Bycie EKO się opłaca .

By | 08:11 29 comments


O ile jeszcze kilka lat temu słysząc słowo ekologia co niektórzy "pukali" się w czoło, to teraz świadomość ludzi jest coraz większa . Wiele osób świadomie stara się wybierać produkty ekologiczne wpływając tym samym na Naszą planetę. 


Na rynku pojawia się coraz więcej ekologicznych produktów w każdej dziedzinie. Warto wybierać mądrze a wybór mamy na prawdę duży. 

Nie każdy wie , że takie ekologiczne produkty możemy zastosować w Naszych ogrodach. geoPRODUCT https://www.geoproduct.pl  to ekologiczne systemy z tworzywa sztucznego, których głównym zadaniem jest umocnienie nawierzchni oraz ładne zagospodarowanie przestrzeni. 


Kratka parkingowa to alternatywa dla kostki brukowej czy też płyt chodnikowych. Dzięki metodzie łączenia na zasadzie wtyku uzyskujemy jednolitą powierzchnię. Montaż takiej kratki jest dziecinnie prosty a efekt jaki możemy uzyskać zadziwiający.


geoBORDER to obrzeża trawnikowe wykańczające nawierzchnie z kostki brukowej, granitu, oddzielające ścieżki i place od trawnika, stabilizujące alejki, chodniki i drogi. Takie obrzeża to zarówno ochrona jak i dekoracja. 


W naszym ekologicznym ogrodzie na pewno powinny znaleźć się też drzewa. Wybierzmy najlepiej drzewa liściaste , bo ich korony są świetnym filtrem powietrza. Nie zapomnijmy też o ptakach możemy na drzewach umieścić im specjalne budki.

W ogrodzie potrzebna jest woda do podlewania kwiatów czy warzyw. Nie marnujmy wody i "łapmy" deszczówkę. Warto zainwestować w specjalne beczki do tego celu.


Kompostownik warto go zrobić choćby samemu, a zgromadzone tam rzeczy po pewnym czasie będą świetnym nawozem. 


Warto pomyśleć w jaki sposób możemy małym lub też większym nakładem pracy zadziałać w taki sposób by być eko. 


Nowszy post Starszy post Strona główna

29 komentarzy:

  1. Również popieram bycie Eko i staram się żyć według tej zasady. 😊

    OdpowiedzUsuń
  2. Przyznam, że to, że ludzie coraz częściej zwracają uwagę na ochronę środowiska - cieszy. Może w końcu jako społeczeństwo dojrzejemy do niektórych kwestii związanych z miejscem w którym żyjemy.

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo dobrze, że ludzie zwracają na to uwagę. Nie da się niesty ukryć, że większość zniszczeń na tej planecie sami wywołaliśmy. A teraz możemy przynajmniej się zrehabilitować.

    OdpowiedzUsuń
  4. Teraz eko jest bardzo na czasie, ja osobiście staram sie wykorzystywać wszystko co znajdę w schowkach. Najczęściej te rzeczy idą do ogrodu.

    OdpowiedzUsuń
  5. Coraz więcej osób zwraca uwagę na ochronę środowiska, bycie eko jest w modzie, więc super, że pojawia się na rynku sporo produktów ekologicznych. :)

    OdpowiedzUsuń
  6. Ostatnio bardziej zwracam na to uwagę żeby być eko :)

    OdpowiedzUsuń
  7. Świetne pomysły! Szkoda, że przez epidemię używa się teraz więcej plastikowych opakowań. Ale i tak warto próbować być eko.

    OdpowiedzUsuń
  8. Kilka lat temu położyłam właśnie taką kratkę i dziś właściwie jej nie widać, bo zarosła trawą, a podjazd naprawdę o wiele lepiej się trzyma. Dla mnie to super wyjście!

