Jak wybrać prezent na nowe mieszkanie?

By | 10:23 27 comments






Każdy z Nas czeka na moment kiedy może powiedzieć ,że wreszcie jest na swoim. Nie ważne czy mamy 30 metrów kwadratowych czy też o wiele wiele więcej,  co swoje to swoje. Jak mówi mądre powiedzenie "ciasne ale własne".  

Kiedy kupiliśmy już swoje wymarzone mieszkanie czy też dom wystarczy go jeszcze tylko urządzić. Łatwo powiedzieć gorzej zrobić. Kupowanie wszystkiego od podstaw wcale nie jest takie proste mimo, iż na rynku jest mnóstwo rzeczy. 

O czym należy pamiętać kupując rzeczy do nowego domu/mieszkania ?

  • kupowana rzecz ma nam posłużyć przez dłuższy czas, więc warto czasami dołożyć te "kilka" złotych i kupić coś droższego co posłuży Nam przez  dłuższy czas
  • dobrze rozplanujmy wszystko w domu , bo o ile meble jesteśmy w stanie przenieść to gniazdka już za bardzo przenieść się nie da
  • czasami zakupy są tańsze przez internet niż w sklepie stacjonarnym, pamiętajmy że możemy upatrzyć sobie daną rzecz w sklepie stacjonarnym a następnie zamówić ją przez internet z dostawą do Naszego domu
  • pamiętajmy , że nawet najdrobniejszy detal może całkowicie odmienić Nasze wnętrze
  • szukajmy promocji czasami można na prawdę dużo zaoszczędzić
  • kupujmy z głową i nie wszystko na raz
 
Jak wybrać prezent na nowe mieszkanie? 

Kiedy idziemy jako goście do kogoś na nowe mieszkanie to nie wypada Nam przyjść z "gołymi rękami". Warto zapytać czego jeszcze brakuje nowym lokatorom w domu. Choć za pewne każda rzecz się przyda. 

Przeciętnie najwięcej czasu spędzamy w kuchni, więc może warto wybrać coś właśnie do kuchni ?

  1. Zestaw noży kuchennych - noże na pewno będą przydatne w każdym domu. Możemy wybrać pojedyncze noże, zestaw w bloku, czy też zestaw np. z ostrzałką.
  2. Patelnia - tego nigdy za wiele w domu. Możemy wybrać np. patelnię ceramiczną lub specjalną patelnię na indukcję, warto dopytać jaka płyta została zainstalowana w kuchni.
  3. Chlebak - w sklepach są teraz dostępne tak ładne chlebaki , że mogą się one stać również ozdobą kuchni. 
  4. Komplety talerzy czy też kubków - na pewno będą to również mega potrzebne rzeczy w nowym mieszkaniu. 
  5. Czajnik - możemy wybrać ten bezprzewodowy lub też taki ta gaz czy indukcję.

Jest z czego wybierać i na pewno każdy znajdzie to czego szuka. W sklepie Tadar znajdziemy wiele akcesoriów do domu.  Bez względu na to co wybierzemy warto taki prezent jakoś fajnie i śmiesznie zapakować. Na pewno kiedy dołożymy do niego jakiś śmieszny gadżet stanie się on prezentem wyjątkowym.




Nowszy post Starszy post Strona główna

27 komentarzy:

  1. Bardzo fajne propozycje prezentów na nowe mieszkanie 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. My zawsze niesiemy jakieś kwiatek doniczkowy - wcześniej upewniam się czy lokatorzy lubią rośliny ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo cenne porady i ciekawe inspiracje. 😊

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja zazwyczaj starałam się kupić coś praktycznego :)

    OdpowiedzUsuń
  5. Zestaw noży, to genialny prezent ;) i ręczniki plażowe polecam ;)

    OdpowiedzUsuń
  6. Zwykle kupuję kwiatka, ale takie pomysły też są fajne i nawet sama bym przygarnęła :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Ja uwielbiam robić prezenty i zawsze wkładam w to mnóstwo serca więc takie wskazówki są mega przydatne :)

    OdpowiedzUsuń
  8. Dobrym prezentem może być jeszcze komplet kieliszków do wina - tego nigdy mało i zawsze się przydadzą.

    OdpowiedzUsuń
  9. a ja znajomym kupiłem dosłownie wczoraj 2 metrowego misia z pluszu... Może być?

    OdpowiedzUsuń
  10. Ja zazwyczaj wybieram wino kwiatek dla niewymagających w pielęgnacji oraz voucher to zawsze się super sprawdza

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja jak już mam iść to poprostu pytam a jeżeli nie dostaje odpowiedzi to zawsze coś tam wpadnie mi w rękę.

    OdpowiedzUsuń
  12. Bardzo mi się podobają takie prezenty - są praktyczne i zawsze się przydają :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Bardzo ciekawy poradnik. Ja zawsze kupuję jakiś gustowny dodatek lub bon do sklepu z wyposażeniem wnętrz.

    OdpowiedzUsuń
  14. Fajne propozycje, ja zazwyczaj kupuje coś do kuchni

    OdpowiedzUsuń
  15. Bardzo przydatne propozycje :) na pewno z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  16. Wybór jest naprawdę ogromny i można wybierać :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Taki prezent,to nie lada wyzwanie. Trzeba się dobrze zastanowić. Zazwyczaj się pytam co kupić, bo nie lubię nietrafionych prezentów.

    OdpowiedzUsuń
  18. Myślę, że warto się właśnie zapytać co jest potrzebne, żeby potem się nie okazało, że ktoś dostał pięć czajników. :D Bardzo fajne propozycje. :)

    OdpowiedzUsuń
  19. świetnie napisane! Bardzo przydatny wpis :) w najbliższym czasie czeka mnie parapetówka :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Zdecydowanie świetne propozycje na tego typu okazję!

    OdpowiedzUsuń
  21. W wyborze prezentów na nowe mieszkanie nie powinno być problemu, jest tysiace ciekawych opcji. Osobiście na parapetówkę siostry kupiłam z resztą rodzeństwa irobota. Ona zawsze była leniwa i nie lubiła sprzątać, ja albo któraś z sióstr zwykle ją w tym wyręczałyśmy, więc to był najlepszy prezent dla niej.

    OdpowiedzUsuń
  22. akurat czeka mnie wizyta u znajomych i się zastanawiam, co im kupić, dzięki ;-)

    OdpowiedzUsuń
  23. Przydatne i pożyteczne prezenty są najbardziej trafne, pamiętam jak mnie takie cieszyły gdy się przeprowadziłam

    OdpowiedzUsuń
  24. Wszystko co przyda się w kuchni jest drogie jak złoto :)) okazuje się ze czegoś brakuje jak rodzina się zjedzą i nagle trzeba podać dla 12 osób jakieś danie.

    OdpowiedzUsuń
  25. Akcesoria do kuchni to zawsze dobry pomysł na prezent, jednak ja wolałabym dostać kartę podarunkową i sama coś wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Przydatne porady, teraz już będę wiedziała co wybrać :)

    OdpowiedzUsuń
  27. hitem jaki sama dostałam od koleżanki do mieszkania była duża, okrągła pufa pikowana, która przypomina mi nieco ciasteczko :D teraz nikt nie chce korzystać z foteli ani kanapy tylko każdy chce siedzieć na pufie ;)

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)