związek mimo , iż szczęśliwy to po jakimś czasie zaczyna w nim wiać nudą. Mimo , iż  są w związku zachowują się jak małżeństwo z wieloletnim stażem. Łukaszowi zaczyna czegoś brakować. Któregoś dnia jego przyjaciel pokazuje mu tajemniczą aplikację " Pokaż mi ". To właśnie dzięki tej aplikacji Łukasz zaczyna być szczęśliwy. Aplikacja erotyczna w której odnajduje "piękną" Królową. Spełnia każde jej życzenie i skrupulatnie wykonuje każde jej zadanie. Co raz bardziej ta aplikacja go pochłania a on z dnia na dzień staje się od niej uzależniony wszystko po to by spotkać się na żywo z Królową. Jednak bardzo szybko okazuje się że ta aplikacja staje się najgorszą rzeczą jaka mogła go spotkać a jego życie po woli zmienia się w koszmar. Ach zaczyna się dużo dziać. Jednak jakie będzie zakończenie ?



Dodatkowo w książce zawarta jest historia pewnego dzieciństwa. Książka bardzo przypadła mi do gustu. Widać , że autor wie co robi pisząc tego typu książki. Historia zawarta w tej książce sprawiła również, że moje oczy są szeroko otwarte podczas korzystania z różnego typu aplikacji.












-----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------
Mimo, iż większość z Nas posiada telefony komórkowe i to przy ich pomocy sprawdza aktualną godzinę to warto zainwestować w zegarek. Taki mały dodatek do naszego stroju może pięknie się prezentować i być przydatnym gadżetem. W ofercie sklepów z zegarkami na pewno znajdziesz swój wymarzony model polecam przejrzeć i zapoznać się z ofertą sklepu z pięknymi zegarkami               bisset zegarki
Nowszy post Starszy post Strona główna

25 komentarzy:

  1. Myślę, że spodobałaby mi się ta książka :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jestem ciekawa połączenia gatunków zastosowanego w tej książce i chętnie ją przeczytam. 😊

    OdpowiedzUsuń
  3. O kurczę pierwszy raz o niej czytam, ale jestem zaintrygowana :)

    OdpowiedzUsuń
  4. Koniecznie muszę przeczytać tę książkę.. Przyznam, że mnie samą czasem przeraża internet i brak prywatności..

    OdpowiedzUsuń
  5. Fajna może być. Tak jak poczytałem. Pokaż mi... U nas się mawiało, że pokazywała jak była mała, a teraz...

    A teraz nie pokazuje.

    OdpowiedzUsuń
  6. Raczej to nie jest tematyka dla mnie. Nie spodobała mi się

    OdpowiedzUsuń
  7. Książka, która powinien przeczytac każdy. Internet to nie miejsce prywatne i to napewno.

    OdpowiedzUsuń
  8. Powiem Ci, że książka jest niecodzienna i świetnie ukazuje różnego rodzaju problemy - nie tylko w życiu realnym, ale też w internecie :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Książka nietypowa, ale z jego hasłem przewodnim zdecydowanie się zgadzam. W sieci nic nie ginie i nikt nigdy nie może czuć się tam całkowicie bezpieczny.

    OdpowiedzUsuń
  10. Fajnie że książka otwiera oczy na niebezpieczeństwa korzystania z różnych portali randkowych

    OdpowiedzUsuń
  11. Mogłabym przeczytać tę książkę, wydaje się ciekawa. :)

    OdpowiedzUsuń
  12. Myślę, że warto sięgnąć po tę książkę, przede wszystkim dlatego, że żyjemy w czasach internetu i elektroniki. Nie każdy wie jak dbać o swoje bezpieczeństwo w sieci.

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo fajna historia :) chętnie przeczytam tą książkę :)

    OdpowiedzUsuń
  14. Bardzo chętnie bym przeczytała :)

    OdpowiedzUsuń
  15. Zaciekawiła mnie ta książka. Myślę, że to historia, która przypadnie mi do gustu.

    OdpowiedzUsuń
  16. Książka nietypowa, a zarazem ciekawa, myślę że spodobałaby mi się. Może sięgnę po nią w wolnej chwili. :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Już obie zapisałam tytuł tej książki :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Zaciekawiła mnie ta książka z chęcią po nią sięgnę :)

    OdpowiedzUsuń
  19. Zaciekawiła mnie ta książka! Super się zapowiada!

    OdpowiedzUsuń
  20. Ależ interesująca okładka. Chyba muszę sięgnąć po tę książkę 😊

    OdpowiedzUsuń
  21. bardzo ciekawa tematyka, nie wiedziałam, że aż tyle ludzi jest niezadowolonych ze swojego życia seksualnego

    OdpowiedzUsuń
  22. Lubię takie książki, czuję że pochłonęła bym ją jednym tchem. Zapiszę sobię tytuł i postaram przeczytać

    OdpowiedzUsuń
  23. Temat mnie zaciekawił przyznam :) Chętnie po książkę bym sięgnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  24. Brzmi ciekawie, muszę sobie ją przeczytać <3

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)