    OdpowiedzUsuń
  9. Codziennie staram się żyć eko. Ograniczam zużycie plastiku, wybieram rzeczy zero waste. W końcu każdy powinien dbać o naszą planetę ;)

    OdpowiedzUsuń
  10. nie wiem, czy to przez kwarantannę, czy po prostu do tego dorosłam, ale faktycznie mam większą świadomość i chętniej "wkładam więcej pracy" w bycie ekologiczną ;-)

    OdpowiedzUsuń
  11. Nie jestem eco świrem, ale staram się dbać o ekologię i naturę. Dobrze że coraz więcej jest rzeczy z naturalnych substancji i źródeł

    OdpowiedzUsuń
  12. Ja niestety nie mam podwórka, ale świetne wskazówki. :)

    OdpowiedzUsuń
  13. Nie wiem czy mój ogród jest ekologiczny. Ale nie stosujemy chemii pod uprawy owoców i warzyw, więc wydaje mi się, że taki jest.

    OdpowiedzUsuń
  14. W dzisiejszych czasach bycie eko jest bardzo modne i wiele osób właśnie przez to zaczęło tak żyć - jednak chwali się taką modę ;)

    OdpowiedzUsuń
  15. Co sie stało z ludźmi tego nie było. Kiedyś ludzie o wszystko bardziej dbali
    Ale pomalutku zmienia się to.

    OdpowiedzUsuń
  16. Zgadzam się z tym, że warto być eko, nas to wiele nie kosztuję, a dla planety to jedna istototna cegiełka :)

    OdpowiedzUsuń
  17. Oczywiście, że Bycie eko się opłaca :)

    OdpowiedzUsuń
  18. Każdy może być eko, a nawet powinien.

    OdpowiedzUsuń
  19. Bardzo fajne porady :) chętnie z nich skorzystam :)

    OdpowiedzUsuń
  20. Nawet nie wiesz jak ja się cieszę, że coraz więcej osób bierze sobie takie tematy do serca.

    OdpowiedzUsuń
  21. Zmieniałam swoje nastawienie około roku temu na bycie EKO jak się da :) Na początku wiadomo ciężko się przestawić, ale wszystko niesie za sobą pozytywne konsekwencje, wiec uśmiech z twarzy nie schodzi :)

    OdpowiedzUsuń
  22. fajnie że eko rozwiązania można też wprowadzać do swoich ogrodów :-)

    OdpowiedzUsuń
  23. To prawda takie naturalne metody wracają do łask i to bardzo dobrze, dbanie o środowisko to podstawa!

    OdpowiedzUsuń
  24. Spojrzenie na ekologię zmieniło się w ostatnim czasie bardzo na plus :)

    OdpowiedzUsuń
  25. Ja uważam, że teraz ludzie mają po prostu większą świadomość i wiedzę na temat ekologii :)

    OdpowiedzUsuń
  26. Daleko mi do osoby w 100% eko ale staram się. Piję wodę z kranu dzięki czemu nie zanieczyszczam środowiska taką ilością plastiku jak kiedyś. Posiałam łąkę w ogrodzie. Stawiam na prysznic zamiast kąpieli. To takie małe wielkie zmiany :)

    OdpowiedzUsuń
  27. W sumie to staram się być eko, naturalność w dzisiejszych czasach jest jednak fajna :)

    OdpowiedzUsuń
  28. Kratka parkingowa mnie najbardziej zaintrygowała. Nie cierpię tych całych podwórek wyłożonych kostką brukową... Ludzie niszczą tylko naturę, a potem nie ma się co dziwić, że przyroda zanika bądź coś złego się z nią dzieje.

    OdpowiedzUsuń
  29. i nawet jaszczurka się pojawiła w ogródku :) ja zawsze staram się być eko, kupię to co mogę wykorzystać, naprawić, przerobić by nie wyrzucać i służyło jak najdłużej np. stara szafka-> domek dla lalek, koszulka -> sznurek bawełniany do rękodzieła :D

    OdpowiedzUsuń

Dziękuje za każdy komentarz, który motywuje mnie do dalszej pracy. Staram się w 1 kolejności odwiedzać blogi, które pozostawiają ślad u mnie.

Proszę o NIE SPAMOWANIE trafię do Was :)